newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Interactions si Kit Kat, rezultate peste asteptari pentru www.pauzetari.ro


PDF Print
A | a
E-mail
de ralinda | Luni, 7 mai 2012, 12:14 webReleases | Publicitate

Agentia Interactions a dezvoltat pentru Kit Kat componenta online a campaniei promotionale "Iei pauza, ai chestii tari", implementata prin platforma www.pauzetari.ro si aplicatia dedicata http://www.facebook.com/KitKatRomania. Campania, desfasurata in perioada 1 martie - 3 mai, a generat o medie de 4 minute/vizita, iar rezultatele din punct de vedere al intrarilor si participantilor au depasit cu aproape 50% asteptarile initiale.

Aceasta campanie arata ca promotiile send-and-win nu trebuie sa fie mereu la fel: trimiti codul si castigi prin tragere la sorti. In orice situatie se pot gasi idei care sa faca lucrurile mai interesante si mai atractive pentru consumatori. Spre exemplu, pentru ca tot vorbim despre "Have a break, have a Kit Kat", pentru fiecare cod introdus am oferit cate un pont de pauza, cum ar fi: "Graba strica treaba. N-am auzit insa ca pauza sa strice treaba. Orice treaba ai avea, innobileaz-o cu o pauza! - sau Ia o pauza de tabloide si alege Stirile de la Fara Cinci, la 13.55, pe pagina noastra de Facebook. Ideea a prins foarte bine!", a explicat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.

Premiile au constat in 46 vouchere de calatorie pentru excursii in Europa (3 zile, 2 persoane), extrase la sorti zilnic. Marele premiu, extras in data de 3 mai, este in valoare de 12.000 euro (TVA inclus), reprezentand practic sprijinul financiar pentru o pauza de un an de zile. Valoarea comerciala bruta a premiilor s-a ridicat la 221.844 lei (TVA inclus).

"Cand adaugi un pic de sare si piper la o promotie aparent clasica, rezultatele se vad. Multumim clientului, cu care am avut o colaborare excelenta pe toata durata campanie", a adaugat Adrian Alexandrescu.

Interactions s-a ocupat de crearea si dezvoltarea platformei de comunicare www.pauzetari.ro, a materialelor de media si a aplicatiei de Facebook asociate campaniei. Echipa care a contribuit la proiect este formata din Monica Spiru, Gabriela Terchila si Irina Bulgaru din partea Nestle, precum si din Andreea Stan si Catalin Raescu (Client Service), Courtney Moreira si Denisa Armasu (Creatie), Andrei Pop, Catalin Vlad si Catalina Ilie (Tehnic) din partea Interactions.

Interactions lucreaza pentru Nestle din anul 2009, gestionand de-a lungul timpului proiecte online pentru branduri precum JOE, Kit Kat, Maggi, Nescafe si Nesquik. Printre cele mai de succes proiecte realizate impreuna se numara pagina de Facebook Kit Kat Romania  "Stirile de la fara 5", campania JOE - "Creeaza-ti propria retea sociala offline" sau promotia NESCAFE "Dimineti castigatoare".

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



321 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings