newsletter rss
HotNews.ro

WebRelease: Premiera in Romania: consumatorul alege iaurtul care va ramane pe raft!


PDF Print
A | a
E-mail
de SMA PR | Miercuri, 2 martie 2011, 13:02 webReleases | PR

Campania "Tu alegi!" | Foto: webPR.ro
Danone Romania lanseaza campania "Tu alegi!", o premiera pentru piata romaneasca, prin care da consumatorilor posibilitatea de a alege noul produs care va fi comercializat in gama Cremosso cu fructe.

Danone pune la dispozitia consumatorului din Romania doua noi sortimente - Multifruct si Mure-Zmeura, incurajandu-l sa isi aleaga preferatul, care ulterior va fi integrat portofoliulu permanent. In perioada 1-27 martie, Danone ofera ocazia consumatorilor de a vota iaurtul preferat pe pagina de internet www.cremosso.ro si de a il sustine pe pagina de Facebook si pe contul de Twitter. Varianta castigatoare va fi anuntata la jumatatea lunii aprilie.

Prin intermediul acestei campanii consumatorii au sansa nu numai de a participa la o serie de concursuri cu premii speciale, si in plus, cei mai activi dintre acestia vor fi rasplatiti, fiind desemnati ambasadori ai brandului Cremosso.

"Se vorbeste mult despre angajarea consumatorului in deciziile care se iau asupra produselor. Este momentul ca Danone sa rasplateasca loialitatea consumatorilor sai si sa dovedeasca, in mod practic, ca imbratiseaza cele mai noi tendinte in ce priveste strategiile de vanzari si marketing, tendinte care pun consumatorul in centrul atentiei si desfiinteaza granitele intre acesta si corporatii, implicandu-l in mod direct in procesul decizional", a spus Stephane Batoux, General Manager Danone.

Pe durata campaniei, ambele iaurturi, Multifruct si Mure-Zmeura, vor fi disponibile la raft, in magazinele din intreaga tara, la pretul de 1.49 lei.

"Nu am dorit doar o simpla extensie de linie, ci o reinventare a relatiei dintre producator si consumator, prin care acesta din urma devine activ in deciziile legate de inovarea produselor Cremosso. Am gandit aceasta campanie in asa fel incat consumatorii sa fie implicati in dezvoltarea brandului si a sortimentelor disponibile, oferindu-le acestora puterea de decizie. "Tu alegi!" este prima campanie de acest fel desfasurata in Romania si credem ca va fi un real succes", a declarat Mona Ciurezu, Senior Brand Manager Danone.

Despre Cremosso

Gama de iaurturi Cremosso include iaurtul Cremosso natur, la care se adauga iaurturile cu fructe: Capsuni, Visine, Piersici si cele doua sortimente disponibile pe durata campaniei "Tu alegi!" - Multifruct si Mure-Zmeura, precum si iaurtul Cremosso Straciatella. In 2010, iaurtul Cremosso cu fructe a fost desemnat castigator la categoria "Produse alimentare" in concursul "Produsul Anului", organizat de MEMRB. Aflata la a 2-a editie in Romania si prezenta in 35 de tari din intreaga lume, competitia premiaza brandurile in functie de inovatie, calitate si beneficiile pe care le ofera.

Despre Danone

Compania DANONE PDPA Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   | 
  



807 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings