newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Al treilea an de crestere pentru  V+O Communication


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 2 februarie 2011, 19:20 webReleases | PR

Bucuresti, 2 februarie 2010 - Agentia de relatii publice V+O Communication Romania a inregistrat anul trecut o crestere de 9% a veniturilor, la 760.000 de euro, furnizand servicii de comunicare si marketing pentru un numar total de 30 de clienti.

"In ultimii trei ani am reusit sa crestem veniturile in mod constant. Evolutia pozitiva a V+O Communication din 2010 se datoreaza atat eficientei proiectelor de comunicare si PR implementate pentru clientii traditionali ai agentiei, care considera PR-ul o componenta majora in strategia de business, cat si castigarii unui numar mare clienti noi, care au generat 46% din veniturile agentiei in acest an. Pe de alta parte, aceste rezultate nu ar fi fost posibile fara efortul sustinut si dedicarea profesionistilor care s-au alaturat V+O in ultimii doi ani" a declarat Loredana Visa, director general V+O Communication Romania.

In prezent, echipa V+O Communication Romania este compusa din 9 specialisti in comunicare cu o experienta multidisciplinara solida si o supraspecializare pe urmatoarele verticale: IT&C, Consumer Healthcare, FMCG, Banking si HR & Recrutare.

Topul serviciilor oferite de V+O Communication in 2010 este:
  • media relations,
  • comunicare de criza,
  • comunicare de brand,
  • social media,
  • evenimente interne si de vanzari.

"In 2011 vom continua sa fim alaturi de partenerii nostri si sa le oferim consultanta strategica si inovatoare.
Planurile V+O Communication sunt de crestere si in acest an, cu un accent deosebit pe dezvoltarea verticalei de IT&C si extinderea celei de Retail.

Pentru piata de PR in 2011 estimez cel mult o usoara crestere de 5% fata de nivelul din anul care tocmai s-a incheiat, tinand cont si de faptul ca si pentru principalele sectoare economice se estimeaza o crestere moderata, cuprinsa intre 4 si 7%.

In ceea ce priveste serviciile oferite, ma astept ca in 2011 sa vedem mai multe campanii de social media care sa puna accentul pe componenta de consumer engagement, ceea ce ne va conferi o pozitie privilegiata, intrucat oferim acest serviciu inca de acum doi ani" a adaugat Loredana Visa.

***
Infiintata la inceputul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai tinere agentii de PR din Romania, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atat din perspectiva competentelor cat si a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentante.

In 2010 a deservit 30 de clienti (cu 15% mai multi decat in 2009).  Partenerilor traditionali ai agentiei, precum COSMOTE, Germanos, OTE, Coca-Cola, SAP, Romalimenta, Arbo Interactive, Global Finance, BIRO Media Trading,  li s-au adaugat in cursul anului trecut GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), La Fantana, 1&1 Internet, ATE Bank Romania, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Gazprom, Fundatia Alexandrion si multi altii.

Gama de servicii oferite de V+O Communication Romania include: Relatii cu presa si analiza, Comunicare de Brand, Comunicare interna si pentru forta de vanzari, Gestiunea crizelor si a situatiilor speciale, Social Media, Conceptie si coordonare de evenimente speciale (BTL), Responsabilitatea Sociala Corporatista (CSR), Traininguri de discurs public, prezentare publica, gestionarea reputatiei in media online.

 Citeste mai multe despre     | 
  



335 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by