newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Rogalski Grigoriu PR - premiata cu aur pentru a patra oara de catre IPRA


PDF Print
A | a
E-mail
de Cristiana Andrei | Marţi, 9 noiembrie 2010, 10:46 webReleases | PR

Rogalski Grigoriu Public Relations este o prezenta constanta pe scena festivalului Golden World Award for Excellence organizat de IPRA, distinctia pentru "Scoala de bani" reprezinta cel de-al patrulea premiu obtinut de agentie in ultimii patru ani.

"Trofeul IPRA pentru Scoala de Bani este meritul a 10.000 de oameni care s-au implicat activ in campanie, au raspuns indemnului nostru de a invata sa-si gestioneze mai bine bugetul personal si s-au transformat in cele mai credibile exemple pentru semenii lor. Noi am inteles ca PR-ul in zilele noastre se face in echipa cu publicul, de aceea multumim tuturor celor care au luat parte la aceasta campanie. Multumim de asemenea BCR care a lasat un brand puternic pe mana unei echipe de PR atat de numeroase", a declarat Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.

"Scoala de bani" a fost de asemenea premiata si de alte jurii internationale de specialitate. Proiectul a fost desemnat cel mai bun program de educatie financiara din Europa, a fost nominalizata la cea mai importanta competitie a industriei din lume, Cannes Lions si a primit aurul la categoria Comunicare Corporatista la PR Award.

Alaturi de departamentul de marketing al BCR si Rogalski Grigoriu PR, in aceasta campanie au fost implicate agentiile: Media Cafe-strategie si creatie online, Media Edge:cia - strategie media, Tempo Advertising - creatie ATL, BT Events - BTL. Prima etapa a campaniei "Scoala de bani" a beneficiat de implicarea publicatiilor Financiarul si Saptamana Financiara, care au si realizat doua ghiduri: "Ghid de conversatie intre buzunar si bani" si respectiv "Ghid de crestere a banilor", dar si de suportul a 5 bloggeri - www.simonatache.ro, www.zoso.ro, www.manafu.ro, www.subiectiv.ro, www.khris.ro.

Despre Rogalski Grigoriu Public Relations

Rogalski Grigoriu Public Relations este agentia specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor, cu o experienta a peste zece ani de specializare in domeniul relatiilor publice si avand validare a sute de proiecte de referinta in Romania si la nivel regional. Avand un model propriu de management al ideilor si al talentelor, precum si instrumente de PR create pentru a facilita comunicarea companiilor cu toate categoriile de stakeholders, Rogalski Grigoriu se pozitioneaza de partea publicului, contribuind in mod activ si vizibil la atingerea obiectivelor de business ale clientilor sai.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



344 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings