newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Online & Mobile Marketing la Conferinta Marketing in Direct, editia a 2-a


PDF Print
A | a
E-mail
de MoreThanPub | Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:18 webReleases | PR

Toate acestea si multe altele vor fi dezbatute in cadrul workshop-ului "Online & Mobile Marketing" la cea de-a doua editie a Conferintei Internationale "Marketing in Direct", desfasurata in data de 8 Septembrie 2010 la Clubul Diplomatic Bucuresti (www.marketingindirect.ro). Sase speakeri (din cei peste 20) vor prezenta tacticile si bunele practici pentru eficientizarea activitatilor de Marketing Direct folosind tehnologia mobila si online.

Avand o experienta de 14 ani in "interactive telecom", Maia Novolan a lansat inca din 1995 in cadrul grupului Media Pro primele aplicatii telefonice interactive cu premii. Fost director general la Intertel, companie dedicata exclusiv activitatilor interactive, a infiintat in 2009 Syscom Digital, cea mai noua agentie de online si mobile marketing de pe piata. In cadrul workshop-ului "Online & Mobile Marketing", Maia va prezenta tema cu titlul "Asa DA, asa NU in Mobile Marketing" si va aborda diverse tehnici si mecanisme de campanii, modalitati de eficientizare a campaniilor prin activari si reactivari, precum si unele "invataturi" deprinse de-a lungul anilor despre cum trebuie realizate anumite activitati in functie de obiective.

Prezentarea Maiei Novolan va cuprinde si un studiu de caz relevant in care au fost folosite tehnici specifice. "Imi doresc ca editia de anul acesta a Conferintei sa se bucure de o platforma de discutii la fel de ofertanta ca cea de anul trecut, in care oamenii de marketing sa dezbata provocarea de a dezvolta campanii de Marketing Direct eficiente, cu strategii si tactici variate si mixuri de instrumente clasice si inovative. Imi doresc ca evenimentul sa se desfasoare intr-o maniera cit mai interactiva si sa analizam impreuna mecanismele cele mai creative pentru dezvoltarea unor campanii de Marketing Direct de succes.", a declarat Maia Novolan.

Consultant si trainer in marketing si publicitate online, Doru Panaitescu are o experienta de peste 12 ani in domeniu. Anterior a ocupat functia de New Media Buying Director la Initiative Media si Online Sales Manager la Arbomedia.net. "Cred ca piata de publicitate online din Rominia a ajuns la un nivel la care asteptarile tuturor jucatorilor pietei sunt destul de mari. Fie ca esti client, agentie, vinzator specializat sau detinator de spatii online, trebuie sa stii cum functioneaza aceasta piata, care sunt actorii ei, care sunt informatiile fundamentale pe care trebuie sa isi cladesti cei X ani de experienta pe care ii scrii in orice CV.", este crezul lui Doru Panaitescu vis-a-vis de oportunitatile create de "norul digital" in care consumatorii de azi misuna. La Conferinta "Marketing in Direct", Doru va prezenta impactul generatiilor de internauti asupra strategiilor de marketing digital/direct.

In urma cu 6 ani, Andrei Georgescu a pus bazele primei agentii de e-mail marketing din Rominia impreuna cu inca trei prieteni. Andrei este un profesionist recunoscut atit pe plan local cit si pe plan international, care aplica si sustine in permanenta cele mai bune practici in comunicarea prin e-mail. De-a lungul timpului, impreuna cu echipa sa de la White Image, a realizat campanii care au fost recompensate cu premii internationale la cea mai importanta competitie a industriei de e-mail marketing din lume: MarketingSherpa. Andrei promoveaza e-mail-ul ca fiind unul dintre cele mai eficiente canale de comunicare one to one, iar la "Marketing in Direct" va vorbi despre strategii avansate de segmentare in e-mail marketing.

Astfel Andrei Georgescu va prezenta Studiul Inside 2010, analizind modul in care au evoluat in ultima perioada principalii indicatori utilizati in evaluarea campaniilor de e-mail marketing. "Chiar daca in actualul mediu economic bataile din aripi ale unui fluture in Brazilia pot sa dea nastere unei tornade in Rominia, ma astept ca cei care participa la Conferinta sa plece cel putin cu o idee pe care sa o puna in practica in saptaminile urmatoare si chiar sa obtina rezultatele dorite, ma astept sa descopere lucruri pe care nu le stiau... Imi doresc ca prezentarea mea sa contina idei utile.", a declarat Andrei Georgescu.

Workshop-ul "Online & Mobile Marketing" va fi completat cu expunerea altor trei studii de caz din partea altor agentii cu experienta in Marketing Direct.

Alaturi de speakerii romani specialisti in Online & Mobile Marketing, specialistii straini vor prezenta practicile si tendintele industriei de comunicare directa la cea de-a doua editie a Conferintei "Marketing in direct": John Griffiths, Colin Egan, Patrick Collister, Dela Quist si Tania Bianchi. Iar dintre expertii romini cu care participantii vor interactiona ii mentionam pe Alexandru Mira, Cosmin Lacatusu, Marius Pop, Florina Pinzaru, Dochita Zenoveiov, Malina Iordache, Cristian Nicoara, Gabriel Muresanu, Oana Radu, Alexandru Manoilescu, Serban Goran, Kasza Sandor si Silvia Iordache. Moderatorul Conferintei este Dorin Boerescu, CEO la 2Parale (prima platforma de marketing afiliat din Rominia) si cunoscut in lumea publicitatii de mai bine de 14 ani.

Evenimentul este sustinut de Agrafa, Carturesti, Cramele Recas, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Dial Telecom, Media Direct, Media Image, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center.

Contact:

Silvia Popescu, Project Manager MORE THAN PUB,
E-mail: silvia.popescu[at]morethanpub.ro
Telefon: 0749.155.504

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



600 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings