newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Al patrulea Golden World Award pentru Rogalski Grigoriu Public Relations


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 29 iunie 2010, 15:37 webReleases | PR

Bucuresti, 29 iunie - Asociatia Internationala de Relatii Publice a acordat distinctia de cea mai buna campanie de social media proiectului "Scoala de bani", primul program online de educatie financiara, implementat in 2009 de catre Rogalski Grigoriu pentru Banca Comerciala Romana (BCR).

Este pentru a treia oara cand proiectul Scoala de Bani primeste recunoastere din partea juriilor internationale de PR, in cadrul celor mai importante festivaluri ale industriei. Astfel, campania a fost desemnata drept cel mai bun program de educatie financiara din Europa, la SABRE, in sectiunea servicii financiare, si a primit o nominalizare la cea mai importanta competitie a comunicarii din lume Cannes Lions.

Rogalski Grigoriu Public Relations este o prezenta constanta pe scena festivalului Golden World Award for Excellence organizat de IPRA, distinctia pentru "Scoala de bani" reprezentand cel de-al patrulea premiu obtinut de agentie in ultimii patru ani.

"Acest nou premiu confirma valoarea campaniei Scoala de bani si certifica deschiderea pe care BCR o arata fata de consumatorii sai. Un premiu pentru comunicare neconventionala acordat unei institutii financiare este o dovada ca preocuparea noastra constanta pentru inovatie este apreciata", a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Directia Marketing BCR.

Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu a declarat: "Este al doilea an consecutiv cand echipei Rogalski Grigoriu i se recunosc competentele pentru campanii desfasurate in mediul online, de catre juriul IPRA. Anul trecut campania "What a fun time to be here!", respectiv lansarea oficiala a Romaniei in Second Life, a castigat la IPRA in categoriile "e-PR / Use of Internet" si "PR on a Shoestring", fapt ce ne-a incurajat sa folosim comunicarea digitala pentru toti clientii nostri. Golden World Award pentru Scoala de bani atesta faptul ca marile institutii financiare comunica intr-un mod creativ in mediile sociale."

Alaturi de departamentul de marketing al BCR si Rogalski Grigoriu, in aceasta campanie au fost implicate agentiile: Media Cafe-strategie si creatie online, Media Edge:cia-strategie media, Tempo Advertising-creatie ATL, BT Events-BTL. In plus,campania "Scoala de bani" a beneficiat si de implicarea publicatiilor Financiarul si Saptamana Financiara, care au si realizat de altfel cele doua ghiduri: <Ghid de conversatie intre buzunar si bani>, si respectiv <Ghid de crestere a banilor>, dar si de suportul a 5 bloggeri- www.simonatache.ro, www.zoso.ro, www.manafu.ro, www.subiectiv.ro, www.khris.ro.

Filmul de prezentare a campaniei poate fi vizualizat aici

Despre Banca Comerciala Romana (BCR)
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 668 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 2.000 de
bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.

Despre Erste Group
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 martie 2010, Erste Group detinea active totale in valoare de 208,0 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 255,2 milioane EUR si un raport cost venituri de 49,2%.

Despre Rogalski Grigoriu Public Relations
Rogalski Grigoriu Public Relations este agentia specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor. Cu experienta a peste zece ani de specializare in domeniul Relatiilor Publice si validarea a sute de proiecte de referinta in Romania si la nivel regional. Rogalski Grigoriu este prima agentie din Romania careia International Public Relations Association (IPRA) i-a acordat de trei ori trofeul Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului, performanta neatinsa pana in prezent de nicio alta agentie din Europa. Agentia este prima detinatoare a trofeului SABRE European Awards pentru excelenta in crisis management.
Desemnata agentia de PR a anului in 2008, Rogalski Grigoriu are o echipa de 15 consultanti specializati prin Chartered Institute of Public Relations, precum si competente extinse in comunicare, prin cursuri de Creative Planning, Idea Management si Competitive Intelligence.
Rogalski Grigoriu este agentia de PR cu expertiza completa in consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management, online PR.
Avand un model propriu de management al ideilor si al talentelor, precum si instrumente de PR create pentru a facilita comunicarea companiilor cu toate categoriile de stakeholders, Rogalski Grigoriu se pozitioneaza de partea publicului, contribuind in mod activ si vizibil la atingerea obiectivelor de business ale clientilor sai.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



376 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings