newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: McCann PR coordoneaza campania educationala Domestos, "Igiena acasa si la scoala"


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 8 iunie 2010, 17:03 webReleases | PR

Agentia de relatii publice McCann PR impreuna cu Domestos, marca internationala a companiei Unilever, au lansat campania educationala "Igiena acasa si la scoala". Proiectul isi propune sa devina o componenta esentiala in educarea si informarea copiilor cu varstele cuprinse intre 4 si 10 ani, precum si a cadrelor didactice si a parintilor, cu privire la principalele reguli de igiena acasa si la scoala.

"Campania "Igiena acasa si la scoala" demarata alaturi de reprezentantii companiei Unilever este nu numai o initiativa extrem de bine integrata pe platforma de comunicare a brandului Domestos, dar mai ales prin parteneriatul pe care l-am dezvoltat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, aceasta campanie are toate sansele sa devina un punct de sprijin important in educatia si formarea tinerilor, precum si in schimbarea perceptiei si obiceiurilor parintilor”, spune Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.

In urma diverselor cercetari de piata legate de igiena si dezinfectie, s-a ajuns la concluzia ca marea majoritate a oamenilor din Romania nu cunoaste cu adevarat pericolul microbilor si al infectiilor provocate de neigienizarea corespunzatoare a spatiilor in care traieste. De aici a pornit necesitatea unui program educational care sa formeze copiii inca de mici in spiritul curateniei, igienei si al bunelor practici in ceea ce priveste importanta unui mediu lipsit de microbi. Astfel, s-a nascut campania educationala „Igiena acasa si la scoala”, dezvoltata pe platforma de comunicare a brandului Domestos, un brand puternic pe piata, bine cunoscut de consumatori, pentru a-si putea asuma o astfel de misiune: de a educa si indemna copii sa respecte principalele reguli de igiena.

"Educatia reprezinta un instrument eficient pentru formarea abilitatilor de viata in randul tinerei generatii, iar Domestos, produsul lider in igiena si dezinfectie, isi asuma un rol important in dezvoltarea sanatații copiilor. Incercam sa-i educam intr-un mod vesel, distractiv, si mai ales creativ, componenta pe care de data aceasta am avut-o mult mai serios in vedere, tinand cont ca ne adresam copiilor si pentru a le atrage atentia trebuie sa „vorbim aceeasi limba”. Asa ca de data aceasta, spre deosebire de alte campanii cu adresabilitate directa catre consumatorul final, am schimbat un pic registrul comunicarii. Iar pentru acest lucru am gasit si partenerii potriviti, oameni creativi, cu imaginatie, cu spirit vesel si plini de entuziasm: echipa McCann PR”, spune Diana Stan - SBM HHC, Unilever South Central Europe.

Campania educationala se desfasoara intr-o prima faza in aproximativ 100 de scoli si 50 de gradinite din Bucuresti, Iasi si Cluj.

Componenta dedicata copiilor de varsta prescolara contine un caiet de lucru cu rol educational intitulat „Invat si cresc, de sanatate ma ingrijesc”. Caietul ofera preșcolarilor posibilitatea de a invata, desenand și colorand, norme igienice de baza prin rezolvarea sarcinilor de lucru aplicative.

Componenta dedicata copiilor cu varsta cuprinsa intre 6-10 ani din sistemul de invatamant primar cuprinde un concurs educativ care isi propune sa valorifice cunostintele acumulate de elevi in domeniul igienei personale si colective si care sa creeze cadrul de exersare a abilitatilor igienico-sanitare. Pentru desfasurarea concursului, au fost trimise, tuturor elevilor inscrisi in aceasta campanie, kituri de lucru cu instrumente care sa ii ajute sa dezvolte materiale cat mai reusite si pline de inventivitate. Fiecare kit de lucru contine: un bloc de desen, un pix, un set de carioci colorate si abtibilduri. Pe parcursul concursului scolar, copiii vor fi asistati de coordonatorii de proiect din fiecare scoala.

Mai mult decat atat, pentru copiii din clasele primare, pentru profesori si parinti, a fost creata platforma online www.zeromicrobi.ro, care include informatii despre concursul in scoli, precum si un joc educativ, Germ Killer, menit sa faciliteze intelegerea nevoii pentru un mediu curat, igienizat, ferit in totalitate, de microbi.

Website-ul www.zeromicrobi.ro  contine si o sectiune intitulata „Igiena cu Domestos”, dedicata parintilor, ca promotori ai regulilor si practicilor de igiena de acasa, in care acestia pot gasi sfaturi practice pentru o curatenie si o igiena „ca la carte”.

Echipa care a lucrat la campanie este compusa din:
Unilever: Diana Stan – SBM HHC, USCE Region, Bogdan Toacse – Category Manager HC& Laundry, Richard Dimitriu – Brand Building Executive HHC, Natalia Ungureanu – Assistent Brand Manager HHC ; Florentin Scarlat – Communications Manager.
McCann PR: Imola Zoltan – Managing Partner & Ruxandra Vasilescu - Account Manager
MRM WorldWide Romania: Bogdana Butnar - Managing Director, Atena Chiper - Account Manager
Mihai Caluseriu - Art Director, Viorel Sfetea si Claudiu Galcescu Ceia – developer.

###

Agentia McCann PR, afiliata la reteaua internationala Weber Shandwick, una dintre cele mai reputate firme de Relatii Publice din intreaga lume, este divizia de relatii publice a Grupului McCann Erickson. McCannPR ofera consultanta in relatii publice, plecand de la planificare strategica si pana la construirea relatiilor cu liderii de opinie.

In cei 4 ani de la infiintare, agentia McCann PR a castigat 13 premii, dintre care 6 premii internationale dobandite la principalele competitii de Relatii Publice din Europa (SABRE Awards, European Excellence Awards, Stevie Awards, Silver Award - Golden Drum).

###

Despre Unilever
In fiecare zi, 160 milioane de consumatori aleg un produs Unilever din cele 400 de marci si 14 categorii de produse destinate alimentatiei, ingrijirii locuintei si ingrijirii personale.

Printre marcile Unilever se numara branduri de renume international: Domestos, Cif, Coccolino, Rexona,  Dove, Clear, Lipton, Knorr, Rama sau Algida, dar si marci locale care au castigat increderea consumatorilor, precum Dero, DeliKat, Delma si Napoca.

Compania investeste anual peste 1 miliard de euro in cercetare si dezvoltare, in cele 5 laboratoare Unilever care exploreaza noi idei si tehnici pentru dezvoltarea produselor companiei.

Domestos a fost lansat in anul 1920 fiind una dintre primele marci de produse pentru dezinfectat. In  Romania, Domestos a aparut in anul 1996, pozitionandu-se ca produs de curatat cu vascozitate ridicata, care indeparteaza nu doar murdaria vizibila, ci si toti microbii cunoscuti - virusuri, bacterii, fungi, chiar si spori - dezinfectand astfel suprafetele lavabile din locuinta. Pentru ca ofera nu doar curatenie, ci si dezinfectie, Domestos contribuie de fapt la protejarea sanatatii intregii familii.

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



602 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by