newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: "Scoala de bani", premiu pentru campania online a anului


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 8 martie 2010, 14:36 webReleases | PR

"Scoala de Bani", primul program online de educatie financiara integrata, implementat anul trecut de Banca Comerciala Romana (BCR) a primit premiul pentru campania online a anului, in cadrul Galei Business Review Awards, ce a avut loc in data de 4.03.2010.

Campaniile inscrise in competitia Business Review Awards 2010 au fost jurizate de importanti oameni de business, respectiv:  George Mucibabici-Deloitte Romania, Steven van Groningen- Raiffeisen Bank, Mariana Gheorghe- Petrom, Peter Jansen - Cohn&Jansen, Oliver Olson - CEU Business School, George Alberts - KD Investments, Ion Florescu - New Europe Capital, Cristian Ionescu- Coface, Matei Paun - BAC Romania, , Alexandra Gatej- Consilier prezidential, Eva-Simone Perauer - Casa Austria, Friedrich Niemann - Athénée Palace Hilton, Sorana Savu - Premium Communications.

"Scoala de bani este un proiect de referinta derulat de BCR si cu care ne mandrim. Premiul pe care l-am primit recompenseaza eforturile unei echipe numeroase careia tin sa ii multumesc pentru timpul si profesionalismul cu care au lucrat pentru a face din acest proiect un succes. Multumesc departamentului de marketing din cadrul BCR, dar si agentiilor implicate in implementarea acestui program: Rogalski-Grigoriu PR, in calitate de initiator si coordonator al campaniei, Media Cafe-strategie si creatie online, Media Edge:cia-strategie media, Tempo Advertising-creatie ATL, BT Events-BTL. Multumesc, de asemenea, celor doua publicatii Financiarul si Saptamana Financiara, pentru implicarea si realizarea celor doua ghiduri: <Ghid de conversatie intre buzunar si ban>, si respectiv <Ghid de crestere a banilor>. Si nu in ultimul rand, multumesc celor 5 bloggeri- www.simonatache.ro, www.zoso.ro, www.manafu.ro, www.subiectiv.ro, www.khris.ro - care au inteles importanta educativa a proiectului si ne-au acordat sprijinul lor”, a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Directia Marketing  BCR.

Campania "Scoala de bani” a inceput in octombrie 2009 prin lansarea pe internet a unui manifest intitulat „Cum ajungi falit in 10 pasi” si a culminat cu concursul „Buzunarul anului” desfasurat pe site-ul oficial www.scoaladebani.ro.  Juriul care a evaluat activitatile fiecarei echipe inscrise in program a fost constituit din  oficiali BCR si  lideri de opinie din mass-media.  

Despre Banca Comerciala Romana (BCR)

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 663 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.


Despre Erste Group

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 201,7 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 903,4 milioane EUR si un raport cost venituri de 50,2%.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



496 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings