newsletter rss
HotNews.ro

Succesul brandurilor este definit in 2018 de autenticitate


PDF Print
A | a
E-mail
de AdrianaCocirta | Marţi, 24 aprilie 2018, 10:57 webReleases | PR

Cercetari recente din domeniul marketing-ului despre construirea campaniilor cu impact sustin importanta autenticitatii in comunicare. Astfel, brandurile care se implica activ si sustinut in comunitate si care se concentreaza pe crearea unor experiente memorabile in relatia cu consumatorii, se vor bucura de loialitatea acestora si isi vor asigura rolul de trendsetter. 


In egala masura, tehnologia este un pilon esential in dezvoltarea strategiilor creative prin intermediul carora brandurile se pot conecta cu un public tinta specific, intr-o maniera personalizata si inovatoare. Mai mult decat atat, 2018 aduce in discutie mai mult ca oricand comunicarea cu micro-comunitatile si orientarea catre consumatorul echipat cu un smartphone, extrem de selectiv si obisnuit sa elimine continutul online intruziv sau banal. In acest an, atentia, loialitate si increderea clientilor au devenit dificil de castigat, in special datorita diversitatii produselor, respectiv serviciilor, dar si curentului dinamic care forteaza brandurile sa dezvolte constant cele mai atragatoare modalitati de conectare cu aces™tia.


Brandurile pot utiliza tehnologia in mod creativ, ca vector de exprimare si ca mediu sigur de comunicare cu audienta. Consumatorii se asteapta sa primeasca informatii utile pe dispozitivele pe care le folosesc in fiecare zi deoarece isi doresc sa fie conectati la tot ce se intampla, sindromul FOMO fiind din ce in ce mai puternic. , explica Adriana Cocirta, Owner & CEO, Nomade Communication and PR.


Alte doua elemente de baza in campaniile din 2018 sunt storytelling-ul si continutul video, menite sa atraga atentia si sa mentina interesul consumatorului care are la dispozitie din ce in ce mai putin timp liber. Astfel, brandurile sunt provocate sa construiasca mesaje autentice care sa le spuna povestea simplu si interactiv pentru a-si mentine relevanta pe piata. Conectarea emotionala completeaza lista de cerinte a consumatorilor, alaturi de elementul civic si de relevanta mesajului a carui rol este de a ajuta un brand sa creeze relatii la nivel micro cu publicul tinta. Noile generatii sunt recunoscute pentru atentia acordata transparentei si luptei impotriva problemelor globale, fiind de asemenea, preocupate de consumul responsabil.


Acest trend se dezvolta puternic la nivel international, dar si la nivel national, motiv pentru care brandurile au nevoie sa isi faca simtita prezenta articuland, in mod coerent, mesajul. Astfel, isi vor consolida imaginea intr-un mod autentic si transparent, intalnind asteptarile consumatorilor de toate varstele. completeaza Adriana Cocirta, Owner & CEO, Nomade Communication and PR.


Nomade Communication este o agentie de comunicare si PR specializata in construirea strategiilor de comunicare integrate si adaptate, care vin in sprijinul strategiilor generale de business. Scopul principal al agentiei este ca, prin schimbarea perspectivei, sa genereze plus valoare nu doar pentru segmentele de public tinta, ci pentru toate categoriile de stakeholders pe care ii are o companie.
  



41 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by