newsletter rss
HotNews.ro

Cum te pregatesti sa devii un Specialist Adwords


PDF Print
A | a
E-mail
de Andrei.Popescu | Joi, 14 decembrie 2017, 15:27 webReleases | PR

businessman-pointing-graphs-and-symbols_1232-917 | Foto: webPR.ro

Trecerea timpului da nastere unor domenii de activitate, unor industrii despre care nu stiam nimic acum cativa ani si cu toate astea ne intrebam oare ce meserie sau domeniu de activitate va aparrea maine pentru ca timpul evolueaza foarte repede, atat de repede incat nu stim ce ne-a pregatit.


Aruncand o privire peste ultimii ani putem observa cum mediul offline a scazut foarte mult si drept urmare firmele si-au indreptat atentia catre mediu online, un mediu in continua schimbare si ascensiune, un mediu care in fiecare zi creaza si da nastere unor idei ce pot schimba lumea.


Acest lucru se intampla pentru ca in online poti deveni faimos peste noapte si poti decadea tot la fel de repede, totul depinde doar de tine cum iti gestionezi activitatea si reputatia in online prin campanii de promovare, social media, branding, accelerare a vanzarilor si nu numai.


Pentru ca vorbeam de meserii, mi-am dat seama ca in societate exista persoane care se ocupa de promovarea online a marilor firme, dar si a firmelor mici, oameni capabili sa genereza vanzari enorme pentru colosi din economie prin campanii bine implementate. Daca veti da un simplu search pe Google despre un produs sau altul veti da de anunturi, ei bine in spatele lor stau persoane competente pe care le numim specialisti AdWords.


Acum mai bine de 10 ani aceasta profesie nu era foarte bine conturata insa in prezent puteti intreba adolescentii si unii dintre ei au ca obiectiv sa ajunga pe o astfel de functie. Putem spune ca a devenit o tinta pentru multe persoane o astfel de functie, iar dorinta lor este sustinuta de mai multe argumente.


A fi specialist AdWords transmite pe umerii tai o multime de responsabilitati pentru ca esti raspunzator de banii pe care firmele ii investesc pentru a-si creste vanzarile si pentru a se dezvolta.


Pare dificil si poate ca asa si este insa partea frumoasa in a fi specialist o reprezinta faptul ca lucrand in Google AdWords vei lua contact cu foarte multe domenii, vei afla informatii si detalii despre care nici nu gandeai ca exista sau ca vei afla vreodata, vei invata cum sa gestionezi banii unei companii cat mai eficient, dar si cum sa iti invingi concurentii directi ce liciteaza pe aceleasi cuvinte cheie, vei invata ce vor oamenii, cum actioneaza, care sunt dorintele lor, ce vor sa vada, dar si ce ii motiveaza sa cumpere.


Drum catre a deveni specialist AdWords este construit in ani de munca in conturile AdWords ale clientilor, studiu indelungat despre cum sa iti intelegi mai bine publicul tinta, cum sa ajungi doar la cel relevant, cum sa iti cresti rata de conversie optimizand zilnic tot ce se poate optimiza, testand fiecare idee in speranta ca aceea iti va aduce numarul de conversii dorit.


Pentru a deveni un specialist trebuie sa muncesti din greu si sa intuiesti ceea ce va merge si va functiona pentru fiecare client astfel incat acesta sa reuseasca sa obtina maxim cu bugetul disponibil.


Lucreaza din greu, dar nu uita ca informatia este cel mai bun avantaj competitiv. Citeste, informeaza-te si aplicat tot ceea ce poti pentru a afla ce functioneaza in functie de clientul avut urmarind rezultatele fiecare modificari din cadrul campaniei.


Investeste timp in formarea ta citind foarte mult informatii relevante pentru domeniul in care activezi, dar daca iti doresti sa devi un specialist AdWords in adevaratul sens al cuvantului, performeaza cu fiecare cont pe care il deti. Pentru a-ti veni in ajutor iti vom recomanda mai multe site-uri care te vor pune la curent cu noile informatii din AdWords si nu numai :


http://searchengineland.com/

https://moz.com/

https://support.google.com/adwords#topic=3119071

https://webmasters.googleblog.com/


Da 100% in ceea ce faci, invata, testeaza, analizeaza rezultatele, intelege plublicul tinta, optimizeaza, creaza strategii, fii inovativ si cu siguranta ca poti deveni un specialist AdWords in adevaratul sens al cuvantului.

  



63 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by