newsletter rss
HotNews.ro

Cadou de Craciun oferit de Nomade Communication


PDF Print
A | a
E-mail
de AdrianaCocirta | Luni, 27 noiembrie 2017, 10:53 webReleases | PR

Agentia de comunicare si relatii publice Nomade Communication ofera, in luna decembrie, consultanta gratuita in comunicare corporativa tuturor membrilor Camerei de Comert Romano - Britanica (BRCC). Scopul actiunii este de a contribui la construirea si mentinerea unui mediu de afaceri prolific, bazat pe un dialogul eficient dezvoltat de catre companiile interesate.

Initiativa a pornit din dorinta de a ajuta firmele sa comunice cat mai eficient, atat cu segmentele de public tinta, cat si cu parteneri sau colaboratori. Sprijinul pe care il ofera agent›ia se datoreaza cerintei din ce in ce mai mari a pietei pentru informare si transparenta, astfel incat exista o preocupare valida a companiilor pentru a investi in strategia lor de comunicare. Perioada de desfasurare a fost aleasa in luna decembrie deoarece in acest interval sunt realizate rapoartele de final de an pe baza carora are loc resetarea obiectivelor de business. In acest sens, analiza exploratorie va asigura o perspectiva completa a pozitionarii pe piata din Romania din punct de vedere al comunicarii interne si externe a firmelor si le va ajuta sa stabileasca obiective accesibile.

Despre aportul agentiei la mediul de business national si international, Adriana Cocirta, CEO & Owner Nomade Communication: "€žUn element cheie in construirea unei strategii de afaceri este decizia de abordare a tuturor categoriilor de parteneri de interes ai unei companii: clienti, angajati, furnizori, shareholders etc. Printr-o strategie integrata de comunicare, care sa stabileasca aceasta abordare si prin metoda de implementare, o companie va reusi sa isi atinga obiectivele de afaceri pentru 2018."

Nomade Communication este o agentie de comunicare si PR care ofera fiecarui client o strategie de comunicare integrata si adaptata, care vine in sprijinul strategiei generale de business. Scopul principal al agentiei este ca, prin schimbarea perspectivei, sa genereze plus valoare nu doar pentru segmentele de public tinta, ci si pentru toate categoriile de shareholders pe care ii are compania.

  



22 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by