newsletter rss
HotNews.ro

Care sunt cele 6 intrebari pe care le vei auzi doar la o agentie SEO profesionista


PDF Print
A | a
E-mail
de iagency | Luni, 30 octombrie 2017, 17:57 webReleases | PR

Cand esti in cautarea unei agentii SEO, trebuie sa prospectezi foarte bine piata si sa faci cea mai buna alegere. In procesul decizional, trebuie sa te gandesti la faptul ca o agentie SEO profesionista va fi intotdeauna mai interesata sa iti propulseze afacerea pe cele mai inalte culmi ale succesului decat sa te convinga sa achizitionezi anumite pachete de servicii. In fond, nevoile de marketing ale unui business sunt unice, in functie de profil si este imposibil ca o agentie SEO sa atinga anumite obiective fara a intelege complexitatea afacerii tale online.

Atunci cand testezi terenul, ceri informatii si porti discutii cu diverse agentii SEO, vei sti din start care dintre interlocutorii tai reprezinta o agentie profesionista, deoarece va fi atent la detaliile mai fine si te va intreba lucruri mai detaliate despre activitatea ta, pentru a intelege mai bine profilul business-ului tau, cum ar fi: 

1. Site-ul tau a mai fost optimizat SEO?

Primul lucru pe care orice agentie profesionista va dori sa il stie despre brand-ul tau este daca site-ul tau a fost optimizat SEO in trecut. Chiar daca nu l-ai fost optimizat personal, in mod direct , exista in continuare informatii importante pentru care le poti furniza, precum:

- de cat timp este activ site-ul;
- ce tip de continut se publica pe site;
- daca a fost realizat un audit SEO in trecut si ce probleme a evidentiat acesta;
- daca s-a realizat in trecut o analiza a fisierelor de baza ale site-ului, pentru a vedea codul;
- ce strategii de SEO s-au utilizat in trecut - cat mai detaliat posibil.

2. Ai mai lucrat cu vreo alta agentie SEO in trecut?

Reprezentantii unei veritabile agentii SEO profesioniste vor dori sa stie daca ai mai colaborat si cu alte agentii in trecut. Cu cat poti oferi mai multe detalii, cu atat mai bine. Iata care sunt principalele intrebari pe care ar trebui sa ti le adreseze in legatura cu acest subiect: 

- Ce strategii au pus in aplicare?
- Ce rezultatele ai vazut in urma muncii lor?
- Contractul anterior a fost reziliat sau nu a fost reinnoit?
- De ce ai ales sa nu mai colaborezi cu agentia respectiva?
- Mai ai acces la toate conturile / instrumentele utilizate anterior? (de exemplu Google Analytics)
Nu este nimic in neregula cu faptul ca ai colaborat cu alta agentie SEO in trecut si nu ai de ce sa ascunzi acest lucru. Raspunzand la aceste intrebari clar si concis, vei ajuta noua agentie SEO care se va ocupa de optimizarea siteului tau si de implementarea strategiei stabilite sa vada ce se poate face pentru a obtine cele mai bune rezultate. 

3. Ce implica restul strategiei de marketing?

SEO este o parte integranta a strategiei de marketing si agentia SEO cu care vei colabora trebuie sa stie exact ce alte parti componente mai exista. In cele mai multe cazuri, antreprenorii isi doresc ca o agentie SEO sa gestioneze si conturile de PPC - in special AdWords - si de social media. 

Insa, pana la acest pas, este important sa stabilesti care este rolul pe care il joaca optimizarea SEO in obiectivele tale de marketing.

4. Care sunt obiectivele tale in materie de SEO?

Atunci cand doresti sa colaborezi cu o agentie SEO profesionista, trebuie sa ai niste asteptari realizabile si realiste. Gandeste-te ca optimizarea SEO realizata corespunzator este un proces de durata, iar rezultatele nu apar peste noapte. De exemplu, gandeste-te la un nou produs pe care vrei sa il lansezi in viitor si decide cat de multe precomenzi vrei sa reiasa din strategia SEO implementata. 

5. Ce buget ai la dispozitie?

Cu lista de obiective stabilite, este timpul sa vorbim despre bani. Trebuie sa intelegi faptul ca va trebui sa imparti bugetul de marketing intre agentia SEO, PPC si catre alte medii pe care le mai folosesti.

Atunci cand stai de vorba cu o agentie SEO profesionista, aceasta trebuie sa stie inca din start de ce buget dispui, pentru a putea sa iti ofere solutii personalizate, in functie de posibilitati. Apoi, pentru a avea o imagine clara de ansamblu, reprezentantii unei agentii SEO profesioniste te vor mai intreba, printre altele si:

- Cat de mult au crescut cheltuielile de marketing de-a lungul anilor?
- Cat de mult se estimeaza ca va creste in urmatorii ani?
- Ce se intampla daca obiectivele de marketing din acest an nu sunt indeplinite?

6. Ce defineste brandul tau?

Imaginea brandului tau, punctele sale forte si caracteristicile sale care il diferentiaza de concurenta joaca un rol important in SEO. Acestea dau tonul strategiei de continut, definesc cuvintele cheie pe care le vizezi si tipul de continut pe care vrei sa il livrezi publicului tinta Acest lucru este valabil mai ales daca activezi intr-o industrie competitiva, unde diferentierea este vitala pentru a-ti face cunoscuta marca.

Pe langa faptul ca trebuie sa definesti clar aceste 3 lucruri (imagine, puncte forte si diferente), agentia SEO cu care esti in tratative va dori sa stie cat mai multe despre concurentii tai.  Din ce puncte de vedere sunt ei deosebit de puternici? Ce fel de continut produc acestia?

Orice agentie SEO care propune strategii sau solutii fara a pune toate aceste intrebari de mai sus este una pe care vei dori sa o eviti. Lista de intrebari pe care ti le va adresa o agentie SEO profesionista va fi ceva mai lunga, insa acestea sunt principalele 6 care nu trebuie sa lipseasca din nicio intalnire preliminarie. 

Aceasta discutie iti va spune mult mai multe despre cat de buna si de serioasa este o agentie SEO decat orice alt tip de cercetare. Pana la urma, doar colaborand cu cei mai buni, poti avea certitudinea ca vei obtine rezultatele dorite. Asadar, nu face compromisuri in aceasta privinta, documenteaza-te si fa cea mai buna alegere pentru brandul tau!
  



21 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by