newsletter rss
HotNews.ro

URSUS Untold, acelasi gust premium al berii URSUS, acum in haine de festival


PDF Print
A | a
E-mail
de Cosminatapliuc | Joi, 13 iulie 2017, 15:18 webReleases | PR

Ursus_UNTOLD_festival_KV | Foto: webPR.ro
Partener principal inca de la prima editie, URSUS continua si anul acesta colaborarea cu festivalul UNTOLD si aduce consumatorilor o editie limitata de ambalaj URSUS Untold, precum si o serie de inovatii si experiente pe site-ul momente.cool. Imbracate in haine de festival, cele patru doze de 330 ml vin cu un design ce transpune vizual elemente definitorii din universul festivalului UNTOLD.

The Van - desenat in stil graffitti, te conduce pe drumul la capatul caruia te asteapta distractia mult asteptata.

The Constelation - un desen care evoca Ursa Mare ce vegheaza asupra distractei, un simbol potrivit celor care petrec toata noaptea.

The music - stilul "steampunk", cu un aspect retro a fost ales pentru a reprezenta elementul central al festivalului - muzica, ocazia care ii aduce pe toti festivalierii impreuna.

The landmarks - peisajele, desenate in creion, amintesc de Cluj-Napoca, orasul emblematic unde s-a nascut berea URSUS si festivalul UNTOLD. Scena centrala de la UNTOLD completeaza can-ul dedicat locurilor emblematice.

"Facem parte din povestea UNTOLD din primul an al festivalului, iar atmosfera incendiara a acestuia ne-a inspirat pentru a completa gustul berii cu experiente inedite. De fiecare data URSUS pregateste ceva special pentru fanii UNTOLD, iar in acest an am realizat o editie limitata de patru doze, care celebreaza diversitatea festivalului printr-o grafica diferita si spun povestea UNTOLD in imagini.", declara Victor Teiosanu (Premium Brands Director Ursus Breweries).

Partener principal al UNTOLD, regele berii in Romania a onorat intotdeauna distractia. Prin urmare, tema ￯celebreaza diversitatea￯ de anul acesta nu a fost aleasa intamplator. Cele patru doze imbracate in haine de festival definesc atat consumatorii URSUS, cat si festivalierii. De asemenea, campania din acest an este una 360 ce include atat TV, printr-un spot ce prezinta in prim plan gasca de #inseparabili, radio, comunicare outdoor, cat si o componenta digitala menita sa ii aduca pe consumatori mai aproape de spiritul URSUS Untold prin URSUS Mansion.

Spot URSUS UNTOLD: http://bit.ly/2td1bBV.

URSUS UNTOLD da startul la distractie cu o serie de surprize si provocari pentru consumatori si pentru gasca lor de prieteni. Din 6 iulie, cei care inca nu si-au gasit cazare au posibilitatea sa-si rezerve un loc VIP in URSUS Mansion, un loc creat special pentru festivalieri. Pentru un loc in cea mai cool cazare din Cluj-Napoca, pasionatii de muzica trebuie sa intre pe site-ul momente.cool, sa treaca testul prieteniei si sa isi prezinte gasca, iar la final pot intra in marea cursa pentru o experienta de neuitat la festival. Trei gasti formate din cate patru persoane vor putea castiga bilete VIP la UNTOLD si locuri in URSUS Mansion, in inima Transilvaniei.

"Suntem alaturi de povestea UNTOLD pentru al treilea an consecutiv si suntem extrem de bucurosi ca putem contribui, din nou, la realizarea unor beneficii durabile pentru Cluj-Napoca. Festivalul UNTOLD aduce cu sine nu doar dezvoltarea economica a comunitatii locale, ci si o notorietate internationala aparte pentru orasul in care a fost fondat URSUS. Si in acest an avem o cooperare foarte buna cu echipa de organizare, iar increderea acordata de autoritati, parteneri si colaboratori ne onoreaza", adauga Oana Mateescu (Senior External Relations Manager Ursus Breweries).

"URSUS a devenit un simbol pentru UNTOLD. A inteles spiritul acestui fenomen si l-a surprins de fiecare data foarte bine. URSUS a devenit un moment de festival pentru fani si a reusit sa castige aprecierea publicului in fiecare vara.", declara Bogdan Buta (General Manager UNTOLD).

Editia limitata URSUS UNTOLD este disponibila pe timpul verii, in perioada iunie - august in retelele de comert modern si traditional  din marile orase din tara, precum si la festivalul UNTOLD.
  



33 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by