newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: 3 echipe de viitori comunicatori premiate in cadrul concursului de idei #CreativitateinPractica


PDF Print
A | a
E-mail
de AndraGherasim | Miercuri, 4 ianuarie 2017, 13:20 webReleases | PR

Vizual #CreativitateinPractica_ | Foto: webPR.ro

Danone Romania a desemnat cele 3 echipe castigatoare in cadrul concursului de idei #CreativitateinPractica, desfasurat in perioada octombrie-decembrie. Echipele Vulpile albastre, LegenDairy si Brain Design s-au remarcat in fata juriului prin idei indraznete, creative, dar si relevante pentru publicul vizat, si astfel au intrat in posesia celor 3 premii in valoare totala de 3.000 euro.

145 de studenti au acceptat provocarea Danone si s-au inscris in concurs. Dintre acestia, 94, grupati in 31 de echipe, au trimis propunerilor lor pentru unul dintre cele doua briefuri – promovarea proiectului social ”O sansa pentru familia ta” sau informarea si educarea despre rolul iaurtului in alimentatie. La mijlocul lunii decembrie a avut loc ultima etapa a concursului: cele mai bune 5 echipe au mers acasa la Danone, au vizitat fabrica din Bucuresti si si-au sustinut propunerile in cadrul unei intalniri cu membrii juriului.


Echipa Vulpile albastre a castigat locul I ­­­cu o propunere despre rolul iaurtului in alimentatie, cu conceptul creativ ”Iaurtul, un ajutor neasteptat”, care a evidentiat unele dintre beneficiile iaurtului pornind de la nevoile catorva profile populare de consumatori: bogat in nutrienti, cu vitamine, minerale (precum calciul) si proteine.

„Concursul #CreativitateinPractica a fost o experienta placuta de la inceput pana la fericitul final. Au fost nopti nedormite, idei ramase pentru totdeauna in "sertarasul cu idei" al echipei si multa munca. Ne bucuram ca aceasta experienta s-a sfarsit prin victoria echipei noastre, dar chiar daca acest lucru nu s-ar fi intamplat, am fi fost la fel de incantati de experienta castigata. A fost ca o cursa intr-un tren accelerat unde am vazut o multime de peisaje frumoase si ne bucuram atat de mult ca am prins drumul pana la capat!” afirma echipa Vulpile albastre.


”Suntem placut impresionati de numarul mare de studenti care s-au aratat interesati de concurs, dar si de implicarea lor pe parcursul intregului proces. In aceasta perioada, studentii inscrisi in concurs au avut ocazia sa experiementeze toti pasii dintr-un proces de pitch – de la briefing, debriefing, pana la sustinerea prezentarii in fata ”Clientului”. Credem ca este o experienta foarte utila pentru ei, la care este esential sa aiba acces inca de pe bancile facultatii.” declara Cristina Popescu, Director de Comunicare Danone.  


Echipele castigatoare au fost desemnate de un juriu format din: Lucian Mindruta (jurnalist, lector universitar, prezentator radio si TV), Cristian Margarit (antreprenor, blogger si consultant in nutritie si fitness, fondator si realizator getfit.ro), Cristina Popescu (Director de Comunicare Danone) si Antonio Momoc (specialist in comunicare si relatii publice, conferentiar doctor la Universitatea din Bucuresti).


In etapa finala, acestia au evaluat felul in care studentii si-au sustinut si argumentat ideile in fata unui public extins format din: juriu, toti studentii finalisti, reprezentanti Danone si reprezentanti din partea IMAGE PR, agentia de comunicare Danone Romania.

 


Danone Romania

Danone Romania este lider de piata pe segmentul iaurturi, inregistrand in anul 2015 o cifra de afaceri de 484 milioane lei. Compania are in portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi in 1999.

Danone Romania face parte din compania Danone, activa in domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale imbuteliate, alimentatie pentru bebelusi si alimentatie medicala avansata. Compania Danone urmeaza de peste 40 de ani un model dual care combina dimensiunea de succes in business cu cea de progres social.

 

  



40 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by