newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award: 260 de aplicaţii în cele 24 categorii de concurs


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Vineri, 5 octombrie 2012, 16:43 webReleases | PR

PR Award 2012 | Foto: PR Award
La cea de-a X-a editie a competitiei Romanian PR Award au fost inscrise 260 de proiecte in cele 24 categorii de concurs: comunicare corporatista, comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor, PR pentru marketing, comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor si a oportunitatilor, digital PR si social media, comunicare interna, responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiara, organizatii non-guvernamentale, comunicare in domeniul public, comunicarea produselor si serviciilor financiare, comunicarea produselor si serviciilor medicale, buget -/creativitate +, website/intranet/blog, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presa, publicatii externe, sponsorship, productii video si Junior PR Award.

Cresterea este de 25% fata de numarul de proiecte inregistrat la editia anterioara.

Printre categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul aplicantilor se numara PR pentru Marketing, Digital PR si Social Media, Comunicare Corporatista, CSR, Media Relations, Organizatii Non-guvernamentale, Evenimente, care au cumulat cele mai multe proiecte: 30, 25, 18, 21, 20, 22 si respectiv 26.

Printre agentiile participante se numara: The Practice, GolinHarris Bucuresti, Rogalski & Grigoriu PR, GMP PR, Graffiti PR, Saatchi & Saatchi PR, Bortun Olteanu, Prais Corporate Communication, Free Communication, 2activePR, Point Public Affairs, PR & More, Vitrina Advertising, Presage, Pastel, Pi2 PR, Oxygen PR, OMA Vision, Action Global Communication, The Public Advisors, MakeSense PR, Headsome Communication si Perfect Communication. Acestea vor intra in cursa pentru distinctia Agentia Anului.

Procesul de jurizare se desfasoara in perioada 3-16 octombrie pe baza criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, executia, evaluarea si creativitatea.

Jurizarea competitiei este asigurata de reprezentanti ai agentiilor globale Edelman, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , Ogilvy, MSL GROUP, Hill+Knowlton, Fleishman-Hillard, Gagen MacDonald, directori de comunicare ai companiilor BCR, Ursus, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen, Romtelecom, AVON, Philips, Petrom, Pfizer, Rompetrol, Siemens, Hitachi, Henkel, real - Hypermarket, executivi ai agentiilor locale de PR - McCann PR, Brandient, GolinHarris Bucuresti, The PRACTICE, GMP PR, Graffiti PR, DC Communication, Free Communication precum si consultanti independenti, cercetatori si reprezentanti ai organizatiilor de profil - US Institute for Public Relations (IPR), CSR Europe, International Communications Consultancy Organization (ICCO), AMEC si ARRP.

Gala Romanian PR Award va avea loc in seara zilei de 25 octombrie, la Palatul Parlamentului. Inscrieri pe www.praward.ro.

Editia aniversara a Galei Romanian PR Award Romanian este sustinuta de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputatilor, de sponsorii BCR, Rompetrol, Romtelecom, Pfizer, AVON, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, real- Hypermarket, Dacia, si de partenerii media: PR Romania, Revista Biz, Hotnews, Romania Libera, Forbes, Iqads, Wall Street, Revista Cariere, CSR Romania, Zelist si Markmedia.ro.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   | 
  



556 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by