newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Sales Point Agency prezinta cei trei pasi esentiali pe care orice trader incepator trebuie sa ii faca pentru a avea succes


PDF Print
A | a
E-mail
de GeorgianaNiculae | Joi, 10 martie 2016, 16:47 webReleases | Piata de capital

De-a lungul timpului, trading-ul online s-a dovedit a fi un domeniu complex, extrem de dinamic, in care informatiile corecte, profesionalismul si seriozitatea fac diferenta intre o afacere de succes si un esec. Pentru a clarifica principalele nelamuriri in ceea ce priveste tranzactionarile pe pietele de capital, Sales Point Agency explica intr-un mod simplu care sunt pasii esentiali pe care trebuie sa ii urmeze orice trader aflat la inceput de drum.

 

Intrucat trading-ul online este un sistem complex, primul si cel mai important lucru este ca orice client sa se documenteze cu privire la compania cu care alege sa tranzactioneze, sa cunoasca in detaliu comisioanele pe care aceasta le percepe si sa afle care este statutul pe care organizatia il are pe piata de profil din Romania. In acest sens, un aspect de baza este reglementarea sub care activeaza brokerul respectiv. In cazul Sales Point Agency, este vorba despre o colaborare stransa cu brand-ul Trade1000, o companie de renume international din Cipru care ofera servicii de investitii financiare on-line cu dedicatie, tehnologie performanta si dezvoltare continua pentru traderii sai.

 

In urma unei analize corecte asupra istoricului si a posibilitatilor oferite de broker, al doilea pas este ca traderul sa testeze sistemul cu o suma de bani pe care isi permite sa o investeasca, fara a-si afecta modul de viata si fara a-si crea probleme financiare. La Sales Point Agency, suma de test incepe de la 1000 Euro/USD - o suma minima cu care poate deschide cateva tranzactii, astfel incat clientul sa cunoasca sentimentul de investitor la bursa si sa inteleaga mai bine ce inseamna trading-ul online.

 

De asemenea, este foarte important ca la finalul primei luni de activitate sa fie realizata o analiza amanuntita cu privire la castigurile obtinute sau, dimpotriva, la pierderile suferite, la riscurile asumate in timpul tranzactiilor si la nivelul de implicare in intregul proces, astfel incat traderul Sales Point Agency sa se poata gandi mai departe la un plan eficient pe viitor. Stiind ce necesita concret trading-ul online, clientul isi poate forma un portofoliu de investitii.

 

Sales Point Agency este o companie de marketing care si-a propus sa usureze accesul pe piata de capital prin implementarea unor tehnologii avansate, precum si prin clarificarea informatiilor disponibile, pentru ca trading-ul online sa fie un domeniu usor de inteles si accesibil pentru orice persoana. Detalii despre serviciile si instrumentele financiare puse la dispozitie gasiti pe site-ul oficial al companiei. 

  



203 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by