newsletter rss
HotNews.ro

Reclama care imi place!

Spune-mi o poveste 


PDF Print
A | a
E-mail
de Florian Langa - Saatchi & Saatchi | Luni, 15 martie 2010, 13:03 Oameni

Pentru ca reclamele amuzante sau surprinzatoare circula rapid pe Internet, cautam una noua si inca necunoscuta. M-am oprit dupa ce mi-am dat seama ca am uitat ce vazusem de dimineata, chiar daca stiu ca a fost ceva interesant.

Si atunci mi-am amintit de una produsa acum aproximativ 3 ani, dar care inca mi se pare buna. Nu mai conteaza ca a luat aur la Cannes si cine mai stie cate alte premii - ci ca se bazeaza pe o poveste minunat scrisa, iar asta face filmul (si brandul) memorabil.

Imi place pentru ca scenariul este emotionant, coerent si cu final neasteptat, dar mesajul este relevant. Imi place pentru ca nu depinde de efecte speciale. Dar poate cel mai mult imi place pentru ca este o abordare diferita pentru o categorie dificila de clienti.

Sigur, pentru dulciuri, sucuri si bere poti sa faci orice nebunie, iar la final lipesti numele produsului. Si pentru subiecte sociale se accepta multe, atata vreme cat se incadreaza in buget. Dar pentru un proiect al unei companii energetice si al unui minister?

"The Power of Wind" trece peste constrangerile si cliseele comunicarii pentru astfel de clienti cu o poveste surprinzatoare si memorabila. Calitati pe care le recunosti dupa ce trece un timp si incerci sa te gandesti la o reclama care-ti place.




Autor: Florian Langa, Copywriter Saatchi & Saatchi 

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



3076 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings