newsletter rss
HotNews.ro

Reclama care imi place!

In filmul clientului


PDF Print
A | a
E-mail
de Irina Codreanu -Saatchi & Saatchi | Joi, 18 februarie 2010, 12:00 Oameni

Incerc sa-mi imaginez cum a fost briful pentru campania asta: “Vrem sa castigam simpatia publicului spectator de filme printr-o serie de spoturi care sa ne ridiculizeze. Mandatory: logo-ul Orange.”

Imi imaginez ca briful a cerut asta, pentru ca mi-e imposibil sa-mi imaginez ca a fost initiativa agentiei.

Si ma mai intreb: oare au fost aprobate din prima sau au fost “rafinate” in urma unor  feedback-uri de genul “dialogurile nu sunt destul de ironice, credeam ca am clarificat faptul ca trebuie sa fiti neingaduitori”?

Oriunde te-ai afla, clientule care ai aprobat campania asta (de care nu ne vom satura niciodata), chapeau!  
 
 
Spoturile difuzate in Romania plus o executie nedifuzata la noi (“film noir”):

Darth Vader:



Film Naming:




Lord of the rings:




Film Noir:




 Citeste mai multe despre     |   | 
  



2210 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Difuzate si in Romania (Joi, 18 februarie 2010, 13:29)

    a [anonim]

    "Film noir" a fost difuzat in Romania in cinematografe.
  • 0 (0 voturi)    
    Engleza noastra cea de toate zilele... (Joi, 18 februarie 2010, 15:52)

    Nume [anonim]

    Daca tot insistati sa folositi cuvinte in engleza chiar si atunci cand exista cuvantul in romaneste, macar scrieti corect gramatical si in engleza.

    Este incorect "brif" asa cum tot repetati in articol. Se scrie "brief".

    PS: Si lucrati si in publicitate, unde tot aveti "brif"-uri in fiecare zi, nu? :)
    • 0 (0 voturi)    
      haha (Vineri, 19 februarie 2010, 0:59)

      wow [anonim] i-a raspuns lui Nume

      ...greu cu ironia




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings