newsletter rss
HotNews.ro

Raclama care imi place!

Custom officers


PDF Print
A | a
E-mail
de Adela Dan - McCann Erickson Romania | Miercuri, 10 februarie 2010, 11:57 Oameni

Am auzit odata o vorba spusa de un om mare, nu mai stiu exact cine anume, dar el zicea asa: “perfectiunea sta in detalii”. Nimic nu ilustreaza mai bine aceasta vorba ca spotul pe care vreau sa-l impart cu voi astazi - France Telecom pentru Campionatul Mondial de Fotbal din 1998.



Perfectiunea lui cinematografica ne transporta direct acolo, pe linia aceea de granita prafuita si toropita de caldura, uitata de timp. Filtrul sepia, cele 45 de grade pe care le ghicim, praful si lumina care trece prin el, uniformele, burdihanul revarsat peste curea, casting-ul, setting-ul, totul e delicios de perfect. Aproape ca-ti vine sa spui, coclit de ciuda in fata televizorului: “nu mai fac astia spoturi asa frumoase in ziua de azi!”

Muzica: “Buena Vista Social Club”, regizor: Peter Smillie.

In acel an, cupa FIFA a avut loc in Franta si a fost castigata tot de Franta. Iar reclama asta ne invata ce memorabila poate fi uneori o “situatie nerelevanta pentru targetul nostru”. Na!

Autor: Adela Dan - Senior Copywriter McCann Erickson Romania

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



4351 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    :) (Miercuri, 10 februarie 2010, 12:29)

    ionela [anonim]

    nice
  • 0 (0 voturi)    
    Custom vs Customs (Miercuri, 10 februarie 2010, 15:55)

    Adrian Caramaliu [anonim]

    Este foarte veche, însă foarte "prezentă" această reclamă.

    Custom nu se referă la vamă. Cuvântul corect este "Customs". Așadar, Customs officers.

    O zi bună,
    Adrian
  • 0 (0 voturi)    
    perfectiunea (Joi, 11 februarie 2010, 14:17)

    beni [anonim]

    amanuntele fac perfectiunea, iar perfectiunea nu este un amanunt. michelangelo buonarroti




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings