newsletter rss
HotNews.ro

UPDATE Bogdana Butnar, MRM: Rezultatele noii divizii se vor vedea in 2011. Anul acesta speram la un plus de 5% venituri din e-mail marketing


PDF Print
A | a
E-mail
de C.I. | Joi, 21 ianuarie 2010, 14:07 Oameni

Bogdana Butnar | Foto: McCann
Agentia MRM Worldwide Romania, parte a grupului McCann, a anuntat joi lansarea unei noi divizii, MRM Conectoo, printr-un parteneriat MRM - Conect Soft, companie condusa de Bogdan Iordache si care a dezvoltat serviciul de e-mail marketing Conectoo. "Toata lumea deschide dimineata telefonul si emailul si ne-am dat seama ca folosirea acestor medii creste in importanta exponential", spune Bogdana Butnar, managing director MRM Worldwide. Bogdana Butnar a explicat pentru HotNews.ro-webPR. ro de ce a simtit agentia nevoia unei divizii specializate in email marketing si care sunt planurile in acest sens.

  • Vezi comunicatul MRM aici

Noua divizie este deja operationala, Coca-Cola fiind primul client MRM Conectoo, Bogdana Butnar, citata in comunicat, spunand ca tinta este ca serviciile de email marketing sa reprezinte 10% din veniturile MRM in 2011. In privinta rezultatelor din 2009, dupa cum a estimat ea pentru HotNews.ro-webPR.ro, "la MRM cred ca vom incheia cu in jur de 600.000 euro".

Rep.:  De ce simte MRM nevoia unei divizii specializate de e-mail marketing?
Bogdana Butnar: Toata lumea deschide dimineata telefonul si emailul si lucrand tot mai multe programe de CRM (managementul relatiei cu clientii - n.r.) in 2009 ne-am dat seama ca folosirea acestor medii creste in importanta exponential. Principalul motiv este mai ales costul foarte redus si posibilitatea de monitorizare foarte clara a rezultatelor.

In plus, criza si degringolada consumatorului cu buzunarul mai gol a convins companiile ca decizia poate fi influentata mai repede si mai puternic atunci cand ofertele sunt targetate si servite direct vs. prin campanii clasice. Noi rulam oarece proiecte de email marketing insa ne-am dat seama repede ca nu o faceam suficient de destept si de corect. N-am vrut sa aruncam newlettere enervante in baze de date inchiriate ocazional si mai ales am vrut ca trimiterea si monitorizarea sa fie facute cu maxima corectitudine si respectarea politicilor de anti-spam. Din acest motiv am cautat un partener care sa aduca acest tip de knowledge in MRM.

Rep.: Cum va contribui noua divizie la business-ul MRM anul acesta?
B.B.: Cred ca rezultatele se vor vedea abia anul viitor insa anul acesta sper sa ajungem la un plus de 5% venituri din activitati de email marketing. In plus am convingerea ca alaturarea specialistilor de la Conectoo echipei MRM va ajuta si oamenii nostri din creatie si account management sa inteleaga mai bine acest domeniu si sa poata la randul lor sa isi consilieze mai corect clientii.

Rep.: A purtat MRM discutii si cu alte companii, pentru furnizarea de servicii de e-mail marketing? De ce a optat pentru Conectoo?
B.B.: Ne-am mai uitat prin piata insa ceea ce cautam noi era destul de complicat. Nu am vrut sa subcontractam pe cineva - desi am avut multe propuneri in acest sens. De asemenea, nu aveam bani sa cumparam o firma complet asa ca solutia asocierii cu Conectoo a fost cea mai pe placul nostru. In plus, toate recomandarile primite de la multi oameni din industrie cu care am discutat ne-au convins ca echipa condusa de Bogdan Iordache ar fi perfecta pentru noi. Si evident, lucrasem deja un proiect cu ei si ne-a placut abordarea, profesionalismul si mai ales deschiderea catre inovatie de care au dat dovada.
 
Rep.: Ce obiective de dezvoltare are MRM pe segmentul de e-mail marketing anul acesta?
B.B.: In 2010 am vrea sa consolidam divizia, sa castigam increderea clientilor din grup si sa obtinem toate certificarile necesare. Daca lucrurile merg bine sper sa avem un om sau chiar doi adaugati echipei anul acesta. Solutia tehnica trebuie si ea dezvoltata in continuare si avem in plan investitii dupa prima jumatate a anului ca sa perfectam si acest aspect.

Rep.: Din perspectiva MRM, ca agentie ce reprezinta interesele clientilor, unde se termina comunicarea comerciala si unde incepe spam-ul?
B.B.: Nu prea avem dubii in acest sens: cu totii primim o multime de mesaje nedorite pe email si stim cum te simti cand trebuie sa stergi zeci de mesaje. Ideea cu MRM Conectoo nu este sa mai facem o agentie care trimite milioane de mesaje nesolicitate, ci sa incercam sa folosim acest software destept pe care il avem si inteligenta si creativitatea oamenilor din divizie pentru a dezvolta campanii care sa fie interesante si utile. Fiecare mediu de comunicare are best uses si emailul este, la randul lui, mai bun pentru anumite lucruri. Nu as vrea sa fim o agentie care pune disclaimere mici si puchinoase catre finalul unor mesaje enervante. Si de asemenea nu as vrea sa “aruncam” la gramada mesaje in baze de date neverificate, neoptimizate. Demult se vorbea de ‘permission marketing” si cred ca tot acolo suntem, unde inainte de a furniza ceva trebuie sa ceri voie. Insa mai cred ca se poate face si “enchantment marketing” - adica sa iti farmeci consumatorii cu mesaje potrivite si frumos prezentate.

Rep.: Ce rezultate a inregistrat MRM in 2009?
B.B.: La MRM cred ca vom incheia cu in jur de 600.000 euro.

UPDATE Bogdan Iordache de la Conectoo explica pentru HotNews.ro-webPR.ro ce inseamna parteneriatul cu MRM

Rep.: Ce presupune, pentru Conectoo, exclusivitatea acordata MRM pentru serviciul Conectoo Enterprise?
Bogdan Iordache: Prin aceasta asociere, Conectoo nu isi limiteaza serviciile, ci le diversifica. Noi am oferit pana acum servicii de email marketing ce sunt gestionate de catre clienti, interventia noastra limitandu-se la asigurarea unei livrabilitati excelente.

Asocierea cu MRM ne permite sa oferim insa servicii mult mai complexe, ce pornesc de la crearea strategiei de email marketing, pe baza obiectivelor clientului, continuand cu crearea mesajelor si livrarea lor. In paralel, vom gestiona intreg ciclul de viata al abonarii, incepand cu colectarea si confirmarea adreselor si pana la definirea unor strategii de reactivare pentru abonatii inactivi.

Serviciile sunt mult mai complexe, iar complementaritatea competentelor noastre si ale echipei MRM este evidenta.

Rep.: Ce servicii va continua sa ofere Conectoo pe cont propriu?
B.I.: Conectoo va continua sa ofere aceleasi servicii ca si pana acum: livrare de emailuri si suport pentru aceasta. 

Rep.: Conectoo insista in prezentarile sale pe intoleranta fata de mesaje nesolicitate si pe masurile pe care le ia pentru prevenirea acestor mesaje. Ce control va avea Conectoo in prevenirea spam-ului in conditiile folosirii serviciilor sale de catre o agentie precum MRM?

B.I.: Surprinzator, dar vom avea un control mult mai bun decat in cazul in care MRM ar fi sub-contractat Conectoo pentru serviciile sale. Asta deoarece in aceasta situatie vom gestiona si sistemul de colectare al datelor abonatilor, si vom stabili impreuna felul in care functioneaza mecanismele de confirmare / reconfirmare a adreselor.

As mai adauga faptul ca potentialul de email marketing al clientilor contractati si vizati este imens, dar nu a fost deloc exploatat. Strategia noastra nu va fi de a umfla facturile trimitand emailuri nerelevante sau nedorite, ci ne propunem sa ne ajutam clientii in definirea unor strategii de comunicare eficiente si durabile, care sa aduca un ROI foarte bun.

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



1896 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings