newsletter rss
HotNews.ro

Stefan Iordache, Leo Burnett: In 2010 vrem dublarea cifrei de afaceri pentru Digital Star si mentinerea cifrei iLeo


PDF Print
A | a
E-mail
de C.I. | Luni, 18 ianuarie 2010, 20:04 Oameni

Stefan Iordache | Foto: Leo Burnett
Cele doua agentii interactive distincte ce fac parte din grupul Leo Burnett, iLeo si Digital Star, "sunt unite din perspectiva cumpararii de media digitale pentru ca ambele fac parte din acelasi pool de media: Publicis Groupe Media", spune Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group. Stefan Iordache a raspuns intrebarilor HotNews.ro-webPR.ro pe tema relansarii agentiei Emblem sub un nou nume, Digital Star, ca parte a grupului Leo Burnett, precizand ca tinta pentru 2010 este, in cazul acestei agentii, dublarea cifrei de afaceri, iar in cazul iLeo - mentinerea la nivelul lui 2009.

  • Luni, Leo Burnett a anuntat ca agentia interactiva Emblem devine, incepand cu ianuarie 2010, Digital Star, in urma asocierii cu Leo Burnett Group, compania urmand sa fie condusa de Laurentiu Dumitrescu, din functia de managing partner. Tintele pentru urmatorii 3 ani: intrarea Digital Star in top 5 agentii interactive din Romania si transformarea Leo Burnett in cel mai puternic grup in domeniu, prin toate diviziile sale. Potrivit comunicatului, Laurentiu Dumitrescu "are o experienta de 8 ani in mediul online si tot atatia ani de antreprenor cu agentia de publicitate interactiva Emblem". Despre portofoliul acesteia se arata ca a inclus "clienti precum: Banca Tiriac, UniCredit, HVB Bank, UniCredit Tiriac Bank, Piraeus Bank, Intesa Sanpaolo Bank, Interamerican, Real-Hypermarket, Coty, HVB Banca pentru Locuinte sau Elancyl". Comunicatul precizeaza ca Digital Star ofera clientilor sai servicii de strategie online, creatie, media buying, programare, SEM, SEO, analytics, email marketing, creatie jocuri sau e-CRM. Vezi comunicatul de presa aici.

Rep.: De ce a optat Leo Burnett pentru extinderea operatiunilor in domeniul digital prin asocierea cu o agentie si relansarea acesteia ca brand nou al grupului, separat de iLeo? Au fost avute in vedere alternative precum extinderea operatiunilor iLeo sau pornirea unei noi agentii "de la zero"?

Stefan Iordache: Nu am avut in vedere alte alternative decat cea aleasa. Adica: asocierea cu o firma deja existenta, o asociere bazata pe increderea in potentialul celor doua parti, dar si pe viziunea comuna in ceea ce priveste dezvoltarea si importanta mediului digital.

Rep.: Cand au inceput discutiile intre parti in vederea acestei asocieri?
S.I.: In toamna anului trecut.

Rep.: Cum vor fi aliniate operatiunile Digital Star/iLeo, la nivel de grup? Cum vor opera cele doua agentii in pe segmentul de media buying?
S.I.: Grupul Leo Burnett are in portofoliu peste 65 de clienti, astfel incat permite fiecarui brand dedicat domeniului digital sa aiba clientii sai si, implicit, specializarile determinate de nevoile clientilor sau de pozitionarea si competentele fiecarei agentii. Nu putem vorbi de alte alinieri ale operatiunilor grupului.

Desi distincte, cele 2 agentii sunt unite din perspectiva cumpararii de media digitale pentru ca atat iLeo, cat si - acum - Digital Star fac parte din acelasi pool de media: Publicis Groupe Media, cel mai mare grup de media din Romania. Nu este niciun responsabil de negocieri, acestea se fac separat, in functie de agentie si client - un model de business care functioneaza deja de 2 ani de zile si a inregistrat rezultate foarte bune.

Rep.: Ce rezultate au inregistrat iLeo/Emblem in 2009 si ce tinte de business isi propun pentru anul in curs cele doua agentii - Digital Star si iLeo?
S.I.: Emblem a inregistrat o cifra de afaceri cumulata de peste 250.000 euro si isi propune dublarea acestei cifre pana la finalul anului 2010. Insa, mai important decat cifra de afaceri este faptul ca ne propunem sa intram in top 5 agentii interactive din Romania in urmatorii 3 ani.

iLeo a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 1,1 mil EUR in 2009, iar pentru 2010 are ca obiectiv mentinerea acesteia.

Rep.: Intentioneaza Leo Burnett sa lanseze noi operatiuni si specializari la nivel de grup, in domeniul marketingului interactiv?
S.I.: Nu. Pentru anul 2010, ne vom concentra pe dezvoltarea operatiunilor deja existente.

Rep.: Care sunt principalele etape luate in considerare in strategia pe termen lung in domeniul digital a grupului Leo Burnett, mentionata in comunicatul de azi?
S.I.: In acest moment, putem sa facem public doar obiectivul pe care dorim sa il atingem in 3 ani, din perspectiva grupului: liderul pietei in comunicarea digitala.

Rep.: Ce obiective are Leo Burnett pentru dezvoltarea de instrumente de cercetare si masurare/analiza in mediul online?
S.I.: Vom dezvolta instrumente de cercetare, masurare si analiza care sa ne ajute sa intelegem mai bine consumatorii si astfel, sa-i ajutam pe clientii nostri sa-si creasca business-ul. Acest fapt se va reflecta implicit si in atingerea obiectivului de a deveni liderul domeniului digital.

Din acest moment, avem avantajul a doua echipe care au in spate experienta si know-how, iar ambele vor beneficia de sustinerea grupului din care fac parte.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



2530 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings