newsletter rss
HotNews.ro

Reclama care imi place!

Teodor Cucu - GMP: The man who walked around the world


PDF Print
A | a
E-mail
de Teodor Cucu - Head of Strategy GMP | Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:01 Oameni

Ca orice om pasionat de ceea ce face, am o colectie de spoturi/printuri/campanii la care ma mai uit din cand in cand, mai ales in momente in care simt nevoia sa-mi aduc aminte de ce lucrez in publicitate. Recunosc ca majoritatea sunt un pic mai vechiute, dar, anul acesta, am avut un new entry in “persoana” acestui spot Johnnie Walker. De fapt imi este foarte greu sa-l numesc spot, fiind mai degraba un scurt metraj despre istoria brandului.

De ce-mi place? Motivele sunt foarte multe: de la prima replica ce desfiinteaza autoirinic cel mai folosit cliseu in publicitatea la whisky, continuand cu textul scris foarte bine si interpretat senzational de Robert Carlyle, filmarea dintr-o singura dubla, accentele vizuale pe anumite pasaje din text sau locatia perfect aleasa.



Dar poate motivul pentru care-mi place atat de mult este acela ca reuseste sa livreze foarte multa informatie, care in mod normal nu intereseaza aproape pe nimeni, intr-un mod foarte entertaining si ca desi are mai bine de 6 minute, nu te-ai plictisi la o a doua vizionare. Mai mult decat atat, demonstreaza ca cei care au lucrat la producerea lui, atat agentie cat si client, sunt pasionati de ceea ce fac si inteleg ca lucrurile bune se fac in timp si de cele mai multe ori costa.

„The man who walked around the world“ nu este doar un spot, este genul de spot care te face sa vrei sa lucrezi in publicitate. Sau daca lucrezi déjà, sa ajungi macar o data sa faci ceva asemanator.

Autor: Teodor Cucu -  Head of Strategy GMP

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



4338 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 16 decembrie 2009, 14:56)

    Cristi [anonim]

    Imi vine aproape imposibil sa cred c-au realizat asta dintr-o singura dubla, ca au plasat LA FIX toate elementele vizuale ajutatoare, ca Robert Carlyle a reusit sa mearga cu o cadenta perfecta spunand povestea cu acel incredibil accent, fara sa piarda un amanunt, un pas, un strop de rasuflare.

    Nu stiu daca e 100% one take, daca e asa este cu-atat mai impresionant, insa conceptul si realizarea sunt la fel de impresionante ca sticla plata si eticheta in diagonala :)
    • 0 (0 voturi)    
      si totusi (Joi, 17 decembrie 2009, 11:22)

      theo [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      e adevarat. http://www.shots.net/article_detail.asp?atype=1&id=9071
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Miercuri, 16 decembrie 2009, 15:17)

    Bogo [anonim]

    "lucrurile bune se fac in timp si de cele mai multe ori costa" ... de acord cu prima afirmatie :) a doua afirmatie necesita o discutie mai aprofundata
    • 0 (0 voturi)    
      jos scotch-ul! (Joi, 17 decembrie 2009, 8:50)

      paharoiu [anonim] i-a raspuns lui Bogo

      sus bouurbon-ul de kentucky si whiskey-ul de tennessee!
      • 0 (0 voturi)    
        sus, jos? (Joi, 17 decembrie 2009, 11:48)

        AdiO [anonim] i-a raspuns lui paharoiu

        pai sa vedem: scotchul adevarat si ORIGINAL single malt se face numai in Scotia. irlandezii il au pe al lor. americanii pe asta zis de tine, care e material de imbatat, nu de savurat.

        whisky = denumire patentata si de necopiat
        whiskey = ce se face in state
        primul se face in butoaie de stejar folosite 10 ani pt vin, al doilea se face in butoaie noi fara aroma de strugure vechi.

        pentru cunoscatori, scotchul e ceva ce se savureaza, se miroase mai ales, si apoi se bea. el e single malt sau blended. adica de la aceasi distilerie sau de la mai multe... gasim sigur pe net povestea scotchurilor, nu?

        cat despre cele americane... sunt offtopic cand comentam despre JW si single malt.
        Lucrurile bune sunt mereu rodul muncii si obsesiei unora, si implicit contin munca multa pe toate ramurile. Aici e si morala povestii de fapt (cred eu) Mersi Teo.
  • 0 (0 voturi)    
    well done! (Joi, 17 decembrie 2009, 11:19)

    Corydalis [anonim]

    merci ca ni l-ai adus in atentie. intr-adevar, foarte bine realizat. chapeau bas!
  • 0 (0 voturi)    
    contra (Joi, 17 decembrie 2009, 12:22)

    Coliban [anonim]

    Pare un film corporate, e prea lung ca sa-l vezi chiar si pe internet. Vad ca sunt cateva pareri entuziaste, dar brieful din spatele spotului e prea evident in scenariu ca sa ma atraga in vreun fel.
    Da, accentul lui Carlyle e duios, peisajul e cam ce gasesti pe acolo in mod normal.
    Surferul Guinness te face sa vrei sa lucrezi in publicitate, nu o celebritate care ma adoarme cu o poveste despre un whisky amestecat :)
    Cadre lungi a facut Tarkovski in anii '60, deja, iar ce ma deranjeaza cel mai tare e ca se vede de la o posta ca omul citeste de pe prompterul de sub camera.
    Din pacate, spotul asta nu aduce nimic nou.
    • 0 (0 voturi)    
      A doua oara (Luni, 21 decembrie 2009, 16:58)

      John [anonim] i-a raspuns lui Coliban

      Corect, citeste de pe prompt dar pentru neinitiati, ca mine, de abia la a doua vizualizare asta devine evident.
      Iar in ziu de azi, cu lucrurile lipsite de substanta (la americani mai demult) ceva cu o poveste in spate e ceva remarcabil si de savurat.




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings