newsletter rss
HotNews.ro

Stefan Iordache, Leo Burnett: Chiar daca piata de publicitate nu va avea cresteri de 30%, cresterea va fi cu siguranta mai mare decat in pietele dezvoltate


PDF Print
A | a
E-mail
de C. Ionescu | Duminică, 18 octombrie 2009, 22:42 Oameni

Stefan Iordache | Foto: Leo Burnett
Piata de publicitate isi va reveni inaintea altor industrii, iar cand acest lucru se va intampla, cel mai probabil in a doua jumatate a anului viitor, revirimentul va fi vizibil pe toate mediile de comunicare, crede Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group si managing director Starcom MediaVest. El spune pentru webPR.ro-HotNews.ro ca revenirea economica va da un impuls publicitatii online si anunta ca Starcom MediaVest va lansa in curand o divizie de Digital.

Rep.: Cum estimeaza Leo Burnett ca va arata ultimul trimestru al acestui an din punct de vedere al investitiilor si volumelor de publicitate?
Stefan Iordache: Stabil, la nivelul scazut la care suntem de ceva vreme. Nu estimam modificari de trend sau viteza.

Rep.: S-a vorbit despre un reviriment al pietei de publicitate in prima parte a anului viitor, in a doua parte a lui 2010 sau chiar in 2011. Pe ce segmente se va vedea mai intai acest reviriment si cat de lenta/abrupta va fi revenirea?
S.I.: Cred ca revirimentul va veni mai degraba in a doua jumatate a anului viitor si asta desi publicitatea este unul dintre domeniile care va simti cresterea inaintea altor industrii. De asemenea, cred ca revenirea va fi vizibila pe toate mediile de comunicare. In ceea ce priveste rapiditatea cresterii, chiar daca nu vom mai avea cresteri ale pietei de publicitate de 30%, vom avea cresteri cu siguranta mai mari decat in pietele dezvoltate. Si grupul Leo Burnett va fi pregatit.

Rep.: Cum influenteaza scaderea principalelor media cota de piata a altor segmente, precum comunicarea in mediul digital sau chiar relatiile publice?
S.I.: Nu cred ca in momentul de fata se poate vorbi de o rasturnare dramatica a cotelor de piata ale diverselor medii de comunicare. Asa cum presa, radioul si chiar si TV-ul sunt pe un trend descrescator fata de anul trecut, in cazul relatiilor publice, unii clienti au internalizat serviciul, iar in cazul Interactive-ului, cei care nu incepusera consistent pana acum sa foloseasca acest mediu, au renuntat sa mai inceapa.
 
Rep.: Au existat multe estimari ca, pe masura ce va scadea piata publicitatii in media traditionale, pe fondul crizei, publicitatea online va creste considerabil. Acest lucru nu s-a intamplat, cel putin nu la nivelul asteptat. Ce ar putea da un impuls publicitatii online, in conditiile pietei din Romania?
S.I.: Revenirea economica!

Rep.: Care sunt prioritatile Leo Burnett/Starcom MediaVest pentru finele lui 2009 si prima parte a lui 2010?
S.I.: Starcom MediaVest Group lanseaza divizia de Digital si are in vedere sa mai lanseze o specializare. In acelasi timp, pe langa domeniul digital, ne focusam pe oferirea de servicii integrate tuturor clientilor Leo Burnett Group.

Rep.: Care a fost impactul initial al formarii mai multor pool-uri de media, inclusiv Publicis Groupe Media - PGM, asupra pietei de media din acest an de criza?
S.I.: Puterea de negociere, deci avantaje mai mari pentru client.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



1024 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings