newsletter rss
HotNews.ro

webPR: Mark Walton, Brici Entertainment: Pentru a ajunge sus, trebuie sa fii deschis spre orice idee noua sau inovatie tehnologica


PDF Print
A | a
E-mail
de G.G. | Miercuri, 14 octombrie 2009, 14:33 Oameni

Mark Walton | Foto: Brici Entertainment
"Lucrez in Romania de aproape patru ani de zile si observand cum clientilor le sunt oferite solutii mediocre in fiecare zi, pe post de publicitate, pot spune ca asta nu este publicitate, ci compromis",spune Mark Walton, seful Brici Entertainment, companie care saptamana aceasta si-a anuntat intrarea pe piata romaneasca de publicitate. Walton vorbeste intr-un scurt interviu despre motivele pentru care un client ar alege, in aceasta perioada, o agentie care nu sufera de "subordonare in retea".

Mark Walton a fost Chief Creative Officer pentru Bucuresti si Praga al JWT. Odata cu demisia lui din companie, in 2007,  Walton a semnat un contract de non-concurenta cu Scala JWT/ WPP, pentru teritoriul Romaniei. Contractul a expirat anul acesta, ceea ce i-a permis sa revina pe piata locala de publicitate.

“Am lucrat pentru clienti din intreaga Europa, Canada, Liban si Korea. Dar telul nostru comercial in acest moment este sa putem concura national in Romania. Am observat ca exista multi clienti extraordinari in Romania, dar care duc lipsa de insight-uri strategice si abilitate creativa din partea agentiilor cu care au lucrat pana in prezent, iar noi vrem sa schimbam aceasta stare de fapt”, a spus Mark Walton, Chairman si Chief Creative Officer Brici Entertainment.

Din cadrul Brici Grup fac parte si divizia Dodger Digital, care se ocupa de domeniul digital si compania- sora Almark Media, pe partea de media planning.

Rep.: De ce si-ar indrepta atentia un client de publicitate catre o agentie activa de putin timp in zona publicitatii, cum e Brici Entertainment, avand in vedere batalia dura pentru new business existenta pe piata de publicitate, in perioada de criza?

Mark Walton: Nu este vorba despre timp, ci despre calitate. Eu am o experienta de peste 30 de ani in industria de publicitate, pe piete diferite, in tari diferite. Ceea ce ne diferentiaza pe noi este capacitatea noastra de a pastra lucrurile simple. Publicitatea nu este un proces complicat, este cateodata transformata in ceva dificil din cauza lipsei de experienta, nu numai din partea clientului, ci si din partea agentiei.

Un client, cu atat mai mult in aceste conditii financiare dificile, va alege sa lucreze cu noi petru ca noi credem in idei mari si indraznete, care construiesc branduri si vand produsele. Pentru ca suntem independenti si nu raspundem niciunei politici de retea si nu suferim din cauza subordonarii in retea si cu atat mai mult cu cat noi avem in echipa numai seniori care vor lucra pentru binele business-ului clientului 24 de ore timp de 7 zile.

Rep.: Ce strategie ati ales pentru a va impune in fata competitorilor?

M.W.: Nu ne intereseaza sa ne invingem concurenta. Noi vrem sa gasim solutia potrivita pentru problema de business si pentru nevoile clientului.  

Rep.: Ce inseamna Brici Entertainment in termeni de oameni, investitii, experienta pe piata romaneasca? De unde selectati oamenii?

M.W.: Lucrez in Romania de aproape patru ani de zile si observand cum clientilor le sunt oferite solutii mediocre in fiecare zi, pe post de publicitate, pot spune ca asta nu este publicitate, ci compromis. Noi, la Brici, avem un anumit standard de comunicare a excelentei, abordam fiecare brief cu acelasi standard, asa cum se intampla in New York sau Londra.

Am fost foarte riguros in alegerea oamenilor care lucreaza alaturi de mine, nu este nevoie sa aiba un background de agentie. Trebuie sa fie destepti, inteligenti si cu adevar pasionati, sa isi doreasca sa creeze lucrari foarte bune pentru fiecare client in parte.

Rep.: Ce pondere vor avea activitatile de digital, respectiv activitatile media, in bsuiness-ul  Brici?

M.W.: Sectorul digital este foarte important; reprezinta viitorul. Odata ce o lucrare a vazut tiparul, devine deja istorie. Pentru a ajunge sus, acolo unde conteaza si este greu sa te mentii este esential sa fii deschis spre orice tip de idee noua si orice inovatie tehnologica.

Media ne permite sa cumparam spatiu si pe viitor sa putem combina produsele noastre creative pentru pietele locale cu cele internationale.

In ceea ce priveste procentele, digitalul si media reprezinta doar o portiune din multitudinea de servicii pe care noi le putem furniza clientilor.  

Rep.: Avand in vedere atentia pe care ati acordat-o strainatatii de cand ati plecat de la Scala JWT, cata atentie veti acorda clientilor internationali de acum inainte?

M.W.: Din cauza clauziei de non-concurenta, ne-am concentrat special pe piata externa de cand am parasit Scala/JWT  Noi tintim sa dezvoltam munca noastra la nivel international, la fel de mult cum vrem sa o dezvoltam si pe cea din Romania. Nu putem lucra in izolare, trebuie sa existe o balanta, ceea ce le ofera angajatilor nostri luxul de a lucra pe briefuri venite de la Londra, Atena, Stockholm, dar si din Romania, le ofera de asemenea experienta muncii pentru clienti diferiti si structuri de business diferite.

Suntem cu totii parte a Europei. Spre deosebire de multinationalele de aici, noi credem cu tarie in exportarea ideilor noastre si nu in importarea lor doar cu scopul de a fi traduse.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



977 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings