newsletter rss
HotNews.ro

webPR.ro: Remus Visan, Paravion: Ne-am indreptat catre Facebook si Twitter pentru ca aici i-am gasit pe clientii nostri


PDF Print
A | a
E-mail
de G.G. | Marţi, 13 octombrie 2009, 17:19 Oameni

Remus Visan | Foto: Paravion
Paravion este un site de vanzari online prin urmare suntem obligati sa tinem pasul cu internautii, sa-i cautam acolo unde se simt bine si unde au timp sa ne asculte, sa ne primeasca, sustine Remus Visan, director comercial PARAVION Romania & Bulgaria subsidiary  of  Millennium Tour.

Reporter:De ce  ati ales Facebook si Twittwer, ca loc de desfasurare pentru concursul 2 Bilete Moka in Europa?

Remus Visan: In momentul in care am observat ca numerosi clienti Paravion sunt activi pe Facebook si Twitter, am facut o analiza a celor care ne doresc pe Facebook si a celor care prefera sa primeasca informatii pe Twitter. Ulterior am dat drumul la invitatii si am inceput sa strangem prieteni Paravion. Rezultatul ne multumeste, grupul se extinde cu persoane care doresc sa fie cat mai informati. Ne-am indreptat catre Facebook si Twitter pentru ca aici i-am gasit pe clientii nostri.

Rep: Cum ati ajuns la ideea ca instrumentele propuse de web 2.0 (Facebook, Twitter) pot fii folosite intr-o campanie publicitara? A fost o ideea a companiei dumneavostra sau a unor specialisti in comunicare?

R.V.: Ideea este veche, comuna, atat a noastra cat si a specialistilor in marketing online, de la Zitec; reprezinta si un rezultat al analizelor noastre asupra mediului online. Dorim sa comunicam usor cu clientii, dar mai ales sa le lasam lor alegerea sa ne accepte sau nu.

Rep:  Cum functioneaza acest instrument, in cazul Paravion? Care sunt pasii care trebuiesc urmati pentru a participa la aceste concursuri?

R.V.: Functioneaza bine, dar inca nu folosim retelele sociale la capacitate maxima. Avem multe campanii pregatite de lansare, dar inca studiem comportamentul celor care socializeaza in mediul online si incercam sa ajungem la cei direct interesati de serviciile noastre. Mai ales ca cei care ne accepta prietenia ne fac partasi la viata lor privata sau publica. Nu dorim sa-i dezamagim. Participarea la concursuri este extrem de simpla si nu conditioneaza cumpararea de bilete de avion. Multi dintre cei care posteaza imagini din vacanta lor au rezervat deja de pe www.paravion.ro si astfel noi le rasplatim increderea.

Rep: Concursurile lansate de Paravion pe Facebook si Twitter nu sunt la prima "editie". Am vazut ca aveti deja castigatori. Cum a fost prima campanie pe web 2.0?

R.V.: Prima campanie a fost extrem de incitanta, a dat nastere la multe polemici, unii dintre concurenti s-au implicat sufleteste, s-au format tabere de sustinatori in momentul in care s-au delimitat primii 3 concurenti. A fost frumos, dar implica multa responsabilitate deoarece comunitatea online nu iarta si nu uita. Iti acorda increderea usor, dar odata pierduta nu o mai primesti inapoi. Iar vestile rele se propaga mai repede decit cele bune.

Din punctul meu de vedere, a fi prezent ca business intr-o retea sociala este extrem de riscant si odata pornit pe drumul asta nu te mai poti opri. Orice pauza inseamna ca nu esti serios si esti dat la o parte.

Rep: Tinand cont ca ati ales generatia, sa ii spunem "tanara" de promovare, campania se adreseaza doar tinerilor sau este dublata, intarita si de alte forme (tv, print, alte forme de online) pentru a ajunge si la alte tiputi de public?

R.V.: Prin Facebook si Twitter nu am ales sa ne adresam doar tinerilor. Suntem bucurosi de interesul lor, dar cei mai multi sustinatori Paravion sunt oameni activi profesionali. Aceste campanii sunt sustinute numai online, apeland la alte forme de comunicare online.

O metoda de comunicare online a campaniilor noastre o reprezinta concurentii inscrisi care au bloguri personale si care doresc sa ne sprijine. Mai apelam la afiliati care comunica prin newsletter orice noutate de la Paravion. Si nu in ultimul rand, site-ul www.paravion.ro reprezinta o sursa de informatii catre cei interesati.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



991 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings