newsletter rss
HotNews.ro

Blogurile, Facebook sau Twitter nu sunt PR, dar oamenii din PR trebuie sa stie sa le foloseasca


PDF Print
A | a
E-mail
de Gabriela Garjoaba | Marţi, 6 octombrie 2009, 11:52 Oameni

Influentele aduse de tehnologie, new media si economie au creat noi cai de comunicare si promovare pentru specialistii din PR. Web 2.0 este urmatorul pas in dezvoltarea unei relatii mult mai personale intre oamenii de PR si clienti, pe de-o parte si public de cealalta parte. Cu toate acestea, nici PR-istii nici clientii nu stiu cum sa manevreze aceste noi tehnologii, sustine Horst Avenarius, Fondator si Presedinte de onoare al Consiliului German de Etica in PR, fost director de comunicare BMW Germania.



  • Tony Meehan (Marea Britanie) este presedintele TMA Communications si fost director al competitiei internationale IPRA, Golden World Award
  • Dr. Horst Avenarius (Germania) este fondator si presedinte de onoare al Consiliului German de Etica în PR, fost director de comunicare BMW Germania
  • Thomas Achelis (Germania) este presedintele Forum for International Communication

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



1511 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by