newsletter rss
HotNews.ro

Serban Alexandrescu: PR nu vine de la "press release"


PDF Print
A | a
E-mail
de G.G. | Luni, 21 septembrie 2009, 17:34 Oameni

Serban Alexandrescu | Foto: Serban Alexandrescu - webPR
E atat de usor sa actionezi "ca pana acum" si atat de greu sa regandesti tot mecanismul comunicarii, asa cum iti va cere "digitalul", sustine Serban Alexandrescu, director de creatie Headvertising.

Consideri ca practica de comunicare online din Romania este la nivelul anului 2009?

In nici un caz, ba chiar mie imi evoca un cal impiedicat si legat de un stalp de beton. Daca insista si insista si isi rupe funia frecand-o de stalp, tot ramane impiedicat. Adica, cand in sfarsit nu vom mai auzi semi-tampenia conform careia "penetrarea e mica deci nu merita", majoritatea advertiserilor vor ramane inca multa vreme tributari vechiului status-quo din comunicare. Asta pentru ca e atat de usor sa actionezi "ca pana acum" si atat de greu sa trebuiasca sa regandesti tot mecanismul comunicarii, asa cum iti va cere "digitalul".

Ai observat, in ultimul an, o tranzitie semnificativa de la clasicul banner la campanii online mai elaborate?

Nu neaparat. Dimpotriva, am senzatia ca inchid din ce in ce mai multe bannere cretine ca sa citesc un biet articol. Exista si exceptii, insa - din nefericire - sunt foarte "exceptionale". Regula e insa tot aia veche; inca sunt la domnie "numaratorii de click-uri inutile". Concluzionand, e mai mult net, dar nu e mult mai bun.

Ce presupune un webPR eficient?

Inseamna sa utilizeze bine suprema conductivitate a online-ului si sa nu uite ca PR vine de la "public relations" si nu de la "press release". As pune accentul aici pe "relations" adica ceva reciproc si liber consimtit, ceva ce nimic nu poate face la fel de bine ca web-ul. Adio deci "fursecuri de conferinta de presa" si adio Fanta calda; n-o sa ne lipsiti.

Publicitate la TV sau campanii pe internet?

Amandoua, insa bine integrate una cu alta, intr-un mod in care nu se dubleaza ci isi paseaza una alteia.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



895 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by