newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Discovery Channel cauta eroi din Romania. Campania "Oricine poate fi erou" se lanseaza pe 4 martie


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 3 martie 2011, 13:10 webReleases | Media

Afisul campaniei Discovery | Foto: Grayling
Discovery Channel lanseaza o noua campanie locala prin care sunt cautati, recunoscuti si recompensanti oameni din Romania care traiesc "in spiritul Discovery", urmandu-si pasiunile, curiozitatea si spiritul de aventura.

Desfasurata in perioada martie-iunie 2011 si dezvoltata sub conceptul Oricine poate fi erou, campania este o continuare a editiei din 2010 - Descopera eroul din tine.

"Anul trecut am gasit pe cont propriu o serie de "eroi Discovery" si am difuzat pe post povestile lor sub forma unor scurt metraje. Reactia publicului a fost foarte buna, asa ca am decis sa continuam, insa de data aceasta ii provocam pe telespectatori sa ne propuna noi eroi. Asadar, toti cei care cunosc un posibil "erou Discovery" sau care se considera pe sine un astfel de personaj, sunt invitati sa-si inscrie propunerile pe pagina noastra de Facebook incepand cu 4 martie. Mai mult, le dam castigatorilor sansa sa fie regizorii povestilor propuse, sub indrumarea noastra", a explicat Ada Roseti, Channel Director Europa de Sud-Est.

In perioada 4 martie - 3 aprilie, cei interesati pot propune pe cineva cunoscut sau chiar pe ei insisi pe www.facebook.com/discovery.romania, unde va exista o sectiune dedicata campaniei. Inscrierea se va face prin postarea unei scurte descrieri prin care sa se argumenteze alegerea eroului si motivele pentru care povestea sa este potrivita pentru acest concurs. Un juriu international format din reprezentanti Discovery Networks va selecta in final zece dintre povestile propuse.

Dupa anuntarea proiectelor selectate, in luna aprilie, cei zece finalisti vor participa la un workshop organizat de Discovery, in care vor invata si vor experimenta cum se filmeaza documentarele de scurt metraj. Ulterior, va avea loc filmarea propriu-zisa a celor zece scurt metraje despre eroii propusi, cu ajutorul unei echipe profesioniste de productie.

In luna iunie, filmele vor fi disponibile pe Facebook si vor fi difuzate in cadrul festivalului  TIFF, unde, in urma unei noi jurizari (realizata de catre un juriu profesionist desemnat de catre organizatorii festivalului) si a voturilor primite pe Facebook, va fi desemnat si marele castigator care va primi premiul de 3.000 euro. Toate cele 10 filme vor fi difuzate apoi pe Discovery Channel in Romania.

Proiectul va fi sustinut de o campanie integrata de comunicare, constand in activitati ATL (outdoor, print, online), BTL si de PR. Elementele creative folosite in aceasta campanie sunt realizate de echipa interna de creatie a Discovery Networks si de agentia Headvertising. Alte agentii implicate in campanie sunt Zenith Optimedia, Httpool Romania si Grayling.

Anul trecut, sapte povesti care au intruchipat spiritul Discovery au fost selectate si au prins viata sub forma unor scurt metraje. Acestea  au fost primele productii locale de scurt metraj, cu protagonisti romani, care au fost difuzate pe Discovery Channel. 

Printre eroii selectati anul trecut s-au numarat un aeromodelist, un motociclist care a calatorit pana in Mongolia si inapoi, un tanar practicant de parkour si un doctor care salveaza oameni de la celalalt capat al lumii.


Despre Discovery Romania:
Discovery Romania face parte din Discovery Networks CEEMEA (Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa) si distribuie in acest moment 8 posturi de televiziune: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, ID Investigation Discovery, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase.

Despre Discovery Communications
Discovery Communications este compania numarul unu in lume in productia de programe documentare, ajungand in casele a peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 180 de tari. Discovery ii indeamna pe oameni sa exploreze lumea in care traiesc si sa-si urmeze curiozitatea, atat prin intermediul celor peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD, cat si prin intermediul produselor si serviciilor comerciale si educationale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzand HowStuffWorks.com. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 14 marci Discovery, disponibile unui numar de 244 milioane de abonati, din 118 tari, oferind programe adaptate in 27 de limbi.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



708 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings