newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Blogul LG Koreafilm premiat în cadrul Webstock 2010


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 20 septembrie 2010, 14:03 webReleases | Media

Blogul cultural Koreafilm dezvoltat de LG Electronics Romania a fost premiat in cadrul celei de-a treia editii a competitiei Webstock dedicata proiectelor social media, competitie ce reuneste cele mai creative idei din online-ul romanesc. Blogul Koreafilm, realizat in colaborare cu Ogilvy Public Relations si OgilvyInteractive, a obtinut locul 2 la sectiunea Social Networking.

in mai putin de un an de la lansare, blogul LG Koreafilm a reusit sa creeze o comunitate de membri care au aceleasi interese si pasiuni, oferindu-le platforma necesara pentru a se apropia mai mult de filmul corean si pentru a interactiona intr-un spatiu informal. Astfel, vizitatorii blogului Koreafilm au aflat in fiecare zi noi informatii despre cultura, traditia, istoria si bucataria coreana, au citit recenzii de filme ale unor regizori celebri si chiar au recenzat filme coreene.

Pe langa succesul inregistrat de blogul LG in mediul digital, premiul obtinut in cadrul Webstock reprezinta inca o recunoastere a pasiunii cu care echipa LG - Ogilvy a dezvoltat koreafilm.ro/blog.
"Anul trecut un alt proiect dezvoltat de brandul LG era premiat la Webstock in cadrul aceleiasi categorii, acesta fiind derulat sub conceptul "Harta de pixeli a blogosferei"; in acest an am continuat sustinerea strategiei LG de a lua parte activ la conversatia din mediul digital, adaugand un element cultural odata cu lansarea unei noi platforme de comunicare. Prin intermediul Koreafilm, s-a format o adevarata comunitate, construita in jurul pasiunii pentru tara in care s-a lansat brandul LG: Coreea", a afirmat Daniela Predut, Online & PR Manager LG Electronics Romania.

"Cand am inceput proiectul koreafilm nu ne-am imaginat ca vom putea implica un numar atat de mare de utilizatori, insa am ajuns la concluzia ca filmul corean si cultura acestei tari atrag nu numai un public foarte mare, ci si categorii de public foarte diferite. LG a sustinut intreg proiectul prin informatiile despre seriale, actori, locatii, cultura, avand pe tot parcursul proiectului o prezenta discreta. In continuare, vom dezvolta si alte componente ale blog-ului care tin de cultura coreeana si ne bucuram ca sunt in Romania atat de multi utilizatori interesati de www.koreafilm.ro/blog " sustine Vasile Alboiu, Digital Creative Director Ogilvy.

Proiectul Koreafilm a fost realizat de catre o echipa dedicata formata din Daniela Predut, Online&PR Manager din partea LG Electronics Romania, Claudia Mihalascu, Account Director, si Simona Cojocariu, PR Manager din partea Ogilvy Public Relations iar componenta de design si programare a fost dezvoltata de Vasile Alboiu, Digital Creative Director si Catalin Ghinescu WebDesigner din partea Ogilvy Interactive.

Fondata in 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti este biroul din Romania al Ogilvy PR Worldwide, companie internationala cu renume in domeniul relatiilor publice, parte a grupului WPP. In Romania, agentia face parte din grupul Ogilvy si ofera servicii specializate de corporate communication si consumer marketing, avand o echipa de consultanti cu experienta larga in relatii publice. Orientata catre managementul reputatiei clientilor sai, echipa Ogilvy PR asigura servicii complexe de comunicare interna, comunicare B2B, comunicare cu liderii de opinie, CSR, crisis prevention si crisis management. Portofoliul sau cuprinde companii si marci prestigioase precum LG Electronics, Heineken Romania, ING Bank, Petrom, Peli Filip, Sonae Sierra, Friesland Campina, Adrem Invest, alaturi de alte branduri si institutii nationale.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



786 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings