newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Planurile de actiune ale Kanal D pe piata romaneasca pentru urmatoarea perioada de timp


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 26 august 2010, 18:57 webReleases | Media

26 august 2010, Bucuresti - De la lansare sa pe piata din Romania, in februarie 2007, Kanal D s-a dovedit a fi cel mai de success start-up pe piata de televiziune, din ultimii 10 ani. Intr-o perioada de timp foarte scurta, Kanal D a devenit una dintre primele cinci televiziuni generaliste din Romania iar ascensiunea sa nu se opreste aici.

Actionarii Kanal D au furnizat in tot acest timp  sprijin financiar si operational consistent pentru dezvoltarea de programe si consolidarea rezultatelor pe piata. Suportul oferit postului de televiziune Kanal D va continua si pe viitor pentru realizarea obiectivelor strategice ale companiei si planurilor de dezvoltare fara a pronoza nicio reducere a operatiunilor. In plus, Compania isi va mentine acelasi nivel ridicat al investitiilor in productiile locale care reprezinta un procent semnificativ in grila postului.

In mod natural si fara sa ne surprinda, la diferite perioade de timp au loc discutii intre companiile de media, in legatura cu cooperarea pe diferite segmente de piata. Kanal D avand o experienta prin asocierea cu compania Ringier, care a devenit co-actionar al postului de televiziune Kanal D inca din 2007.

Kanal D a fost abordat de mai multi investitori in ultimele 12 luni si trateaza aceste intentii in mod profesionist prin numirea unei companii de consultanta in investitii, pentru a intermedia si a oferi sprijinul in gasirea celor mai profitabile oportunitati de colaborare. Cu toate acestea, in acest moment, actionarii Kanal D nu au luat nicio decizie privind crearea unui nou parteneriat si cu atat mai putin privind schimbarea pachetului majoritar de actiuni si a proprietatii.

In ciuda influentelor negative produse de criza economica mondiala, care s-a manifestat puternic si in Romania, Kanal D isi va respecta planul de afaceri, iar  targetul privind performantele financiare nu a suferit modificari, beneficiind de intregul sprijin oferit de grupul mama, Dogan Group. Kanal D este prima investitie in afara teritoriului Turciei a grupului Dogan.

Haluk Kurcer
Board Member

Despre Kanal D
Kanal D Romania este parte din Dogan Media International – subsidiara grupului Dogan Yayin Holding (DYH), lider pe piata de media in Turcia. DYH are in portofoliu sau: opt cotidiene  printre care cele mai importante sunt "Hurriyet", "Milliyet" si "Fanatik", 8 posturi TV (printre care Kanal D, Star TV si CNN Turk), 3 statii radio si case de productie audio, video si print. Actiunile Kanal D in Romania sunt detinute in proportie de 25% de grupul media Ringier, cel mai mare trust din presa scrisa romaneasca si printre cele mai importante grupuri media din Europa.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



467 vizualizari



WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by