newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Dupa 9 luni de asteptare, datele SATI creioneaza profilul utilizatorilor hi5.com din Romania


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 31 mai 2010, 11:52 webReleases | Media

Bucuresti, 31 mai 2010 - Acum, cand toti marketerii se gandesc cum sa utilizeze retelele sociale pentru a transforma utilizatorii lor in ambasadori ai brandurilor, au aparut noile date ale studiului socio-demografic SATI. Studiul include pentru prima data rezultatele pentru reteaua sociala hi5.com, certificand, pe de-o parte, analizele anterioare si evidentiind, pe de alta parte, particularitatile hi5.com si ale retelelor sociale.

Portretul utilizatorilor hi5.com

hi5.com, site-ul cu cel mai mare reach din SATI (36,9% pe saptamana, de peste trei ori mai mult decat urmatorul clasat) are, in mod natural, o plaja foarte larga de utilizatori, acestia fiind repartizati pe toate palierele de varsta, venit, interese etc.

Profilul utilizatorilor hi5.com releva tendinta generala din prezent a utilizatorilor de internet, care tind sa comunice mai putin prin email, sa caute mai putin informatii cu ajutorul motoarelor de cautare, deoarece, din ce in ce mai mult, informatia vine prin intermediul legaturilor sociale online.

hi5.com - particularitati

Studiul arata ca, in general, profilele utilizatorilor tuturor retelelor sociale sunt foarte asemanatoare. Mai mult decat atat, utilizatorii site-urilor din categoria „Divertisment” au un profil care se apropie mult de acestea.

Utilizatorii hi5 se disting prin afinitati mari, pentru urmatoarele domenii: frumusete/cosmetice, moda/vestimentatie, fitness/ingrijire personala, fotografie/video, muzica, auto, atat in cifre absolute, cat si in comparatie  cu celelalte retele sociale.

Intentii de cumparare

Desi nu sunt principalii aducatori de venit in gospodarie, utilizatorii hi5 intentioneaza sa cumpere produse/servicii conform temelor de interes, cu accent pe: aparatura audio video, aparatura foto/video digitala, masina second hand, telefon mobil, computer, accesorii computer, echipament sportiv, servicii de telefonie mobila, credite de consum.

Consum media si activitati offline

Consumul de media, atat offline cat si online este relativ scazut. Socializarea online, in loc sa inlocuiasca pe cea offline o incurajeaza. Utilizatorii hi5 ies in oras, merg la cinema,  evenimente, teatru, concerte etc, intr-o proportie mai mare decat media si chiar a site-urilor din categoria "Programe&ghiduri", care in mod traditional sunt perceputi ca fiind tipul "going out".

"In concluzie, studiul SATI aduce o confirmare oficiala a reachului imens al hi5.com in Romania si releva un profil de utilizator tanar, activ, deschis la cumpararea de produse si servicii specifice", declara Dan Hutanu, manager ARBOsocial.

Pentru mai multe detalii si reprezentari grafice va invitam la http://ARBOlive.ro.

ARBOinteractive este cea mai mare regie de publicitate online din Romania, avand o prezenta de peste 8 ani pe piata autohtona. In prezent, gestioneaza spatiul publicitar al peste 150 de site-uri. Parte a Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene, ARBOinteractive include o gama larga de servicii printre care: Behavia, ARBOsocial, V2Media, ARBOmobile, LogicSearch, ARBOperformance, AdKing.

ARBOsocial este departamentul ARBOinteractive specializat in comunicarea in cadrul retelelor sociale.

hi5.com este cea mai mare retea sociala din Romania, cu peste 4 milioane de clienti unici si peste 2 miliarde de pagini afisate lunar.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



578 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings