newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Nicola Porter Novelli sustine UNICEF in campania pentru prevenirea si reducerea abandonului scolar 


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactie | Luni, 8 martie 2010, 13:42 webReleases | Media

UNICEF a ales Nicola Porter Novelli pentru realizarea campaniei "Toti copiii trebuie sa mearga la scoala", care trage un semnal de alarma asupra cresterii numarului de copii aflati in situatia de a abandona scoala.

"Pentru aceasta campanie, ne-am dorit un partener cu o intelegere patrunzatoare asupra femomenului si care sa demonstreze abilitati creative distincte pentru a transforma o tema profunda intr-un mesaj audio-vizual cu rezonanta pentru un public amplu. Credem ca aceasta campanie creata impreuna cu agentia ne va ajuta sa  comunicam cu succes situatia abandonului scolar, un fenomen apasator, caruia tot mai multe familii sunt nevoite sa-i tina piept", a declarat Codruta Hedesiu, Coordonator Relatii Externe si Presa, UNICEF Romania.  

Campania derulata de agentie consta in realizarea si derularea campaniei TV ce vizeaza strangerea de fonduri prin transmiterea unui SMS cu valoare de 2 euro la numarul 848.

"Ideea creativa a spotului s-a bazat pe clasica ruta de creatie "Extreme consequence" abordata intr-o cheie metaforica. Totodata, ne-am propus sa punctam efectele problematicii, fara a aborda toata paleta de cauze. Fiecare element al spotului, de la casting, actori, locatie, pana la costume a fost  extrem de important si special gandit pentru a reda cat mai sincer mesajul dorit", a declarat Emil Cioanca, Creative Director Nicola Porter Novelli.

Agentia a intermediat parteneriate cu principalele canale de televiziune care vor difuza clipul publicitar in regim de spot non-comercial. Printr-un efort comun al echipelor UNICEF si NPN, campania se va desfasura la nivel national pe cele mai importante canale TV in perioada 1 martie - 15 aprilie 2010.

"Am rezonat foarte bine cu miza acestei campanii si de aceea am fost cu atat mai incantati cand ideea noastra a fost selectata dintre toate propunerile", a declarat Sorina Mihai, managing partner Nicola Porter Novelli.

Consiliul National al Audiovizualului s-a alaturat cu solicitudine proiectului iimpreuna cu marii operatori de telefonie mobila, care au la dispozitie gratuit un numar unic de SMS pentru donatii, fara a percepe TVA.  

UNICEF este prezent in Romania si in alte 150 de tari si teritorii pentru a promova supravietuirea si dezvoltarea copiilor, din perioada copilariei mici pana la adolescenta.

In Romania, UNICEF sustine drepturile copiilor prin programe de sanatate si nutritie, educatie de calitate, precum si prin protectia copiilor impotriva violentei, neglijentei si HIV/SIDA. UNICEF este sustinut financiar integral prin contributiile voluntare ale persoanelor fizice, corporatiilor, fundatiilor si ale guvernelor.

Nicola Porter Novelli este agentie membra a thegroup.

thegroup este cel mai extins si inovativ grup de comunicare din Romania, include agentii specializate din domeniile creatie, media, relatii publice, productie si evenimente speciale. thegroup ocupa pozitia numarul 1 in clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifra de afaceri de 99,8 milioane euro.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



288 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings