newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Media Image Group a devenit membra AMEC


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactie | Miercuri, 3 februarie 2010, 15:21 webReleases | Media

Media Image Group, cea mai importanta companie de monitorizare si analiza de continut media din Romania, a devenit membra AMEC (The International Association for Measurement and Evaluation of Communication).

AMEC - Asociatia Internationala pentru Masurarea si Evaluarea Comunicarii, cu sediul central in Londra, este o organizatie profesionala formata din companii si practicieni care realizeaza pentru clientii lor analize de continut media si cercetari in privinta comunicarii corporate. Media Image este prima companie de monitorizare din Romania care se alatura AMEC, organizatie din care mai fac parte companii precum TNS Intelligence, Landau Media, Milward Brown Precis, Ausschnit Medienbeobachtung si altii.

Unul dintre principalele obiective ale AMEC este sa le ofere membrilor sai un spatiu unde sa impartaseasca know-how si bune practici din domeniul analizei de continut media. Astfel, clientii Media Image au in prezent garantia ca analizele de continut media respecta cele mai inalte standarde internationale din domeniu.

“Prin aderarea la AMEC, Media Image devine parte a unei asociatii internationale care reuneste cele mai importante companii din domeniul campaniilor de comunicare media. Procesul de acceptare a Media Image in AMEC a fost consistent, a durat cateva luni, interval in care metodologia noastra de lucru a fost evaluata de specialisti renumiti la nivel international. Credem ca acest lucru inseamna, in primul rand, recunoasterea calitatii serviciilor si produselor noastre. In al doilea rand, prin apartenenta la AMEC, compania noastra va impartasi cu ceilalti membri ai asociatiei instrumente, practici si orientari strategice care vor duce la imbunatatirea serviciilor noastre si la profesionalizarea mediului in care activam”, a declarat Miron Mateescu, Director de Marketing Media Image Group.

Odata cu intrarea in AMEC, Media Image devine singura companie romaneasca participanta la unicul studiu international din domeniul analizelor de continut media – International Business Monitor.  

“Felicitam Media Image pentru dobandirea statutului de membru cu drepturi depline al AMEC. Ne raportam la Media Image ca la un extrem de important partener al nostru si il integram deja in planurile noastre de dezvoltare in Europa Centrala si de Sud-Est”, a declarat Barry Leggetter, Directorul Executiv al AMEC

Despre AMEC

AMEC a fost infiintata in 1996, la Londra. Principalul obiectiv al Asociatiei este sa contribuie la dezvoltarea domeniului comunicarii si al analizelor de media. O preocupare constanta AMEC este conceperea unor standarde recunoscute de toti specialistii in comunicare, atat din agentii, cat si din companii sau din institutii publice.  

AMEC organizeaza periodic training-uri pentru reprezentantii companiilor membre. De asemenea, Colegiul AMEC se adreseaza oricarui profesionist in comunicare interesat sa aprofundeze domeniul analizelor media de continut. Nu in ultimul rand, Asociatia organizeaza Premiile AMEC pentru Eficienta in Comunicare.

In prezent, membrii AMEC reprezinta tari din toata lumea: Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Croatia, Franta, Germania, Ungaria, Irlanda, Italia, Japonia, Macedonia, Malaiezia, Norvegia, Portugalia, Rusia, Spania, Suedia, Elvetia, Olanda, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie, SUA si, prin Media Image, Romania.
 
Despre Media Image Group 

Media Image Group este cea mai importanta companie de monitorizare media, care activeaza pe piata romaneasca. Compania a fost infiintata in 1999, iar in prezent are in portofoliu aproximativ 300 de clienti din toate domeniile de activitate.

Rapoartele de monitorizare si analizele de continut media realizate de Media Image ajuta managementul si echipele de comunicare, marketing sau HR din companii de top, agentii de PR, institutii publice, IMM-uri si organizatii neguvernamentale sa fie la curent cu mesajele pe care le transmite media despre propria organizatie, sa afle detalii despre activitatea competitiei si noutati din propriul sector de activitate. De asemenea, le ajuta sa obtina acces la analize obiective ale propriilor monitorizari media si ale competitorilor.

Media Image are peste 120 de angajati, iar printre clientii companiei se regasesc: Carrefour, Dacia, Bancpost, ING Group, Alpha Bank, Unicredit Tiriac Bank, Bursa de Valori Bucuresti, OMV-Petrom, Orange, Vodafone, Cosmote, Romtelecom, Cora, URSUS, Marriott, E.ON, GDF Suez, Nestle, P&G, Unilever, PricewaterhouseCoopers, MAI, UNICEF etc.


Pentru mai multe informatii, contactati: Marius Balaci, Media Image Group; Tel: 021.320.21.41; Mobil: 0748.219.028; Email: marius.balaci@mediaimage.ro  

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



568 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by