newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Un nou look on-air pentru postul Discovery World


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 2 noiembrie 2009, 19:06 webReleases | Media

Noul logo Discovery World | Foto: Discovery Networks EMEA
Discovery Networks Europa Centrala a lansat pe 1 noiembrie un nou look on-air pentru postul Discovery World. Aceasta schimbare include o reactualizare a logo-ului si o campanie de brand on-air, care vor improspata oferta Discovery World. Modificarile sunt sustinute printr-o noua campanie de vanzari si o actiune de direct mailing, adresate operatorilor de cablu.

Leszek Zaborowski, Director of Channels, Discovery Networks Europa Centrala, a declarat: “Discovery World este conceput pentru cei profund interesati de lumea in care traiesc si dornici sa afle cat mai multe despre evenimentele care o modeleaza. Aceasta improspatare reflecta importanta pe care o acordam reprezentarii vizuale a brand-ului Discovery si dorinta de a veni mereu in intampinarea dorintelor telespectatorilor nostri.”

Discovery World dezvaluie cum, de ce si ce anume se ascunde in spatele aventurilor vietii, prin documentare de elita si serii fascinante precum Tutankamon se dezvaluie, Cine l-a ucis pe JFK? , Fascistii italieni in culori sau Planeta cuprinsa de furie. Noul look on air va completa mai bine aceasta noua serie de programe, destinate barbatilor maturi si realizate cu imagini extraordinare, prezentand oameni si locuri din intreaga lume.
Discovery World are in total 16 milioane abonati, la nivel international.

Despre Discovery Communications
Discovery Communications este compania numarul unu in lume in productia de programe documentare, ajungand in casele a peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. Discovery ii indeamna pe oameni sa exploreze lumea in care traiesc si sa-si urmeze curiozitatea, atat prin intermediul celor peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD, cat si prin intermediul produselor si serviciilor comerciale si educationale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzand HowStuffWorks.com. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 13 marci Discovery, disponibile unui numar de 217 milioane de abonati, din 105 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi. 

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



605 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by