newsletter rss
HotNews.ro

Industria jocurilor de noroc din Romania: creste interesul pentru cazinourile online Milenialii isi completeaza nevoia de experiente cu jocurile de noroc


PDF Print
A | a
E-mail
de alexandra.barbu | Luni, 9 octombrie 2017, 9:55 webReleases | Media

In timp ce in industria jocurilor de noroc pe segmentul landbased se poate observa o maturitate, tendinta pietei locale, ca si cea remarcata la nivel european, este de orientare a operatorilor catre mediul online. Potrivit domnului Valentin-Adrian GEORGESCU, CEO Novomatic Romania, cheia succesului este de a crea o sinergie intre activitatea din ofline si online. Online-ul aduce cu sine o serie de beneficii atat pentru operatori, cat si pentru jucatori. Activitatea devine astfel mult mai bine si mai usor de controlat, se pot evita abuzurile rapid si se contribuie activ la o legatura pe termen lung cu jucatorul.  Pe de alta parte, jucatorul are acces la un spectru mult mai larg de jocuri fata de optiunile din landbased.


Profilul jucatorului de noroc din Romania - Generatia Y in topul jucatorilor, numarul femeilor active creste


Stilul de viata al milenialilor se bazeaza mai putin pe bunuri materiale si realizari profesionale, cat pe experiente si amintiri, o categorie in care pot fi incadrate si jocurile de noroc. Potrivit studiului "Jocurile de noroc in Romania"€, emis de GfK Romania la solicitarea ROMSLOT si Romanian BOOKMAKERS, cei care joaca cu o frecventa saptamanala sunt in general barbati, cu varsta intre 18-24 de ani, necasatoriti, din mediul urban. Contrar insa asteptarilor, numarul femeilor care joaca este tot mai mare.


"€žPerceptia asupra jocurilor de noroc este intr-un proces continuu de schimbare in bine, perceptia este mai putin negativa. Drept dovada, numarul jucatorilor este tot mai mare, pe primul loc este categoria de varsta 18-24 de ani, urmata indeaproape de cea de 25-34 de ani. Ceea ce mai putem observa este ca si profilul jucatorului se schimba. Daca pana acum barbatii erau cei care il constituiau, putem vorbi acum si de un procent reprezentat de femei. In cazul nostru, vorbim de o proportie de 67% jucatori barbati si 33% jucatori femei"€, a declarat domnul Valentin-Adrian GEORGESCU, CEO Novomatic Romania.

 

Motivele pentru care joaca

 

Potrivit rezultatelor aceluiasi studiu, motivul principal pentru care aleg sa joace este "de placere".

"Jucatorii asociaza cazinoul cu o stare de bine, cu distractie, relaxare si castig. Iar cazinourile online sustin si mai mult aceasta nevoie a jucatorilor prin optiunile variate pe care le au la dispozitie in materie de jocuri. Pe platfoma admiral.ro, iubitorii jocurilor de noroc si pariuri sportive pot sa se bucure de o experienta completa si sa acceseze jocurile lor preferate intr-un singur loc, intr-o  selectie variata, de la jocurile de sloturi pana la jocuri de cazinou si pariuri sportive. Elementul de noutate pe care ADMIRAL il aduce in atentia pasionatilor este posibilitatea de a juca online, in exclusivitate, jocurile originale marca NOVOMATIC, preferate de milioane de jucatori la nivel global, precum Book of Ra, Sizzling Hot, Lucky Lady`s Charm, dar si multe altele. Platforma admiral.ro pune la dispozitia utilizatorilor si una dintre cele mai sigure oferte de pariuri sportive din lume, intr-o gama bogata, zilnic conecteaza clientii la sute de evenimente sportive din intreaga lume", a mai adaugat domnul Valentin-Adrian GEORGESCU.

 

Despre NOVOMATIC

NOVOMATIC este lider in tehnologia jocurilor de noroc din Europa, a activat cu succes pe piata romaneasca in ultimii 27 de ani. NOVOMATIC Romania are un dublu rol: operator de jocuri de noroc si furnizor de echipamente, ceea ce confera grupului un statut de lider pe piata jocurilor de noroc din Romania. Sub brand-ul ADMIRAL opereaza peste 2.000 de aparate, in mai mult de 131 de locatii, in intreaga tara. De asemenea, grupul inchiriaza mai mult de 3.000 de echipamente de jocuri de noroc pentru terti si exploateaza cu succes in parteneriat cu Compania Nationala Loteria Romana peste 5.000 de terminale de videoloterie (VLT).

  



53 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by