Comertul online este noua dominanta in dezvoltarea afacerilor, alaturi de strategiile orientate prioritar catre consumatori
Comertul online, aflat pe un trend ascendent si foarte alert in ultimii ani, a propulsat si consolidat in Top 15 Superbrands o serie de branduri tinere precum FAN Courier, eMag, olx.ro, alaturi de branduri de servicii financiare online consacrate, precum Visa (pozitia 2 in Top 15 Superbrands 2017).
In contextul digitalizarii ca directie globala in afaceri, brandurile care au stiut cum sa empatizeze cu prioritatile consumatorului, sa-i intalneasca asteptarile, la momentul si cu mesajul potrivit, au avut de castigat in fidelizarea clientilor. Exemple relevante pot fi Catena, Samsung sau Orbit, care au derulat campanii de marketing si comunicare bine tintite si adaptate specificului segmentelor de consumatori, dar si Decathlon sau Dedeman, cu o prezenta foarte activa pe diferite segmente media online si offline, Dedeman aflandu-se pentru a doua oara in Top 15 Superbrands, consecutiv, in ultimii 3 ani.
"La prima editie a programului Superbrands Romania, implementat de noi in 2005-2006, ne uitam cu admiratie la Finlanda a carei carte Superbrand era alcatuita in totalitate din branduri de sorginte finlandeza, devenite globale. Ne intrebam atunci, in plin pionierat al programului nostru, daca vom asista vreodata la o asemenea performanta notabila si in Romania. Traim acum acest fenomen efervescent al brandurilor romanesti care urca scara reputatiei impecabile, prin excelenta in branding, dublata de calitate si inovatie. Stim ca sunt branduri nascute in Romania precum Borsec, Dacia sau Ursus a caror notorietate a depasit demult granitele tarii, internationalizandu-se si crescand capitalul de imagine a Romaniei. Brandurile romanesti stralucesc astazi alaturi de branduri internationale consacrate, contribuind in mod egal la cresterea calitatii vietii si trebuie sa le aducem recunoastere", a spus Catalina Rousseau, Country manager Superbrands Romania.
Despre BDR Associates si Superbrands Romania
Agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Associates-Communication Group a adus programele Superbrands in Romania, deschizand in pionierat absolut drumul pentru valorizarea brandurilor si a brandingului in piata locala. Incepand din 2005, agentia a dezvoltat 5 editii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2014, 2015) si doua editii Business Superbrands (2007 sÂi 2008) care au oferit statut de Superbrand unui numar de peste 250 de companii, precum si peste 275 de modele de succes in branding si comunicare, publicate in cartile Superbrands pentru Romania. Consiliile Superbrands in Romania au reunit peste 150 de specialisÂti sÂi profesionisti in management, marketing, comunicare, branding si alte domenii care au adus o contributie valoroasa si decisiva analizand anual, peste 2000 de branduri din care doar aproximativ 15 % primesc statutul de Superbrand. Mai multe informatii despre programul Superbrands Romania si despre BDR Associates sunt disponibile pe http://www.superbrands.com/ro.