newsletter rss
HotNews.ro

Top 15 Superbrands condus pentru a doua oara in istoria Superbrands de un brand romanesc


PDF Print
A | a
E-mail
de bdr | Marţi, 4 aprilie 2017, 14:56 webReleases | Media

superbrands_top 15 | Foto: BRD
BDR Associates anunta primele rezultate ale studiului Superbrands derulat in parteneriat cu IPSOS in februarie - “martie 2017. FAN Courier se plaseaza pe primul loc in Top 15 Superbrands editia 2017, cu un salt important fata de editia anterioara a programului. Este pentru a doua oara in istoria de peste 10 ani a Superbrands in Romania, cand in fruntea clasamentului se situeaza un brand romanesc, aceasta performanta a mai fost atinsa doar de Borsec, in editia Superbrands 2011/2012. Top 15 branduri desemnate Superbrands in Romania pentru anul 2017 include: FAN Courier; Visa; Kober; Decathlon; Lego; Pampers; Humanitas; eMag; Dedeman; Orbit; Mercedes-Benz; Borsec; olx.ro; Catena; Samsung.

Comertul online este noua dominanta  in  dezvoltarea afacerilor, alaturi de strategiile orientate prioritar catre consumatori

Comertul online, aflat pe un trend ascendent si foarte alert in ultimii ani, a propulsat si consolidat in Top 15 Superbrands o serie de branduri tinere precum FAN Courier, eMag, olx.ro, alaturi de branduri de servicii financiare online consacrate, precum Visa (pozitia 2 in Top 15 Superbrands 2017).

In contextul digitalizarii ca directie globala in afaceri, brandurile care au stiut cum sa empatizeze cu prioritatile consumatorului, sa-i intalneasca asteptarile, la momentul si cu mesajul potrivit, au avut de castigat in fidelizarea clientilor. Exemple relevante  pot fi Catena, Samsung sau Orbit, care au derulat campanii de marketing si comunicare bine tintite si adaptate specificului segmentelor de consumatori, dar si Decathlon sau Dedeman, cu o prezenta foarte activa pe diferite segmente media online sŸi offline, Dedeman aflandu-se pentru a doua oara in Top 15 Superbrands, consecutiv, in ultimii 3 ani.

"La prima editie a programului Superbrands Romania, implementat de noi in 2005-2006, ne uitam cu admiratie la Finlanda a carei carte Superbrand era alcatuita in totalitate din branduri de sorginte finlandeza, devenite globale. Ne intrebam atunci, in plin pionierat al programului nostru, daca vom asista vreodata la o asemenea performanta notabila si in Romania. Traim acum acest fenomen efervescent al brandurilor romanesti care urca scara reputatiei impecabile, prin excelenta in branding, dublata de calitate si inovatie. Stim ca sunt branduri nascute in Romania precum Borsec, Dacia sau Ursus a caror notorietate a depasit demult granitele tarii, internationalizandu-se si crescand capitalul de imagine a Romaniei. Brandurile romanesti stralucesc astazi alaturi de branduri internationale consacrate, contribuind in mod egal la cresterea calitatii vietii si trebuie sa le aducem recunoastere", a spus Catalina Rousseau, Country manager Superbrands Romania.

Despre BDR Associates si Superbrands Romania

Agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Associates-Communication Group a adus programele Superbrands in Romania, deschizand in pionierat absolut drumul pentru valorizarea brandurilor si a brandingului in piata locala. Incepand din 2005, agentia a dezvoltat 5 editii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2014, 2015) si doua editii Business Superbrands (2007 sŸi 2008) care au oferit statut de Superbrand unui numar de peste 250 de companii, precum si peste 275 de modele de succes in branding si comunicare, publicate in cartile Superbrands pentru Romania. Consiliile Superbrands in Romania au reunit peste  150 de specialis™ti s™i profesionisti in management, marketing, comunicare, branding si alte domenii care au adus o contributie valoroasa si decisiva analizand anual, peste 2000 de branduri din care doar aproximativ 15 % primesc statutul de Superbrand. Mai multe informatii despre programul Superbrands Romania si despre BDR Associates sunt disponibile pe http://www.superbrands.com/ro.


  



109 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by