newsletter rss
HotNews.ro

webPR: IMWorld 2016: Speakeri de Top, Solutii personalizate si Networking la cel mai inalt nivel


PDF Print
A | a
E-mail
de | Luni, 26 septembrie 2016, 17:44 webReleases | Media

Scena IMW | Foto: Smile Media
Romexpo va fi la inceputul lui octombrie kilometrul 0 al industriei de tehnologie in Europa Centrala si de Est. Reprezentantii a peste 4500 de companii din regiune vor participa la cea de-a cincea editie a expo-conferintei Internet&Mobile World, in perioada 5-6 octombrie.

Aducand laolalta peste 4.500 de companii din regiune, Romania devine pentru 2 zile un hub de tehnologie, unde sunt prezentate solutii digitale prin care afacerile se pot dezvolta. Pe Main Stage se vor dezbate subiecte precum transformarea digitala a companiilor, biohacking, realitatea virtuala, realitatea augmentata si inteligenta artificiala  in afaceri, trenduri in hardware, tehnologii mobile si Internet of Things. 

Peste 130 de speakeri internationali si locali vor urca pe cele 5 scene: Main Stage, Enterprise Stage, Digital & E-commerce Stage,  Developers Stage si Marketing Innovation Stage, dedicate specialistilor in IT, Java, Java Script, Marketing Digital sau E-commerce din cadrul Internet&Mobile World. Acestia vor prezenta inovatiile anului in domeniul tehnologiei in 90 de sesiuni de prezentari, studii de caz si workshop-uri. Agenda completa a evenimentului este disponibila pe pagina evenimentului: http://imworld.ro/agenda.

 

Mihai Cima, Managing Partner Universum, declara: Tehnologia evolueaza tot mai mult, iar impactul evolutiei este prezent si la nivel de business. Este nevoie de digitalizarea companiilor pentru ca acestea sa ramana competitive si chiar sa fie cu un pas in fata concurentei. Solutiile expozantilor IMWorld contribuie prin diversitate si adaptabilitate la imbunatatirea experientei tuturor stakeholderilor implicati: angajati, clienti, parteneri. Reprezentantii companiilor care doresc sa-si duca organizatia la urmatorul nivel au ocazia sa gaseasca uneltele potrivite in cele 2 zile de eveniment.

 

Evenimentul va debuta la Pavilionul Central de la Romexpo pe 5 octombrie, la ora 9.30 cu speechul de deschidere, urmat de programul de continut de la cele 5 scene IMWorld sustine de speakeri internationali, precum:

  • Nathan Watershouse, CEO OI Engine IDEO Innovation, are peste 10 ani de experienta alaturi de IDEO, una din cele mai importante companii de consultanta in inovatie din lume. Va sustine o prezentare despre creativitate si instrumentele cu ajutorul carora aceasta poate fi pusa in valoare la locul de munca.
  •  James Bidwell, CEO al platformei Springwise, agregator al celor mai promitatoare companii noi la nivel mondial, va sustine o prezentare despre trend-urile in digital si IT.
  •  Markus Kramer, Partner Brandaffairs, este specialist in brand management si pozitionare strategica, lucrand de-a lungul anilor in pozitii de top in marketing pentru Aston Martin, Harley-Davidson sau Vertu.
  •  Rowan Merewood, Developer Advocate in cadrul biroului Google din Regatul Unit, este implicat direct in proiectul Accelerated Mobile Pages (AMP), programul open-source ce faciliteaza oricui accesul la imbunatatirea versiunilor mobile ale site-urilor.

Cea de-a doua zi are ca punct central prezentarea lui Dr. Patrick Kramer, Chief Cyborg Officer la DIGIWELL, care va sustine o sesiune despre bio-hacking si ¬Internet-of-US¬, o idee noua care presupune ca in viitor toate persoanele vor fi conectate prin implanturi de chip-uri in creier. In plus, pentru a demonstra conceptul, speakerul va alege un voluntar din audienta pentru implantarea unui chip NFC/RFID in mana. Celelalte scene vor fi ocupate de Dr. Jillian Ney, primul doctor in Social Media din Marea Britanie, specializata in Comportament Digital, Geertjan Wielenga, Principal Product Manager  ORACLE, care va sustine o sesiune despre folosirea JavaScript de companii sau Robert Kubis, Cloud Developer Advocate Google UK, care va discuta despre imbunatatirea experientei utilizatorului pentru aplicatii.

 
Solutii personalizate pentru fiecare business

In ceea ce priveste oferta de solutii prezentate de expozantii IMWorld, aceasta include domeniile: infrastructura, securitate, managementul riscului, CRM, ERP, SaaS, aplicatii si software enterprise, solutii cloud device-uri, IoT (Internet of Things), digital marketing, e-commerce si solutii de optimizare a business-urilor online.

Internet of Things nu mai este doar un concept, este mai real ca niciodata si poate simplifica activitatea de zi cu zi la birou, salvand astfel bani si timp. La eveniment vor fi prezentate si sistemele automatizate pentru smart office, smart home sau chiar smart city. Reprezentantii companiilor pot consulta noile solutii de CRM, ERP, conferinta video, software de banking sau tehnologie machine to machine.

Specialistii Dev pot testa robotul programatic Pepper care poate fi invatat limbi straine si care raspunde la interactiune umana sau demo-uri folosind Arduino si prezentari interactive. In plus, acestia pot participa la provocarile expozantilor de a interactiona live cu softul din spatele robotilor din standul Raiffeisen Bank, astfel incat sa modifice miscarile si comportamentul acestora.

Pentru cei interesati de solutii pentru marketing, expozantii vor aduce cele mai noi tehnologii digitale de plata online, vor impartasi tips&tricks pentru actualizarile din SEO sau AdWords, si vor fi prezentate demouri live pentru aplicatii si platforme mobile.

In plus, la eveniment pot fi testate cele mai noi device-uri: branduri noi de telefoane smart sau noi modele de la branduri cunoscute, Virtual Reality, drone si tehnologii avansate.

Networking la cel mai inalt nivel

La Internet & Mobile World 2016 vor participa factori de decizie in proportie de peste 35%, din industrii precum: IT, Ecommerce, Banking, Media si Publicitate, FMCG si Productie, Retail, HoReCa sau Sanatate si Farmaceutice. Prin aplicatia MyConnector, participantii la eveniment vor putea vedea lista participantior si a expozantilor, vor putea discuta direct si programa intalniri pentru zilele evenimentului.

Accesul pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achizitionate in prealabil. Profesionistii de marketing si programare pot accesa continut specializat pe cele 2 scene dedicate din cadrul evenimentului, Marketing-Innovation Stage si Dev Stage. Numarul de bilete pentru aceste scene este limitat, achizitionarea lor se poate face pe site-ul www.imworld.ro.

Alatura-te conversatiei in social media folosind #IMWorld

 

Partenerul principal este Telekom Romania

Partenerii de scene sunt Microsoft, MasterCard , Raiffeisen Bank, MiniCRM.

Sponsorii evenimentului sunt: Xerox, Medialine, Likeit Solutions, Hewlett Packard Enterprise, Metro Systems, Luxoft, Accenture, QuickMobile, Avangate, Syswin Solutions, M247 Europe, RINF Tech, Orange, Avaya/Felix Telecom, Maguay, Bitdefender, HTC, Voxility, Luxoft Training, Viva Telecom.

Partenerul creativ este Quart.

Parteneri media principali: Adevarul, Kiss FM, Comunic.ro, Forbes.

Parteneri media: Adhugger, Agora, Antena Play, Business24, Cariere, CloudMag.ro, Comunicatedepresa.ro, CTRL-D, Elevate, Hotnews, IAA, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, Network Marketing Forum, Romania-Insider, SMARK, Softbinator, Softead, Tech Cafe, Trends HRB, Today Software Magazine, Telco Professionals, Tech Cafe, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com.


Contact:
Gabriela Deleanu
gabriela.deleanu@universum.ro
0733.062.593
  



793 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by