newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Studiu realizat de Grupul The Economist, in parteneriat cu Hill+Knowlton Strategies


PDF Print
A | a
E-mail
de bdr | Marţi, 16 august 2016, 12:49 webReleases | Media

H+K | Foto: webPR.ro
Top managerii se declara tot mai atenti cu privire la sursele de informare pe care le aleg si apreciaza brandurile care dau dovada unui leadership analitic credibil în ceea ce privește strategia de vanzare, loialitatea si valorile pe care le promoveaza, din cauza avalansei coplesitoare, de continut. Aceasta este una dintre concluziile celui mai recent studiu global realizat de Grupul The Economist, in parteneriat cu agentia globala de relatii publice si comunicare integrata Hill+Knowlton Strategies, prezenta in Romania prin BDR Associates, in calitate de partener exclusiv, din 2003. 

 

Intitulat ”Leadershipul  analitic disruptiv”: Noi reguli in era continutului”, studiul exploreaza relevanta uneia dintre cele mai durabile si populare strategii ale marketingului, intr-o perioada caracterizata de explozia continutului adresat managerilor de la cele mai inalte niveluri ierarhice. Cercetarea a fost realizata in randul a peste 1600 de creatori si consumatori de continut de leadership analitic, la nivel global.  

 

Rezultatele acestuia arata ca, in vreme ce leadershipul analitic poate oferi inca mari beneficii, promotorii acestuia intampina cateva provocari. Printre acestea se afla nevoia de a readuce in prim-plan continutul original, bazat pe argumente credibile, si necesitatea de a aborda cu mai multa rigurozitate instrumentele folosite. 

 

”Top managerii sunt coplesiti de continut; cu toate acestea, continua sa caute perspective si  idei noi, creative, inovatoare si bazate pe fapte. Ei consuma mai multe informatii care îndeplinesc aceste criterii, dar pe care le regasesc in tot mai putine surse. Pentru a reusi ca brandurile lor sa intre pe aceasta lista scurta, profesionistii din marketing trebuie sa transforme tendinta construita in jurul paradigmei mai mult este mai bine, In favoarea unei noi abordari, care spune mai putin, dar mai de impact,” arata Jeff Pundyk, SVP Global Integrated Content Solutions, Grupul The Economist.

 

Lars Erik Grønntun, Presedinte & CEO, Hill+Knowlton Strategies EMEA, adauga: “Studiul releva un deficit in disciplina aplicata dezvoltarii leadershipului analitic. In prezent, profesionistii din marketing se afla in fata unei provocari, aceea a selectarii resurselor cele mai potrivite pentru a-si atinge obiectivele si indicatorii de performanta. Leadershipul analitic este o activitate strategica, prin urmare ar trebui sa ridice standardele sale de rigurozitate, asa cum este de asteptat de la orice activitate de mare valoare.”

 

 Principalele rezultate ale studiului:

  • 3 din 5 top manageri se simt uneori derutati sau coplesiti de volumul de continut din jurul lor, iar mai mult de jumatate dintre ei apreciaza ca a crescut gradul de intruziune al acestuia.

  • Cu toate acestea, profesionistii din marketing continua sa incurajeze crearea de continut “pe banda”: 80% au in plan cresterea volumului de leadership analitic pe care il genereaza, in urmatoarele 12 luni.

  • Atat managerii de top, cat si profesionistii din marketing sunt de acord ca, in medie, numai un sfert din continutul de leadership analitic pe care il consuma zilnic are valoare pentru ei.

  • Mai mult de 60% din profesionistii din marketing sunt de acord ca resursele interne sunt o bariera în crearea de  leadership analitic eficient.

  •  33% dintre executivi parcurg materiale de leadership analitic zilnic, iar 20% au marit volumul acestora “cu mult” în ultimele 12 luni.

  • Dupa ce parcurg materiale convingatoare, 76% sunt influentati de acestea în decizia de cumparare, 67% sunt deschisi sa devina ambasadori ai brandului si 83% sunt influentati de acestea în alegerea unui potential partener de afaceri.

  • Profesionistii de marketing privesc leadershipul analitic ca pe o strategie flexibila ce poate fi de ajutor în atingerea unei arii vaste de obiective: diferentiere (47%); recunoastere pentru companie sau pentru indivizi (42%); construirea reputatiei brandului (34%); cresterea veniturilor (27%); deschiderea drumului pentru o schimbare de directie sau pentru intrarea pe o piata noua (20%). Numai 8.8% folosesc in prezent instrumente de leadership analitic pentru campanii de comunicare sociale.

  • Leadershipul analitic convingator este “inovativ”, “credibil” si “transformational”, in vreme ce un conținut fara impact este “superficial”, “orientat spre vanzari” si “partinitor.”

  • Credibilitatea în leadershipul analitic se bazeaza pe calitatea analizelor, nu pe brand; aproape jumatate dintre executivi s-ar orienta catre o noua sursa de continut, daca aceasta ar contine statistici credibile.

     

    Definitia leadershipului analitic folosita in studiu

     

    Leadershipul analitic este practica influentarii unei comunitati, prin elaborarea de informatii si analize care ajuta audienta sa inteleaga mediul de afaceri si organizatia in care activeaza si sa indentifice in acelasi timp viitoare tendinte ale mediului extern si intern. Poate fi livrat prin intermediul oricarui canal si le poate ajuta pe companii la cresterea prestigiului si a brandului lor, precum si la schimbarea perceptiilor.

     

    Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati: http://tldisrupted.com

  



57 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by