newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Ai selectat? Va fi reciclat!


PDF Print
A | a
E-mail
de Mihaela D. | Joi, 24 noiembrie 2011, 18:04 webReleases | CSR/Lobby/Advocacy

ECO-ROM Ambalaje | Foto: webPR.ro
Din dorinta de a informa publicul asupra importantei si necesitatii colectarii selective a deseurilor de Ambalaje, ECO-ROM Ambalaje a lansat campania integrata de comunicare "Ai selectat? Va fi reciclat!". Campania are ca mijloace principale de comunicare televiziunea, presa, radioul si mediul on-line si ii are ca purtatori de mesaj pe simpaticii Daniel Buzdugan, actor si coprezentator al emisiunii "Morning ZU" de la Radio ZU si Vladut, bucatarul matinalului de la Antena 1.
 
Din dorinta de a informa publicul asupra importantei si necesitatii colectarii selective a deseurilor de Ambalaje, ECO-ROM Ambalaje a lansat campania integrata de comunicare "Ai selectat? Va fi reciclat!".

Campania are ca mijloace principale de comunicare televiziunea, presa, radioul si mediul on-line si ii are ca purtatori de mesaj pe simpaticii Daniel Buzdugan, actor si coprezentator al emisiunii "Morning ZU" de la Radio ZU si Vladut, bucatarul matinalului de la Antena 1.

ECO-ROM Ambalaje a lansat campania integrata de comunicare "Ai selectat? Va fi reciclat!" din dorinta de a informa publicul asupra importantei si necesitatii colectarii selective a deseurilor de Ambalaje.

Campania are ca mijloace principale de comunicare televiziunea, presa, radioul si mediul on-line si ii are ca purtatori de mesaj pe simpaticii Daniel Buzdugan, actor si coprezentator al emisiunii "Morning ZU" de la Radio ZU si Vladut, bucatarul matinalului de la Antena 1.

Intreaga campanie este construita in jurul unei dispute intre cele doua personaje legate de increderea unuia dintre ei ca in Romania chiar se recicleaza desŸeurile de Ambalaje colectate selectiv si neincrederea celuilalt ca acest proces chiar se intampla.

Vladut, talentatul bucatar al matinalului "Neata" de la Antena 1, recunoscut pentru exigenta in bucatarie, construieste un personaj credibil, responsabil, care incearca de-a lungul episoadelor in care este structurata campania, sa il convinga pe mult mai "scepticul" Buzdugan, ca efortul de a colecta selectiv nu este in zadar, ci din contra, toate deseurile colectate selectiv in containerele speciale, ajung sa fie reciclate si astfel transformate in alte obiecte utile consumatorilor.

Cele doua personaje reprezinta cele doua curente ale societatii "cei care cred" si "cei  care nu cred" ca deseurile se recicleaza, facand de-a lungul episoadelor o leapsa in provocari. Aventurile celor doua personaje pot fi urmarite atat in matinalul "Neata" de pe Antena 1, emisiunea de divertisment "Rai da" Buni", cat si pe site-ul www.colecteazaselectiv.ro.

In afara de spoturile TV, mesajele campaniei vor fi declinate si prin intermediul concursurilor de pe Radio ZU si Facebook si care au ca obiectiv implicarea publicului si recompensarea celor care colecteaza selectiv.

"Am dorit sa construim o campanie simpatica, cu doua personaje placute si apreciate de publicul din Romania, astfel incat mesajele campaniei sa ajunga mai usor la publicul nostru tinta. "E pe bune! Daca tu colectezi selectiv, lucrurile raman chiar asa. In plus, deseurile de Ambalaje chiar se recicleaza in capacitatile industriale specifice", asta vrem sa transmitem publicului si sa le aratam prin filmarile facute in fabricile  de reciclare, ca deseurile astfel stranse, se transforma in obiecte utile care sunt apoi introduse in circuitul comercial. Dorim ca prin intermediul acestei campanii, oamenii sa inteleaga faptul ca solutia viabila pentru ca deseurile de Ambalaje sa ajunga la reciclare si nu la groapa de gunoi este colectarea selectiva.", spune Lorita Constantinescu, director de comunicare ECO-ROM Ambalaje. 

Din cantitatea totala de deseuri de Ambalaje reciclate in 2010, aproximativ 25.000 de tone provin din colectarea selectiva de la populatie, in crestere cu 60% fata de anul precedent. "Aceasta crestere se datoreaza faptului ca am marit cu aproximativ 50% infrastructura existenta cu un an in urma, am extins numarul localitatilor conectate la 150 si astfel am crescut numarul locuitorilor care beneficiaza de acest sistem la 4,8 milioane de locuitori. La aceste rezultate au contribuit bineinteles si investitiile noastre in campanii de informare si constientizare, ca aceasta pe care o derulam acum," adauga Lorita Constantinescu.

Despre Eco-Rom Ambalaje

Eco-Rom Ambalaje S.A. are un portofoliu de peste 2200 de companii " client pentru care duce la indeplinire obligatiile legale privind reciclarea si valorificarea deseurilor de Ambalaje, prin intermediul a 200 de operatori de management al deseurilor. Rezultatele sistemului constau in directionarea anuala catre reciclare a peste 330.000 de tone de deseuri de Ambalaje. La finalul anului 2010, un numar de 4 milioane de locuitori din 150 de localitati aveau acces la sistemul de colectare selectiva dezvoltat de Eco-Rom Ambalaje, cantitatea de deseuri de Ambalaje colectata de la populatie crescand cu 60% fata de 2009.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   | 
  



337 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings