newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Vodafone Romania adauga noi functionalitati serviciului de mobile advertising si incheie parteneriate cu marile regii de vanzari online


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 29 iulie 2010, 15:19 webReleases | IT&C

Bucuresti, 29 iulie 2010 - Vodafone Romania a lansat noi functionalitati care imbogatesc servicul de mobile advertising AdPlus si permit un nivel superior de targetare a utilizatorilor site-urilor de mobil.

Astfel, cele mai importante site-uri de mobil din Romania vor putea afisa mesaje comerciale personalizate, adaptate la profilul vizitatorilor, pe baza solicitarilor agentiilor de publicitate si ale clientilor-companii. Serviciul utilizeaza criteriile de targetare oferite de Vodafone, cum ar fi: venitul potential al utilizatorului, varsta, sexul, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.

"Dupa ce AdPlus a revolutionat modul in care brand-urile si companiile pot comunica si interactiona cu utilizatorii lor, serviciul ofera acum un instrument inovator pentru piata media:, anume,  posibilitatea de a targeta cu precizie vizitatorii site-urilor de mobil, cu mesaje comerciale personalizate. Astfel, marcile pot alege segmente personalizate ale vizitatorilor si transmite fiecarui grup mesaje specifice pe fiecare site de mobil", a declarat Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising, Vodafone Romania.

Serviciul AdPlus ofera o serie de avantaje unice: selectarea precisa a audientei in functie de criterii de segmentare actualizate frecvent, exactitatea alegerii momentului expunerii la mesaj si, nu in ultimul rand, posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care raspunsul din partea utilizatorilor se obtine in timp real, prin functionalitati de tip click2call, click2sms sau click2browse (click2call pentru a suna in urma mesajului publicitar, click2sms pentru a trimite SMS, click2browse pentru a vizita pagina de internet mobil a advertiserului).  

Prin utilizarea acestui canal, agentiile de media si companiile vor beneficia de un randament crescut al investitiei, prin economiile la nivel de buget de comunicare, si de un impact mai mare, datorita capacitatii sporita de targetare a clientilor.

Vodafone Romania a incheiat o serie de parteneriate de promovare a serviciului de mobile advertising AdPlus cu principalele regii de vanzari online din tara. Astfel, principalele site-uri de mobil din portofoliul Arbo Interactive, F5 X-Media si Splendid Interactive vor afisa mesajele comerciale personalizate.

"Posibilitatea targetarii utilizatorilor de internet mobil in functie de sex, varsta, locatie, venit, aduce mediul mobile advertising cu un pas inaintea oricarui alt canal de comunicare. Folosirea acestui serviciu inseamna acum atingerea exacta a publicului tinta, fara marja de eroare, beneficiind si de rapoarte exacte.",  a declarat Aurora Enghis,  Manager la ARBOmobile, divizie a ARBO Interactive.

Printre cele mai importante site-uri din portofoliul ARBO Interactive ce vor afisa mesajele comerciale personalizate se numara m.antena3.ro, m.hotnews.ro si sharemobile.com.

"Odata cu deschiderea apetitului pentru folosirea targetarii precise in campaniile de mesaje si insert-uri in factura telefonica, de acum vom oferi impreuna cu Vodafone posibilitatea folosirii acelorasi criterii pentru a livra publicitate online pe site-uri optimizate pentru vizualizare pe telefonul mobil. Astfel, banner-ul publicitar poate fi vizualizat doar de persoanele de sex masculin din Bacau, posesori de smartphone, cu varsta intre 25 - 35 ani, daca asta este target-ul ce ne intereseaza", a declarat Cristi Marinescu, Director Executiv al Splendid Interactive.

Regia Splendid Interactive va extinde parteneriatul cu Vodafone Romania pe solutia de mobile advertising catre site-urile libertatea.ro, cancan.ro si capital.ro.

"Targetatea demografica a campaniilor de mobile marketing constituie un pas important in monetizarea acestui canal de comunicare, ce nu mai poate fi ignorat de clientii de publicitate. Acestia vizeaza publicul tanar si activ social, mai ales in conditiile in care traficul mobil - doar cel masurat de SATI - a crescut cu circa 160% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ca vizite. Salut deci initiativa Vodafone Romania si sunt convins ca serviciile oferite de AdPlus vor creste si mai mult eficienta campaniilor de mobile marketing desfasurate de compania noastra, in cadrul acestui parteneriat", a spus Dragos Stanca, managing director F5, companie care detine regia de vanzari F5 X-Media.

Din portofoliul F5, serviciul AdPlus va fi implementat pe site-urile realitatea.mobi, m.cotidianul.ro, m.standard.ro.

Prin serviciul AdPlus, clientii Vodafone pot primi, doar cu acceptul lor, informatii despre cele mai recente lansari in domeniile de care sunt interesati, mesaje comerciale cu privire la brandurile preferate si continut personalizat pe telefonul mobil.

In prezent, serviciul AdPlus ofera opt canale de mobile advertising: SMS Insert, SMS Push, MMS Push, Bannere in site-uri de internet mobil si in portalul Vodafone live!, Inserturi in factura Vodafone, publicitate in Vodafone.ro si YouthSMS.ro.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.819.000  de clienti, la 30 iunie 2010.  Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 31 de tari, pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume. La 30 iunie 2010, Vodafone Group Plc. avea 347 de milioane de clienti in intreaga lume.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



406 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings