newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Romtelecom transmite meciurile UEFA Champions League pe noul canal Dolce Sport​


PDF Print
A | a
E-mail
de redactia | Miercuri, 28 iulie 2010, 12:01 webReleases | IT&C

Romtelecom Dolce si NextGen vor transmite in direct, incepand cu 26 august, 112 meciuri din UEFA Champions League prin canalul Dolce Sport. Romtelecom a obtinut dreptul pentru transmiterea exclusiva a meciurilor care compun al doilea pachet de drepturi de televizare. Pachetul include meciurile live, rezumatele meciurilor si o emisiune saptamanala de analiza  a etapei, precum si drepturile de transmisie a partidelor prin internet, la adresa www.romtelecom.ro. Canalul Dolce Sport va fi disponibil pe platformele Dolce (DTH si IPTV) si NextGen.

"Dorim sa oferim celor peste un milion de clienti ai nostri un beneficiu suplimentar prin adaugarea canalului Dolce Sport la pachetele Dolce si NextGen, fara ca acestia sa plateasca ceva in plus la abonamentul actual. Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom face un nou pas in implementarea strategiei sale de pozitionare ca furnizor preferat de entertainment pe piata romaneasca, dupa lansarea serviciilor IPTV Dolce Interactiv si a pachetului de programe HD", a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Dezvoltarea Afacerii.  

Celelalte 34 de meciuri ale UEFA Champions League, care nu fac parte din pachetul preluat de Romtelecom, vor fi prezentate in reluare pe acelasi canal, pe langa transmiterea lor in direct pe programele TVR. Achizitionarea acestor drepturi de transmisie a UEFA Champions League pentru doua sezoane, 2010/2011 si 2011/2012, este parte din strategia Romtelecom de a oferi cat mai mult continut exclusiv si de inalta calitate clientilor sai.

UEFA Champions League este cea mai populara competitie europeana inter-cluburi, obtinand de fiecare data audiente imense. Serviciul de televiziune Dolce a depasit in prezent 900.000 de clienti, atrasi in aproximativ trei ani de la lansare, in timp ce NextGen a atins peste 160.000 de clienti, atrasi in mai putin de doi ani de la lansare.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



938 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by