"Dorim sa oferim celor peste un milion de clienti ai nostri un beneficiu suplimentar prin adaugarea canalului Dolce Sport la pachetele Dolce si NextGen, fara ca acestia sa plateasca ceva in plus la abonamentul actual. Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom face un nou pas in implementarea strategiei sale de pozitionare ca furnizor preferat de entertainment pe piata romaneasca, dupa lansarea serviciilor IPTV Dolce Interactiv si a pachetului de programe HD", a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Dezvoltarea Afacerii.
Celelalte 34 de meciuri ale UEFA Champions League, care nu fac parte din pachetul preluat de Romtelecom, vor fi prezentate in reluare pe acelasi canal, pe langa transmiterea lor in direct pe programele TVR. Achizitionarea acestor drepturi de transmisie a UEFA Champions League pentru doua sezoane, 2010/2011 si 2011/2012, este parte din strategia Romtelecom de a oferi cat mai mult continut exclusiv si de inalta calitate clientilor sai.
UEFA Champions League este cea mai populara competitie europeana inter-cluburi, obtinand de fiecare data audiente imense. Serviciul de televiziune Dolce a depasit in prezent 900.000 de clienti, atrasi in aproximativ trei ani de la lansare, in timp ce NextGen a atins peste 160.000 de clienti, atrasi in mai putin de doi ani de la lansare.