newsletter rss
HotNews.ro

De ce designul web este important pentru magazinul tau online


PDF Print
A | a
E-mail
de alldigital | Marţi, 24 octombrie 2017, 14:00 webReleases | IT&C

download | Foto: webPR.ro
Multi cred ca este suficient sa ai o pagina web pentru ca vanzarile magazinului sau afacerii tale sa creasca. Fals. Web designul unui magazin online joaca unul dintre cele mai importante roluri in reusita vanzarilor. Succesul magazinului tau depinde de multi factori. Pe langa produsele atractive, marketingul eficient si serviciul de relatii cu clientii, web designul este la fel de important.


Iata cateva dintre avantajele care decurg dintr-un web design bun:


O prima impresie buna

Ca si in viata reala, primele impresii adesea conteaza in comertul online. Daca intr-o zi pe strada ar trebi sa intri intr-un magazin dezorganizat si slab luminat, probabil ca ai iesi rapid pe usa. Acelasi lucru este valabil si pentru clientii care intalnesc un magazin online cu o structura haotica si fotografii slabe ale produselor. Deci, pentru a nu pierde imediat potentiali clienti care acceseaza site-ul, magazinul tau online, ar trebui sa faca o prima impresie buna si asta se poate realiza cu ajutorul unei firme profesioniste de web design, asa cum este Taktica.


Creati incredere

Unii utilizatori de Internet sunt inca reticenti cand vine vorba despre cumparaturile online. In timp ce gigantii din sectorul Amazon, Zalando si Otto se bucura deja de increderea nelimitata a utilizatorilor, vanzatorii online mai mici trebuie sa depuna eforturi mari pentru a fi convingatori. De aceea este important un web design profesionist. Potrivit unui studiu realizat de Universitatea Stanford, 75% dintre utilizatorii de Internet evalueaza profesionalismul unei companii pe baza elementelor de web design pe care le prezinta magazinul online al acestora.


Cumparaturile devin o experienta placuta

Clientii care se simt confortabil atunci cand navigheaza in cadrul unui magazin online sunt mult mai predispusi sa cumpere ceva. Un studiu realizat de Universitatea Webster din Viena a demonstrat recent ca designul unui magazin online poate avea o „influenta semnificativa asupra placerii lientilor de a face cumparaturi". Numai in acest fel poate fi provocat online impulsul de a face cumparaturi.


Usor de utilizat

In ultimii ani, usurinta de utilizare a unui site a devenit un criteriu primordial pentru designerii web. Autorul, Steve Krug, a rezumat acest principiu astfel: „Nu ma face sa ma gandesc". Daca un client este fortat sa se gandeasca cum sa foloseasca sau sa navigheze in interiorul magazinului tau online, este foarte probabil sa il fi pierdut definitiv ca si client. Magazinul tau online trebuie sa fie intuitiv, adica foarte usor de utilizat si sa aiba layout clar.


Design modern

Designul magazinelor online este unul care se demodeaza usor. Ceea ce era modern acum trei ani este acum probabil depasit. Prin urmare, designul site-ului trebuie sa se fie in pas cu moda - in caz contrar, ar putea parea obosit si demodat. Asta nu inseamna ca trebuie sa faci schimbari cu fiecare noua tendinta de design. In schimb, tine cont de principalii tai concurenti si faceti intotdeauna ajustarile necesare.





  



31 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by