newsletter rss
HotNews.ro

Modalitati de a mentine securitatea locului de munca


PDF Print
A | a
E-mail
de dorinaradulescu | Luni, 19 iunie 2017, 14:02 webReleases | IT&C

Modalitati de a mentine securitatea locului de munca | Foto: webPR.ro
Munca la birou presupune solicitare si factori de risc, iar evolutia si modernizarea societatii au determinat aparitia unor noi concepte legate de protectia si securitatea muncii. Domeniul protectiei muncii este unul vast, legat strans de masurile tehnice, sanitare, juridice, organizatorice, luate pentru a asigura cele mai bune conditii de munca, dar si pentru a preveni diverse boli profesionale, diverse accidente de munca.

Pentru protejarea muncii in birouri nu trebuie uitate mentinerea conditiilor de viata sanatoase si sigure, recunoasterea diferitelor potentiale pericole, urmarea instructiunilor de folosire pentru echipamentele si accesoriile de la birou, respectarea masurilor de securitate. Acestea contribuie la imbunatatirea tuturor conditiilor de munca, la organizarea eficienta la birou si la aplicarea unor procedee moderne de securitate.

Cum se poate realiza securitatea documentelor, a bunurilor si persoanelor la locul de munca?

Imbunatatirea conditiilor de munca si securitatea sunt prioritare pentru orice angajator care isi doreste sa obtina profit din activitatea sa si sa-si protejeze informatiile, mai ales intr-o perioada in care atacurile (mai ales cele pe internet) sunt dese, iar confidentialitatea datelor poate fi compromisa.

Din aceste motive, pot fi luate urmatoarele masuri:

1. Folosirea unui distrugator de documente este perfecta pentru oricine isi doreste sa-si imbunatateasca nivelul de securitate in birou, in acest sens A4office.ro vine in intampinarea clientilor cu produse la preturi avantajoase. Acesta reuseste cu succes sa previna furtul de identitate, pastreaza datele in siguranta, impiedica spionajul industrial, pastreaza biroul mai curat si mai organizat;

2. Montarea unor camere de supraveghere video de interior si exterior este iarasi extrem de utila. Cele de interior au rolul de a observa cum se comporta angajatii, daca muncesc eficient si daca nu fac vreo activitate menita sa prejudicieze in vreun fel firma, iar cele de exterior reusesc sa inregistreze absolut orice persoana straina care s-ar putea apropia sau ar putea intra in cladire si sa faca vreo activitate ilegala;

3. Sistemul de alarma ramane ideal pentru oricine isi doreste ca bunurile din interior sa fie securizate. Acesta impiedica furtul sau vandalizarea interiorului cladirii si anunta in timp util firma de paza pentru a interveni si a prinde asupra faptului infractorii;

4. Angajarea unor persoane calificate (paznici, portari, controlori de acces etc) poate fi o solutie temporara pentru spatii mai mici. Pentru cele mai mari, o firma de paza va reusi mult mai usor sa securizeze cu succes perimetrul;

5. Un sistem de incuietori moderne, care nu poate fi spart cu usurinta, este o solutie pentru protejarea locului de munca, mai ales ca se stie ca incuietorile clasice sunt foarte usor de spart de catre infractori. Cele mai bune sisteme trebuie sa aiba mai multe puncte de inchidere si sisteme antiefractie eficiente;

Achizitionarea unui seif ramane in topul masurilor pe care cineva le va lua pentru protejarea documentelor si a bunurilor dintr-o firma. Realizat dintr-un material rezistent, robust, prevazut cu sistem antispargere, seiful reuseste sa demonstreze ca paza buna trece primejdia rea si ca este modul cel mai eficient de a avea grija de secretele de la birou. Sunt importante dimensiunea, locul in care va fi montat, gradul de siguranta pe care trebuie sa-l posede.

Securitatea la locul de munca este un obiectiv obligatoriu de atins de catre patronii care vor sa aiba o afacere cu adevarat profitabila, fara sa se ingrijoreze cu privire la alte lucruri decat la bunastarea firmei si a angajatilor sai.
  



30 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by