newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Covalact lupta pentru Gustul Adevarat de Tara


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 5 iulie 2010, 17:18 webReleases | Industrii

Campanie Covalact | Foto: Oxygen Public Relations
Sfantu Gheorghe – 5 iulie 2010 – Parte a procesului de rebranding inceput la finalul anului 2009, producatorul de lactate Covalact a lansat o noua campanie menita sa sporeasca notorietatea brandului Covalact de Tara si sa contribuie la cresterea cotei sale de piata. Sloganul noii campanii este “Covalact de tara. Prea bun. Prea ca la tara”.

In perioada 2010-2011, Covalact isi va continua planul de dezvoltare si va investi peste 1,3 milioane de Euro in cresterea calitatii produselor, diversificarea portofoliului, precum si marirea capacitatilor de productie si logistica. Compania a investit peste 1,5 milioane de Euro in acest scop in ultimii doi ani. Covalact estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu peste 10% comparativ cu anul 2009, cand compania a inregistrat venituri de peste 25 milioane de Euro.

De asemenea, anul acesta Covalact va investi peste 1 milion de Euro in campania de comunicare, cuprinzand activitati de cercetare de piata, creatie, productie, difuzare si sampling national pentru promovarea brandului.

In acelasi timp, compania are in plan extinderea distributiei la nivel national, atat prin intermediul marilor retele comerciale internationale prezente in Romania, cat si prin intermediul distribuitorilor. In prezent, compania are asigurata distributia la nivelul intregii tari, fiind prezenta in cele mai importante orase din Romania, iar pana la sfarsitul anului, accentul va fi pus si pe extinderea capacitatilor logistice.

Covalact a inteles ca romanii isi doresc sa se reintoarca la gustul adevarat si sanatos de tara, iar retetele noastre respecta traditia Ardealului. Romanii isi doresc produse de calitate gustoase, sanatoase, iar Covalact de Tara este brandul care le aduce toate aceste lucruri,” a declarat Zsolt Kovacs, Vicepresedinte Covalact.

Covalact este lider de piata pe segmentul cottage cheese cu brandul “Branzica de Casa” si in top 10 producatori pentru restul categoriilor de produse lactate prin produsele sub brandul Covalact de Tara. Piata de profil este impartita la nivel national de peste 200 de producatori.

Cele mai bine vandute produse ale noastre sunt in prezent Branzica de Casa si produsele din lapte de capra, Covalact fiind prima companie care a lansat produse in aceste categorii. Un alt segment care are o evolutie foarte buna din punctul nostru de vedere este cel al iaurturilor, unde vom si extinde in toamna gama de produse cu variantele cu fructe. De asemenea, de curand, Covalact a lansat produsele din gama Sana si Kefir sub brandul propriu”, a adaugat Mihai Neagu, Sales & Marketing Director, Covalact.

Portofoliul de produse al companiei acopera intrega gama de lactate, de la iaurt, smantana, branza proaspata, branza Fagaras, lapte de consum, chefir, frişca, cascaval, unt, lapte praf, pana la produse care au inovat piata, precum cele fabricate din lapte de capra.

Noua campanie de comunicare pentru brandul Covalact de Tara, propune o adresare directa, emotionala, pe intelesul tuturor, precum si un personaj puternic si autentic romanesc, ce exprima valorile marcii: Coana Chiva, interpretata de actrita Natasa Raab. Asemeni Covalact de Tara, Coana Chiva nu face niciun compromis pentru a aduce pe masa romanilor gustul adevarat de tara, aceasta fiind directia de comunicare a companiei. Urmand prioritatile producatorului de lactate, comunicarea va fi initial concentrata pe sortimentele de iaurt ale Covalact. Campania include componente advertising (spot TV, print, PR) si BTL (actiuni de sampling la nivel national).

Campania de comunicare pentru brandul Covalact de Tara a fost realizata de catre agentia de creatie Candiso, iar campania media a fost asigurata de agentia de media Optimedia.

Despre Covalact

Infiintata in anul 1969, Covalact este una dintre companiile cele mai importante pe piata romaneasca de produse lactate. In prezent, compania este detinuta de Fondul de investiţii american SigmaBleyzer Southeast European Fund, care mai detine in Romania si brandul Lactate Harghita.

Covalact este unul dintre cei mai mari producatori de produse lactate la nivel national, avand o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic.

In anul 2009, compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 25 de milioane de Euro.

La sfarsitul anului 2009, Covalact a inceput un amplu proces de rebranding, ce marcheaza alinierea imaginii la nivelul de calitate al produsului. Covalact de Tara se traduce prin produse lactate naturale, sanatoase, hranitoare si gustoase.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



1994 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Luni, 5 iulie 2010, 17:51)

    Dorin [anonim]

    Excelent! Produse de calitate! Ar fi pacat sa nu insistati! Bafta!
  • 0 (0 voturi)    
    Va propun un alt logo brand (Luni, 5 iulie 2010, 17:59)

    dINGO [anonim]

    GUSTUL COPILARIEI
  • 0 (0 voturi)    
    Covalact (Marţi, 3 august 2010, 23:36)

    BertaOna [anonim]

    :) Sincer Reclama este superb jucata, textul este foarte muzant, excelent interpretat :X Iar produsul delicios:x
    • 0 (0 voturi)    
      Covalact (Luni, 25 martie 2013, 19:50)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui BertaOna

      Reclama e ok. Se cam exagereaza cu ea. Produsele lasa de dorit




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by