newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Agricola Bacau investeste 70.000 de euro in gama Rasfat la gratar


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 21 iunie 2010, 12:41 webReleases | Industrii

Rasfat la gratar - noua gama de produse Agricola Bacau | Foto: Rogalski-Grigoriu
Bucuresti, 21 iunie - Agricola Bacau lanseaza o noua gama de produse refrigerate din carne de pasare - Rasfat la gratar, in urma unei investitii de aproximativ 70.000 de euro, oferind astfel romanilor o solutie rapida pentru organizarea unui gratar la iarba verde.

"Strategia Agricola Bacau pentru anul in curs vizeaza innoirea portofoliului de produse in acord cu necesitatile reale ale consumatorului. Rasfat la gratar este o gama noua, special creata pentru petrecerea timpului liber in anotimpul cald, disponibila in cinci sortimente distincte, cel mai des preferate de consumatori - frigarui asortate, pulpe de pui dezosate, piept dezosat feliat, aripioare de pui, ciocanele de pui - toate gata de pus pe gratar", a declarat Vasile Roman, director general Europrod SA.  

Pentru o oferi aroma incofundabila a carnii la gratar, produsele Rasfat la gratar sunt lasate la macerat in condimentele cele mai potrivite, timp de 6 ore, la o temperatura cuprinsa intre 0°si 4°C, oferindu-li-se astfel mai multa savoare.

"Aceasta vara se anunta una caniculara, astfel ca tot mai multi romani vor alege sa iasa in natura, impreuna cu familia sau prietenii. Ne asteptam ca gama sezoniera Rasfat la gratar sa ne aduca un plus in vanzarile celor cinci sortimente mentionate de 15%", a precizat  Vasile Roman, director general Europrod.

Produsele din gama Rasfat la gratar trec prin mai multe etape de pregatire pana sa fie gata de pus pe jar: materia prima refrigerata este atent selectionata, malaxarea carnii ajuta la fragezire si la insusirea aromelor condimentelor naturale, macerarea este foarte importanta in conditiile in care carnea pentru gratar nu se pregateste ad-hoc, formarea definitiveaza produsul ca atare (de exemplu, la frigarui - se transeaza si se introduc bucatile pe batul de bambus), iar ambalarea se face in tavita cu folie cryofilm si manson personalizat.

Noua gama de produse este disponibila in retelele de tip supermarket si hypermarket, dar si in reteaua de magazine proprii a Agricola Bacau..

In primul trimestru din 2010, categoria semipreparate si produse pre-gatite din carne, obtinute la fabrica Europrod, a  inregistrat o crestere in volum a vanzarilor cu 23% si o crestere valorica de 17,1%. Europrod este lider de piata in segmentul semipreparate din carne, cu o cota volumica 34% (sursa: MEMRB Romania).

La nivelul Grupului,  Agricola Bacau si-a bugetat o crestere a cifrei de afaceri pentru anul 2010 cu aproximativ 17%, cu o marja neta de 3,5 - 4%, in conditiile in care piata va accepta inevitabilele cresteri ale preturilor.

Despre Agricola Bacau

Agricola Bacau este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie. De asemenea, sub brandul Agricola Bacau se produc si se comercializeaza salamuri crude uscate si preparate fierte afumate, semipreparate din carne si produse pre-gatite, oua si praf de oua. Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola Bacau este acela de inovator, in special in ce priveste noi concepte de prezentare a produselor.

Agricola Bacau este prima companie care a lansat in Romania sortimentele din carne de pui ambalate la tavita cu cryofilm, dupa care aceasta metoda de ambalare a fost preluata si de alti jucatori din piata.

Agricola Bacau este si primul brand de carne de pui care si-a asumat un demers de responsabilitate sociala, lansand in anul 2006 conceptul BIOsECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplica un plan de biosecuritate, crescand increderea populatiei in carnea de pui autohtona si sensibilizand autoritatile in scopul luarii unor masuri necesare in momente grele.

Agricola Bacau a lansat in septembrie 2006 gama sav'Or - produse pre-gatite din carne de pui si vegetale. Odata cu aceasta lansare, Agricola Bacau a deschis o noua categorie pe piata romaneasca, sav'Or fiind prima marca locala de produse pre-gatite, care se adreseaza unui nou tip de public, cu un stil de viata modern.

In anul 2007, continuand inovatiile in domeniul produselor proaspete si sigure, Agricola Bacau a lansat prima linie de ambalare in atmosfera controlata (sistem BDF) din  Romania.

Anul trecut, Agricola Bacau a lansat in premiera un produs inedit pe piata romaneasca de carne de pui, Puiul familist, ce se prezinta intr-o formula inovatoare de ambalare - un astfel de produs conceput cu grija si din grija fata de consumatori si familiile lor.

In anul 2009 Agricola Bacau a inregistrat o crestere cantitativa a vanzarilor de carne de pui de 23%, fata de anul anterior si o crestere valorica de 30%. Cumulat, in 2009 Agricola Bacau a avut o cota de piata de 11%, in crestere cu 2 procente fata de 2008.

Din Grupul de Firme Agricola Bacau fac parte urmatoarele companiis Agricola International sA, salbac sA, Europrod sA, Avicola Lumina - Constanta sA, suinprod siret sA, Comcereal sA, G-A Nutritie Animala sA, Aicbac sA si Agricontruct sA. 

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



682 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by