newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Labormed lanseaza cea mai complexa platforma de comunicare online a unei companii farmaceutice din Romania


PDF Print
A | a
E-mail
de Presage | Joi, 2 august 2012, 15:02 webReleases | Industrii

Facilitarea accesului la informatii cat mai detaliate si la oamenii cheie ai companiei sta la baza conceptului noii platforme de comunicare online - http://www.labormed.eu/ -  lansata de Labormed. Aceasta este menita sa simplifice accesul la informatii despre companie si produsele acesteia pentru pacienti si profesionistii din domeniul sanatatii. Schimbarea marcheaza si un moment aniversar, Labormed  sarbatorind  anul acesta 20 de ani in serviciul sanatatii.

Din ce in ce mai multi pacienti cauta informatii despre remedii si tratamente in mediul online. De asemenea, din ce in ce mai multi pacienti sau apartinatori cauta informatii despre indicatiile terapeutice si contraindicatii ale produselor farmaceutice tot in mediul online.

Desi Labormed recomanda evitarea automedicatiei, le ofera romanilor oportunitatea sa gaseasca  informatii corecte direct de la sursa despre medicamentele fara prescriptie medicala (OTC), suplimentele alimentare si dispozitivele medicale produse de Labormed, pe noua platforma online. Aici se afla o lista completa a produselor, cu prospectele atasate.

Pe de alta parte, specialistii din sanatate, fie ei medici sau farmacisti, au acum la indemana o lista completa a produselor Labormed, din care pot obtine informatii complexe despre fiecare produs in parte, OTC sau Rx, de la ariile terapeutice acoperite, denumirea comerciala, pana la detalii despre substanta activa sau numar de comprimate/cutie.

Posibilitatile de cautare pe noua platforma online sunt  simplificate dupa criterii adaptate fiecarei categorii: pacienti, medici, farmacisti, angajati, media si investitori.

"€œNe dorim sa avem o comunicare directa si deschisa cu toti cei care sint interesati de Labormed si de produsele noastre. Eu sunt de profesie farmacist si stiu cat de importanta este interactiunea. Oferind oamenilor posibilitatea de a comunica mai simplu cu noi, avem de castigat cu totii: ei "€“ informatie competenta, direct de la sursa; noi - feedback autentic. Ii incurajez pe clientii si partenerii nostri sa colaboreze indeaproape, astfel incat sa ne asiguram ca Labormed este compania care raspunde cel mai bine nevoilor tuturor"€, declara Stephen Stead, Director General si Presedintele Consiliului de Administratie Labormed.

Prin sectiunea de contact,  oricine este interesat are acces facil la echipa de management, relatii clienti, comunicare, HR, reglementarea si dezvoltarea afacerii atat pe plan national cat si international.

Pentru ca intotdeauna oamenii comunica mai bine cu cei pe care ii cunosc, noua interfata online prezinta compania Labormed cu intreaga echipa de conducere (CV si foto), precum si o galerie multimedia unde cei interesati pot cunoaste infrastructura companiei.

Conceptul care sta la baza realizarii website-ului Labormed este sa faca viata oamenilor mai  usoara atat in obtinerea informatiei necesare cat si in luarea deciziilor ce tin de sanatatea lor. De aceea, interfata este prietenoasa, cuprinzand inclusiv sectiuni de noutati in domeniul sanatatii, reglementari pharma precum si clarificarea aspectelor legate de cele mai frecvente intrebari din domeniu, cum sunt cele privind diferentele dintre produsele originale si cele generice. Website-ul www.labormed.eu este bilingv, (RO/EN) aratand dimensiunea internationala pe care a atins-o compania lansata in Romania in anul 1992 si permitand in acest fel accesul la informatii si pentru tarile in care Labormed exporta.

Labormed  este cel mai mare producator roman independent din piata farmaceutica din Romania. Modelul integrat de afacere: cercetare, productie si distributie a stat la baza dezvoltarii organice a companiei care sarbatoreste anul acesta 20 de ani in serviciul sanatatii.

Compania detine cea mai moderna unitate de productie pentru tablete si capsule din Romania, cu o capacitate de 60.000.000 comprimate/luna si excelente capacitati interne de cercetare si dezvoltare; cu aceste resurse interne echipa Labormed a dezvoltat pana acum peste 50 de molecule generice.

Portofoliu complex de 300 produse generice moderne, produse OTC si suplimente natural se adreseaza unei arii largi de recomandari. Dintre medicamentele cu prescriptie aflate in portofoliul companiei, cele mai cunoscute si mai apreciate sunt cele din ariile terapeutice: cardiovascular, sistem nervos central, sistem digestiv. Din portofoliul produselor fara prescriptie medicala, probioticele, analgezicele, vitaminele si produsele pentru ameliorarea durerilor de gat ocupa pozitii de top.

Incepand cu 2009, compania si-a extins prezenta pe piete din Europa Centrala si de Est si Asia, comercializand produse in alte 10 tari.

Dezvoltarea continua intr-o piata foarte dinamica si imprevizibila se datoreaza in egala masura expertizei echipei, diversitatii si complexitatii portofoliului precum si viziunii echipei de management.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



181 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings