newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Discounturi „de grup” si abonamente la gradinita pentru comunitatea din cartierul Greenfield 


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 8 octombrie 2009, 10:51 webReleases | Imobiliare

Cartierul Greenfield | Foto: Greenfield Residence
„Cartierul Greenfield din nordul Capitalei inseamna, in functie de fiecare locuitor, fie o pozitionare in imediata vecinatate a centrelor comerciale Baneasa si acces direct prin doua strazi, fie blocuri cu 3 etaje din clasa energetica A, fie multa verdeata, adica 26 de metri patrati per cap de locuitor fata de o medie de numai 6 metri patrati in Bucuresti, in conditiile in care nu s-a taiat niciun copac din zona, ba chiar s-au plantat. Insa ce leaga toate aceste caracteristici pe care le cauta clientii este atmosfera, comunitatea locuitorilor din Greenfield”, expune Dan Ioan Popp, presedintele Impact Developer & Contractor, filosofia cartierului care ocupa deja 10 hectare langa Gradina Zoologica din Bucuresti.

Sub aceasta umbrela a comunitatii se regaseste cea mai noua oferta pe care dezvoltatorul listat la Bursa de Valori Bucuresti o prezinta potentialilor clienti in perioada targului imobiliar tIMOn care are loc la World Trade Center intre 8 si 11 octombrie.

In completarea ideilor inovatoare pentru piata imobiliara precum locuintele kaleidoscop® configurabile pe tot parcursul vietii locatarilor, a testarii efective a locuintei inainte de achizitie (habitest®) si a celor 10 solutii de achizitie in functie de nevoile financiare ale ficarui tip de client, Impact D&C S.A. prezinta o oferta noua:

Cand mai multi prieteni decid  sa cumpere impreuna 3, 5, sau chiar 10 apartamente, primesc pe langa alte reduceri precum „plata integrala”, un comision de pana la 4% pentru fiecare apartament cumparat „in gasca”. Mai exact, fiecare nou beneficiar primeste o reducere suplimentara intre 2.200 si 4.400 euro in cazul unui apartament cu o suprafata de 77 metri patrati in valoare de 96.992 euro, inclusiv TVA si loc de parcare.

Si mai concret, spre exemplu daca cinci persoane se decid sa cumpere cate o garsoniera sau apartament pe parcursul targului imobiliar tIMOn, castiga reduceri de pana la 10.800 euro pe care le impart intre ei cum cred de cuviinta sau le investesc in amenajarea apartamentelor si a scarii de bloc pe gustul lor. Daca se strang 20 de prieteni, reducerea poate fi un adevarat jackpot de 88.000 de euro pe care „liderul” grupului ii poate imparti cum vrea!

„Astfel se creaza o noua mini-comunitate cu locuitori care se integreaza usor in viata cartierului, isi personalizeaza propria scara de bloc si mai fac si o afacere buna – si nu ma refer numai la valoarea apartamentelor din aceasta zona a Bucurestiului care vor fi mereu peste media cartierelor cenusii”, spune Dan Ioan Popp.

Parca in ciuda crizei, unul din zece bucuresteni care si-a cumparat casa noua  anul acesta a optat pentru linistea si confortul din Greenfield, conform statisticilor oficiale. Majoritatea s-a bazat in decizia de achizitie pe recomandarile prietenilor sau a avut ocazia sa testeze cum este sa locuiesti intr-un cartier din Sectorul 1 in care masuratorile oficiale arata ca aerul este la fel de curat ca in orasul montan Breaza.

Presedintele dezvoltatorului imobiliar detaliaza ideea din spatele „discount-ului de grup”: „Ideea de comunitate rezidentiala si tot ce implica ea, cu bune si cu rele, este la inceput in Romania, mai avem de luptat cu multe metehne ale mentalitatii balcanice si ale vidului legislativ. Dar este important ca societatea sa descopere cat mai devreme toate fatetele traiului intr-un cartier in care beneficiezi de paza, de multa verdeata, de locuri de joaca, de internet de mare viteza, de saloane de fitness sau coafura, bancomat si gradinita, dar ai si obligatia de a-ti respecta vecinii”.

 Constructia comunitatii locuitorilor din Greenfield se va baza in cel mai scurt timp si pe un instrument virtual lansat in premiera in piata rezidentiala, asupra caruia dezvoltatorul nu a dorit sa ofere detalii. Cert este ca locuitorii vor putea accesa camerele web din ansamblu de pe orice computer pentru a vedea ce se intampla acasa, isi vor putea plati facturile online si vor avea un spatiu de comunicare virtuala la dispozitie.

Impact D&C S.A. va fi prezent in standul 43 de la tIMOn si cu alte oferte construite pe cererea publicului, care difera de la un targ la altul ca asteptari si putere financiara. Spre exemplu, cu un apartament de 3 camere care costa sub 88.700 de euro inclusiv TVA, locul de parcare si abonamentul la gadinita privata in cazul familiilor cu copii mici.
 
Despre Greenfield
:

Situat in zona de nord a Bucurestiului, intre padurile Baneasa si Tunari, cartierul Greenfield este probabil cea mai verde zona a Sectorului 1, cu cei 26 de metri patrati de padure ce revin fiecarui locuitor din cele 676 de unitati de locuit (din care peste 500 au fost deja contractate).Greenfield ocupa in prezent o suprafata de circa 10 hectare dintr-un total de 60. Ansamblul este la 5 minute de Baneasa Shopping City si are doua cai de acces, inclusiv in DN1, servicii de paza, locuri de joaca, firma de property management, centru SPA si alte facilitati.

Despre IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR SA:

Impact Developer & Contractor SA, infiintata in 1991 prin subscriptie publica, este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Compania, care a introdus conceptul de “ansamblu rezidential” in Romania, a dezvoltat pana acum in 5 orase 16 zone rezidentiale pentru mai mult de 2.000 de familii ce locuiesc in case si apartamente. Portofoliul este completat cu 25.000 de metri patrati de birouri si spatii comerciale, precum si de servicii de administrare complexe.

Solutiile de achizitie propuse clientilor, in numar de 10, includ concepte folosite in premiera in Romania: CallBuy® – chiria achitata pentru o locuinta poate fi transformata in avans in vederea achizitiei, A 2a Casa® – locuinta veche poate fi vanduta fara niciun comision prin intermediul companiei iar valoarea se considera avans pentru un nou apartament; Habitest – testarea in conditii reale a viitoarei locuinte si a ansamblului ales; locuintele configurabile de tip Kaleidoscop®.


Informatii suplimentare:

Florian Fugasin, PR Manager
E-mail: florian.fugasin@impactsa.ro

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



1273 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Greenfield (Joi, 3 noiembrie 2011, 0:45)

    Awesia [anonim]

    Nu credeti in reclama Impact.
    Si noua, cand am cumparata casa aici ni s-au promis multe. Transport gratuit din coomplex pana la Gradina Zoologica, A durat dacteva luni, acum costul pentru acest transport e mai mare decal la maxitaxi.
    Locurie de parcare pentru vizitatori...acum...daca vrei sa ai musafiri si vin cu masina, trebuie sa platesti taxa de vizitator, daca nu....vine firma chmata de Impact si iti blocheaza rotile.
    Factura de uitilitati, utilitatile comune,gradinarit, paza, iluminat public, cresc de la o luna la alta fara sa ni se ofere o justificare.
    Si...nu in ultimul rand, daca nu suntem cuminiti suntem amenintati cu intreruperea apei potabile si a iluminatului public,
    Suntem supusii lui Popp care in blogul sau spune...cand ma intalnesc cu un semen, incerc sa-l umilesc....
    Asta face si cu noi...si sa stiti ca nu va apara nimeni,




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings