newsletter rss
HotNews.ro

Voxline lanseaza cu 100.000 de euro un serviciu mobile-web pentru campanii de marketing


PDF Print
A | a
E-mail
de C.I. | Miercuri, 7 octombrie 2009, 19:26 Evenimente

Interfata Clip in Touch | Foto: Voxline
Compania de marketing interactiv Voxline Communication lanseaza un nou serviciu online-mobile prin care utilizatorii pot sa creeze si sa distribuie direct pe telefoanele mobile continut video personalizat. Serviciul Clip in Touch, prezentat in premiera miercuri, este adresat in principal companiilor pentru promovarea propriilor produse si alte initiative de marketing.

  • Vezi comunicatul Voxline aici
Potrivit lui Dan Virtopeanu, directorul Voxline Communication, serviciul este inca in versiune beta, iar cei interesati sa acceseze serviciul trebuie sa se adreseze acestei companii.

Vartopeanu spune ca investitia initiala, inca in derulare, se ridica la 100.000 de euro. El precizeaza ca serviciul, disponibil si online, va fi promovat intr-o prima faza doar in randul companiilor care vor sa incurajeze interactiunea brand-consumator in mediul mobil, mediul de comunicare cu cea mai mare audienta. Daca va fi cerere pe piata, accesul va fi extins din aceasta zona spre publicul larg, a precizat Virtopeanu.

Serviciul a fost lansat anul trecut de compania israeliana Clip in Touch si este implementat in Romania de reprezentantul exclusiv Voxline, fiind deja utilizat pe piete asiatice precum India sau China si urmand sa fie promovat si pe pietele vest-europene. El poate fi accesat printr-o aplicatie disponibila pentru telefoanele dotate cu camera foto, conexiune la internet mobil si care suporta tehnologia java2me, urmand sa fie disponibila si o versiune pentru iPhone, conform informatiilor Voxline.

Dan Virtopeanu a precizat, miercuri, ca principalul avantaj al Clip in Touch este ca, spre deosebire de alte platforme video, aceasta platforma poate fi folosita pe un numar foarte mare de telefoane, conditiile tehnice fiind mult mai putin restrictive.

Dan Virtopeanu:  Piata trebuie mai intai educata

Rep.: Ce planuri are Voxline pentru monetizarea Clip in Touch, in perioada urmatoare, tinand cont de stadiul actual al pietei de publicitate pe mobil din Romania?
Dan Virtopeanu: Pentru anul viitor nu am asteptari foarte mari. In 2011 ma astept ca acest serviciu sa aiba o pondere de 10% din cifra de afaceri a Voxline. Noi avand un business relativ constant de circa 2 milioane de euro anual, aceasta va inseamna, probabil, un plus de 200.000 de euro.

Rep.: Ce deschidere te astepti sa aiba companiile pentru un astfel de serviciu?
D.V.: Cred ca este un proces de educatie, lucru valabil pentru tot ce inseamna new media. Din acest motiv nu ne facem planuri pentru 2010. Dar cred ca roadele acestui proces de educatie o sa apara in 2011.

Rep.: De ce acordati interes in principal pentru zona business-to-business si mai putin pentru consumatori, la inceput?
D.V.: Pentru ca la nivel mondial, iar Romania intra in tendinta mondiala, ceea ce inseamna mobile entertainment este in scadere. Deci consumatorii sunt tot mai atenti la buzunarul lor si segmentul de mobile entertainment la nivel global este in scadere de la un an la altul. Prin urmare, noi estimam ca potentialul este mai mare pe segmentul b2b decat pe cel b2c.

Rep.: In Romania, ce categorii de clienti crezi ca ar avea cel mai mare interes pentru o astfel de platforma?
In primul rand cei din FMCG (produse de larg consum - n.r.). Dupa care vin si alte categorii - auto, financiar etc.. Toti cei care vor relatie cu consumatorul, sa se diferentieze cumva de concurenta, sa interactioneze mai mult decat pana acum. Oricum, eu cred ca retelele sociale si continutul generat de utilizatori va avea un impact tot mai mare in strategia de marketing a oricarui brand, deci oricine vrea sa stea aproape de consumatorul lui poate apela la solutia noastra.

Rep.: Si pentru ce fel de campanii crezi ca se va preta cel mai bine un astfel de serviciu?
D.V.: Greu de spus. Cred ca cel mai bine se preteaza, acum, in cazul evenimentelor.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



1637 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by