newsletter rss
HotNews.ro

webPR:Cei mai in voga artisti din Romania, mixati cu cantareti underground, in cadrul unui experiment muzical inedit pus in scena de J&B, in cadrul celei de-a doua editii a campaniei Blending Spirits 


PDF Print
A | a
E-mail
de | Vineri, 4 noiembrie 2016, 15:39 Evenimente

Campanie Blending Spirits | Foto: webPR.ro
Dupa ce Delia a facut schimb de roluri, in premiera, cu DOC si cu Vita de Vie, iar Alex Velea a acceptat provocarea de a interpreta o piesa a trupei Robin and The Backstabbers, noi artisti cu genuri muzicale si stiluri diferite se pregatesc sa surprinda cu blenduri muzicale neconventionale, in cadrul campaniei J&B Blending Spirits, editia 2016

Clipurile blendurilor muzicale de anul trecut au fost vizualizate de 6 milioane de persoane, iar alte 100 de milioane de persoane au lansat reactii in mediul online

In urma succesului inregistrat de clipurile muzicale, campania Blending Spirits continua si anul acesta. Artisti romani - populari si underground - vor debuta, foarte curand, cu noi experimente muzicale marca J&B Blending Spirits.

 
J&B Rare Scotch, whisky-ul numarul 1 in Romania*, lanseaza, in curand, editia a doua a campaniei Blending Spirits, cea mai vizualizata campanie online din Romania, in cadrul careia cei mai in voga artisti ai momentului vor face schimb de roluri cu trupe underground. Videoclipurile noilor blenduri muzicale urmeaza sa fie lansate foarte curand.

In prima editie a campaniei J&B Blending Spirits, cate doi artisti din industria muzicala autohtona, cu genuri muzicale si imagine total diferite, au fost provocati sa faca schimb de melodii si sa le interpreteze in propriul stil. Experimentul muzical a avut ca rezultat lansarea a doua versiuni diferite ale melodiei originale, dar care au pastrat acelasi mesaj puternic.

Artistii care au acceptat  provocarea J&B Blending Spirits si care au dezvoltat patru blenduri muzicale au fost: Macanache & Adda, Robin and The Backstabbers & Alex Velea, Delia & DOC, Vita de Vie & Delia. In urma succesului inregistrat de prima editie a campaniei Blending Spirits, J&B a decis continuarea, si in acest an, a experimentelor muzicale care combina artisti din doua zone total diferite: populari si underground.

Urmariti aici cele mai de succes blenduri muzicale ale primei editii J&B Blending Spirits


 
"Inspirata din povestea care a stat la baza whisky-ului J&B, intalnirea surprinzatoare dintre doua spirite independente, un italian, Justerini, si un britanic, Brooks, campania J&B Blending Spirits pune in valoare  lucrurile pozitive care rezulta din intersectia spiritelor independente, succesele rezultate in urma combinatiilor inedite. In curand, caracterul surprinzator si neasteptat al whisky-ului J&B va fi reflectat de noile blenduri muzicale, in care  artisti cu genuri muzicale total opuse raspund unei provocari menite sa ii scoata din zona de confort. Veti vedea artisti foarte populari cum interpreteaza spectaculos melodii ale trupelor underground si invers, combinatii care par greu de imaginat, dar care, odata puse in scena, cuceresc", a declarat Raluca Sava, Senior Brand Manager Diageo Romania.

Concert neconventional la inaltime

Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alaturarea surprinzatoare si, la o prima vedere neverosimila, a doua personaje, contexte si situatii, pentru a da nastere unor blenduri neprevazute si, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.

J&B Blending Spirits este prima campanie in cadrul careia consumatorii au fost trimisi, in urma unui concurs, cu un avion exclusiv la Festivalul Electric Castle, editia 2016, organizat la Cluj. In timpul zborului, artistii Vita de Vie si Delia au sustinut un concert live, moment care a confirmat caracterul neprevazut al whisky-ului J&B. Astfel, prin campania Blending Spirits, J&B dezvolta noi variante si ocazii inedite de consum, noi blenduri cu care consumatorii sa rezoneze.

Urmariti aici concertul live Delia - Vita de Vie, in drum spre Electric Castle

 
Despre J&B

J&B Rare este whisky-ul Scotch numarul 1 in Europa si al doilea la nivel mondial, avand vanzari de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks dateaza din 1749, cand a fost atestata ca distribuitoare de vinuri rafinate si de bauturi spirtoase.

Whisky-ul J&B Rare Scotch, asa cum il consumam astazi, a fost realizat in ultimul secol, pentru piata americana de dupa Prohibitie. Gustul sau echilibrat si placut vine din imbinarea perfecta a 42 de tipuri de cereale si malt.

 
Despre Diageo

Diageo este un lider global in categoria de bauturi alcoolice cu o colectie remarcabila de branduri de bauturi spirtoase, bere si diferite sortimente de vinuri. Portofoliul Diageo include whisky-urile Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan¬s, Windsor, brand-urile de vodka Smirnoff, Ciroc si Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray si Guinness.

Diageo este o companie cu prezenta globala, iar produsele lor sunt vandute in mai mult de 180 de tari. Compania este listata la Bursa din Londra (DGE) si la New York Stock Exchange (DEO). Pentru mai multe informatii despre Diageo, reprezentanti, marci si initiative ale companiei, vizitati www.diageo.com. Pentru mai multe informatii despre programele de consum responsabil de alcool, vizitati www.DRINKiQ.com, unde veti gasi detalii despre initiativele brandurilor si modalitatile de raspandire a bunelor practici privind consumul de alcool.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati:

   www.blendingspirits.ro

  www.facebook.com/JBRomania

 

Contact de presa

Camelia Lazurean/ PR Manager/ tel. 0723 22 93 94


[*] In categoria de Whisky Scotch Standard, conform celor mai recente studii Nielsen
  



46 vizualizari



WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by