newsletter rss
HotNews.ro

Articol webPR

Romanian PR Award ii invita pe comunicatori la Decision-Board


PDF Print
A | a
E-mail
de | Marţi, 9 septembrie 2014, 11:34 Evenimente

Romanian PR Award 2014 | Foto: PR Award
  • Aplicatiile la cea de-a XII-a editie a competitiei se pot depune pana pe 10 octombrie 2014
  • Jurizarea competitiei reuneste competente din 10 tari
Cea de-a XII-a editie a competitiei Romanian PR Award vine sa intareasca rolul directorului de comunicare in boardul organizatiilor si in luarea deciziilor strategice. Paradigma managementului strategic reflecta viziunea pe care competitia Romanian PR Award incerca s-o promoveze de peste un deceniu. Este o perspectiva care inglobeaza idealurile celor care au marcat istoria relatiilor publice si ale celor mai iscusiti dintre practicienii de azi.

Credem cu tarie ca prezenta directorului de comunicare in board-ul organizatiilor nu este nici utopica, nici imposibil de atins. Istoria competitiei ne arata ca exista organizatii in Romania care au adoptat cu succes acest model.

Chiar si cel mai talentat director de comunicare nu poate sa-si foloseasca optim potentialul profesional daca nu se afla intr-un raport de parteneriat cu managementul de top. Acesta gestioneza nu doar atributiile specifice functiei de comunicare, este totodata consilier si alter ego al CEO-ului. Iar raportul celor doi contribuie semnificativ la succesul organizatiei si la credibilitatea comunicarii.

Decision-Board, pe scurt D-board, gadgetul origami al celei de-a XII-a editii a Romanian PR Award, creat cu ingeniozitate de colegii de la Vitrina Advertising, incearca intr-un mod ludic sa ofere raspunsuri non-uzuale la intrebari cat se poate de presante. D-board este un obiect, dar si un instrument. Un joc inofensiv, dar si o modalitate altfel de a lua decizii. Functia sa principala este simplificarea si oferirea de raspunsuri non-uzuale pentru intrebari cat se poate de presante. Desi numarul raspunsurilor este finit, numarul intrebarilor care ii pot fi adresate este nesfarsit, astfel ca D-board poate fi utilizat de fiecare data cand ne aflam in fata unui impas.

Competitia din acest an se anunta mai diversa si mai puternica, reusind sa adune sub aceeasi umbrela nume marcante ale breslei comunicatorilor din tara si strainatate, parteneri prestigiosi si zeci de concurenti care dau comunicarii insemnatatea cuvenita. Multumim in mod special membrilor distinsi ai juriului, concurentilor, partenerilor si prietenilor care ne onoreaza cu incredere an de an”, a declarat Dana Oancea, membru in board-ul Forum for International Communications.

Jurizarea competitiei reuneste competente din 10 tari si este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Porsche AG, Vodafone, Raiffeisen, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, Pfizer, Petrom, Bancpost, MOL Romania, Booking.com, reprezentanti ai agentiilor globale de PR - Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, Burson-Marsteller,  FleishmanHillard, Brunswick Group, TMA Communications, executivi ai agentiilor locale de PR – McCann PR, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, Golin Bucharest, DC Communication, BDR Associates Communication Group, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, Storience, Public Advisors, Action Global Communications, Vitrina Advertising, Smile Media precum si consultanti independenti, cercetatori si reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report si Forum for International Communications.

Inscrierile la cea de-a XII-a editie se fac pana marti, 30 septembrie 2014. Aplicatiile depuse dupa aceasta data, dar cel tarziu pana vineri, 10 octombrie 2014, implica o crestere cu 10% a taxei de participare.

Gala Romanian PR Award se va desfasura in seara zilei de 27 noiembrie, la JW Marriott  Grand Hotel.

Pentru al doilea an consecutiv, Vodafone Romania va acorda distinctia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor care prin inovatia pusa in joc si excelenta executiei trec dincolo de granitele comunicarii obisnuite, de ceea ce era considerat pana acum posibil sau fezabil.

Competitia a fost imbogatita cu distinctia „Best of PR Evaluation”, un premiu special acordat incepand cu acest an de Raiffeisen Bank si dedicat pragmaticilor si vizionarilor care inteleg importanta evaluarii si masurarii rezultatelor obtinute.

Detalii despre competitie pe www.praward.ro.

Romanian PR Award este sustinut de Vodafone Romania, partener fondator, de partenerii Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic si Ursus Breweries, de partenerii logistici – Cargus, 360Revolution, Sothis Print – si de partenerii media – HotNews.ro, Forbes, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania, Zelist si Markmedia.ro.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standarde etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. In martie 2006, Forum a initiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste, program afiliat la reteaua europeana CSR Europe.
In aprilie 2009, fundatia a lansat portalul PR Romania, una dintre cele mai relevante publicatii  online de PR din Europa, conform Communications Director.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



1266 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by